پیستون توسط بدنه در حالت راست قرار میگیرد

رینگ چسباندن هنگامی صورت می دهد که رینگ، خاصیت ارتجاعی خویش را از دست دیتا است، پیستون در داخل سیلندر به سختی حرکت می نماید و روغن به میزان مطلوب تقسیم نمی شود. نکته دیگر این که از طی کردن مسافت های کوتاه نیز جلوگیری کنید زیرا در دوره آب بندی، موتور خودروی شما بایستی به دمای مناسب رسیده باشد و به جهت مدتی در این دما عمل کند، در نتیجه حساس طی کردن مسافت های کوتاه چنین امری محقق نمی شود. انجام این کار به طور صحیح و مناسب سبب ساز می شود تا ماشین دارای قدمت طولانی باشد و به صحت عمل کند. درصورتیکه چه همین امر عمده در مورد موتور های قدیمی خیس همگانی بوده می باشد و موتور های امروزی در تحمل فشار خیلی پیشرفت کرده اند ولی با این اکنون طراحی آنها اصلی موتور های نسل قدیم تفاوت زیادی ندارند و بایستی در عصر آب بندی از فشار بیش از حد به همین نصیب ها جلوگیری شود. البته در واقع چنین نیست. درصورتیکه چه امروزه ماشین های جدید اصلی پایانی تکنولوژی ها ساخته شده اند و تا ترازو متعددی از محافظت های مخصوص در تولید آن‌ها استفاده می شود و این اصطلاح بیشتر برای ماشین های سنتی کاربرد داشت البته ماشین های تازه نیز می بایست آب بندی شوند. در صورتی که اتومبیل شما فراوان مالامال شتاب میباشد خوب تر است صرفا در موردها ضروری پدال گاز را فشار بدهید و موتور را به آخری شتاب و حد قدرت برسانید در غیر این رخ انجام چنین کاری ایده ی خوبی نیست. به‌این ترتیب که در داخل پیستون نواری از فولاد یا این که یک فلز منحصر (که فلز غیر قابل تغییر تحول نامیده میشود) قرار می‌دهند و روی آن ها را دارای ماده حساس یا این که آلیاژهای آلومینیوم پوشش میدهند. 4 ـ وجود ورقهای اینوار فولاد نیکلدار : همین نوارها به رخ سپر گرمایی بوده و از انتقال گرما به زیر پیستون جلوگیری میکنند . آب بندی اتومبیل های صفر از دارای متعددی برخوردار می باشد و این کار به معنی رسیدگی به اجزا و قطعات متفاوت اتومبیل می باشد. به جهت آب بندی نمودن خودرو صفر، شما نیاز به یک طرح و برنامه ای دارید که طبق آن بایستی به قطعات و اجزای گوناگون خودرو رسیدگی کنید. در زمان آب بندی تلاش نمایید از وارد نمودن فشار بیش از حد به موتور دوری کنید، زیرا همین فعالیت سبب ساز می شود تا اجزای آن مانند میل لنگ ها و بلبرینگ ها در گیر تغییر و تحول صورت یا این که حتی سوراخ خوردگی شوند. زمانی راجع به اتومبیلهای دیزلی صحبت میکنیم، بسیاری از کشندههایی که در کشور دارا‌هستند تردد می کنند و فعالیت حمل و نقل را برعهده دارند، در کشور‌ایران ایجاد نشدهاند، ولی پیستونش امروز هنگامی رسیده به تعمیر و مکانیک گشوده میکند، پیش از این این پیستون بایستی از بیرون گشوده میشد و بر روی این موتور تعمیری کارگزاشتن میشد، البته امروز خوشبختانه ما گونه های کامیونها، اشکال بنز؛ بنز 10 تن، ولو، FH12، FH13، انواع پیستونهای اینها را ما به تنوع فراوان بالا؛ دستکم از همین 74 مدل پیستونی که ما تولید میکنیم، حداقل 50 درصدش انواع پیستون کامیونها و کشندهها هستند. کدام قطعات نیاز به آب بندی دارند؟ کدام اتومبیل ها به آب بندی نیاز دارند؟ همین پیستون ها که به برهان نوع طراحی موتورهای دو دوران ذیل فشار مکانیکی فراوان و حرارت بالا قرار دارند کاهش در خودروها کاربرد دارند و اکثر در موتورسیکلتها به عمل میروند. شرکتهایی نظیر هوایار علاوه بر آنکه برنامهریزی منسجمی انجام میدهند، وظیفه تدریس به اپراتور را نیز برعهده دارند. همانطور که می دانید ، نمی قدرت پیستون را طوری ایجاد که خودش را آب بندی کند . پیشنهاد می شود از قابلیت و امکان کروز در اختیار گرفتن به کارگیری نکنید زیرا با همین کار موتور شما در یک دور تقریبا ثابت فعالیت می کند. ولی چنانچه پیستون را پهن و طول شاتون را کوتاه نماییم اتفاقی که میافتد این است که اقتدار تولیدی و شتاب ایجاد شده به قدری مضاعف میباشد که می تونیم برای نمونه ; لندکروز را نام ببریم . درصورتیکه چه آب بندی اکثر به جهت اتومبیل های صفر سابق خیس کاربرد داشت البته اتومبیل های مدرن هم اساسی این‌که در فرآیند تولید آن ها بخش اعظمی از محافظت ها رعایت می شود ولی باز هم ممکن می باشد تا رسیدن به دست مشتری اشتباهاتی در فرآیند آماده کردن آنان وجود داشته باشد. یک واقعه مهمی که آن‌گاه از این سالهای علم و تجربه و احتمالا هم کارایی و خطا در این صنعت رخداد افتاده، همین میباشد که وقتی که کسی مثلا میخواهد یک قطعه را ساخت کند، برای مثال پیستون TU۵ که روی خودروی ۲۰۶ بسته میشود، میآیند نقشه و نمونه همین پیستون را برمیدارند و میفرستند به یک کمپانی خارجی که خط تولید همین جنس را دارااست ایجاد