پروژه کافی در مقابل به زودی+ مجموعه مراقبت از پوست – YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

وقتی شنیدم که پروژه کافی و SOON+، هر دو مارک زیبایی کره ای تحت گروه Amorepacific ، مجموعه های جدید مراقبت از پوست خود را راه اندازی کرده بودند ، در فرصتی برای آزمایش این موارد استفاده کردم. من در گذشته محصولاتی از مارک های Amorepacific را امتحان کرده ام ، و اخیراً در یکی از شاخه های Amorepacific درمان صورت کردم که نتایج خوشی برای من به همراه داشت. تا آنجا که می خواهم بی طرف باشم ، انتظار محصولات با کیفیت بالا را دارم که هر زمان که با محصولات مراقبت از پوست که بخشی از این غول زیبایی هستند روبرو می شوم ، نتایج م effectiveثری را ایجاد می کنند.

پروژه کافی و SOON+ هر دو بر زیبایی پاک تمرکز کرده اند. پروژه کافی ، که با نام enuf proj نیز شناخته می شود ، بر این مفهوم استوار است که “ما در حال حاضر به اندازه کافی کافی هستیم” و نیازهای گیاهی و خنثی از جنسیت را برای پوست فراهم می کند. مجموعه جدید مراقبت از پوست این برند شامل سه محصول داغ است: تونر پوست ضروری ، امولسیون لوسیون ضروری و کرم مرطوب کننده پرفروش.

SOON+ در سال 1988 راه اندازی شد و از فرمول های مینیمالیستی برای زنان جهان دوست که خواهان یک روال ساده مراقبت از پوست هستند ، استفاده شده است. جدیدترین مجموعه آن شامل پرفروش ترین پاک کننده 5.5 پاک کننده فوم ، تونر آب 5.5 متعادل و امولسیون متعادل کننده 5.5 است.

برای اطلاع از سفر پوستی من با هر دو مارک ، ادامه مطلب را بخوانید!

پروژه کافی

پوست ضروری + لوسیون ضروری + کرم مرطوب کننده

مناسب برای انواع پوستهای خشک و حساس ، همه محصولات موجود در این مجموعه حاوی بتا هیالورونیک اسید (ساخته شده از اندازه مولکولی مختلف اسید هیالورونیک) برای مرطوب کردن لایه های داخلی و خارجی پوست و بتا گلوکان برای قفل شدن هیدراتاسیون و جلوگیری از از دست دادن رطوبت این مجموعه شامل نسخه های کامل و اندازه سفره پوست ضروری و لوسیون ضروری و نسخه مسافرتی کرم مرطوب کننده است.

پوست ضروری

آن چیست: یک تونر سبک که حاوی پانتنول (Provitamin B5) است تا ظاهر پوست را صاف کرده و در عین ارائه مراقبت های مرطوب کننده از سد پوستی محافظت کند.

تجربه من: در واقع فوق العاده سبک ، بافت آبکی تونر به راحتی در پوست من نفوذ می کند تا اثرات مرطوب کنندگی را بدون سنگینی زیاد روی پوست ایجاد کند. بوی تمیز لباسشویی تجربه من را بالا برد. محصولاتی که بعد از چسبندگی خوب به پوست من اعمال می شود ، باعث می شود پوست من احساس رطوبت زیادی کند.

لوسیون ضروری

آن چیست: این امولسیون لوسیون سبک حاوی ویتامین E محلول در روغن است تا فواید آنتی اکسیدانی و ضد پیری را برای پوست ایجاد کرده و سطح چربی و رطوبت آن را متعادل کند.

تجربه من: مانند تونر ، پروژه کافی Essential Lotion دارای رایحه رضایت بخش لباس های شسته شده است. این بافت کرمی و در عین حال سبک وزن است ، بنابراین با وجود ویسکوزیته کرم سفید ، احساس گرفتگی نمی کند. من مقدار زیادی از این محصول را پس از استفاده از تونر روی صورت خود استفاده کردم ، اما به تنهایی به اندازه کافی مرطوب کننده نبود. با این وجود ، من قدردانی می کنم که این فرمول به راحتی بر روی پوست می لغزد تا جلوه ای نرم ، مخملی و درخشان داشته باشد.

کرم مرطوب کننده

آن چیست: این کرم ژله مانند که از پرفروش ترین برندها است ، حاوی آنتی اکسیدان باکوچیول است ، جایگزینی ملایم برای رتینول برای مزایای ضد پیری ، و مقدار زیادی رطوبت را به پوست می رساند.

تجربه من: از آنجا که امولسیون لوسیون به تنهایی به اندازه کافی مرطوب کننده نبود ، من قرارداد را با کرم مرطوب کننده مهر کردم. من همیشه می خواستم باکوچیول را به عنوان جایگزینی برای رتینول برای پوست حساس امتحان کنم. کرم ملایم و تغذیه کننده پوست بود. بافت سبک و ژل مانند بدون احساس چگالی پوست مرا مرطوب کرد و به راحتی به پوست نفوذ کرد. متوجه شدم که چین های اطراف دهانم صاف شده است. بهترین بخش این است که من مجبور نبودم نگران استفاده از کرم صبح باشم زیرا باکوچیول به نور خورشید مانند رتینول حساس نیست.

به زودی +5.5 خط تعادل

5.5 فوم پاک کننده + 5.5 آب متعادل کننده + 5.5 امولسیون متعادل کننده (این پرفروش ها در مجموعه موجود هستند)

مناسب برای افراد جوان با پوست حساس ، این خط از آب پروبیوتیک ها در فرمولاسیون pH 5.5 ملایم برای متعادل سازی پوست و تقویت سد آن استفاده می کند. آب پروبیوتیک ها حاوی تخمیر اسید لاکتیک گیاهی از برگ خردل برای تقویت سد پوستی ، جلوگیری از تحریک خارجی و مرطوب و آرامش پوست است. سایر ترکیبات کلیدی عبارتند از آلانتوئین مرطوب کننده بالا و پپتید ماگنولیا توت (اسکیزاندرا) که باعث تسکین پوست می شود. این مجموعه شامل نسخه های کامل Balancing Water و Balancing Emulsion و هر سه محصول در اندازه سفر است.

5.5 فوم پاک کننده

آن چیست: شستشوی ملایم اسیدی و خامه ای صورت که پوست را کاملاً تمیز کرده و تحریکات را کاهش می دهد. قدرت مرطوب کنندگی و تسکین دهنده آب پروبیوتیک ها به این معنی است که پس از تمیز کردن صورت ، کمتر احساس تنش می کنید.

تجربه من: بعد از استفاده از روغن تمیز کننده برای پاک کردن آرایش ، یک تکه فوم پاک کننده را در دستانم فشار دادم و قبل از اینکه روی صورتم بمالم آنها را به هم مالیدم. انتظار داشتم بعد از شستشو با پاک کننده با یک اثر کشش پوست روبرو شوم اما این اتفاق نیفتاد. من معتقدم که آب پروبیوتیک ها به جای اینکه من را از بین ببرند ، رطوبت آرامش بخش به پوست من می رساند. فوم پاک کننده به خوبی روی سطح پوست کار می کند ، اما اگر می خواهید پاک کننده عمیق تری داشته باشید ، توصیه می کنم از یک لایه بردار جداگانه استفاده کنید.

5.5 تعادل آب

آن چیست: یک تونر ضعیف اسیدی و طراوت دهنده که فوراً به پوست نفوذ می کند تا اسیدیته پوست را دوباره متعادل کرده و آن را مرطوب و تغذیه کند. آب پروبیوتیک ها با سرامید مخلوط می شوند تا حساسیت پوست را در عین ایجاد سد ، برطرف کنند. این محلول متعادل کننده پوست می تواند قرمزی و التهاب را کاهش دهد.

تجربه ی من: از بافت آب شیری این تونر لذت بردم. رایحه ظریف آن به همان اندازه ملایم بود که روی پوست من احساس می شد. سرامید باعث می شود رطوبت به سرعت تبخیر نشود و زمان کافی برای استفاده از محصولات برای جلوگیری از رطوبت و هیدراتاسیون در اختیارم قرار می دهد.

5.5 امولسیون متعادل کننده

آن چیست: یک امولسیون ضعیف اسیدی برای متعادل کردن سطح چربی و رطوبت طبیعی پوست و حفظ نرمی و سلامت پوست. آب پروبیوتیک ها با اسکوالان غلیظ شده تا از هدر رفتن آب جلوگیری کرده و مانع رطوبت پوست را تقویت کند.

تجربه ی من: من اغلب از امولسیون ها استفاده نمی کنم و آزمایش نسخه های پروژه و SOON+به اندازه کافی باعث شد متوجه شوم که زمان زیادی را از دست داده ام. به دلیل کم خوابی ، پوست من دچار افتادگی و افتادگی شده است ، اما من از امولسیون متعادل کننده 5.5 برای نجات پوست خود از عذاب و تیره شدن بیشتر استفاده می کنم. مدتی است که پوست من اینقدر تغذیه شده و چاق به نظر نمی رسد. بافت فرمول سبک و با طراوت بود ، برای شروع صبح من کاملاً مناسب بود و تقریبا هیچ عطری وجود نداشت. مشابه امولسیون پروژه ، امولسیون متعادل کننده 5.5 به تنهایی به اندازه کافی مرطوب کننده نبود ، بنابراین من از یک مرطوب کننده روی آن استفاده کردم.

افکار نهایی

من از آزمایش پوستی ام برای آزمایش هر دو مارک به مدت یک هفته لذت بردم. اگرچه من بعد از استفاده از ست ها تفاوت فیزیکی شدیدی در پوست خود مشاهده نکردم ، اما فرمول های ملایم باعث حساسیت به پوست من شده و باعث کاهش تحریکات و قرمزی می شود.

اگر مجبور باشم بین دو مجموعه یکی را انتخاب کنم ، به اندازه کافی پروژه را ترجیح می دهم. بسته بندی توجه من را به خود جلب کرد ، اما کرم مرطوب کننده نیز کرم مرطوب کننده مورد علاقه جدید من است. جوان ماندن در قلب بازی مراقبت از پوست من است و در نهایت می توانم بگویم که کبریت خود را در این فرمول غنی از باکوچیول یافته ام. به طور کلی ، من دوست داشتم که چگونه محصولات به اندازه کافی به زیبایی طبیعی من افزوده اند تا اینکه آن را به طور کامل تجدید نظر کند.

با مجموعه SOON+، سطح چربی و رطوبت پوست من متعادل شد-پوست من در طول روز در حالی که مرطوب بود ، کمتر چرب به نظر می رسید. با افزایش سطح رطوبت ، متوجه شدم که پوست من نسبت به عوامل خارجی مانند ماسک صورت و گرد و غبار حساسیت کمتری دارد. محصولات SOON+به زنبور عسل مشغول جهان پرست کمک می کند تا هر روز با پوستی سالم و مقاوم تر برخورد کند. در مجموع ، من از این که همه محصولات به خوبی پوست من را تکمیل کرده و باعث تحریک کمتر آن می شود ، خوشحالم.

(8 بار بازدید ، 5 بازدید امروز)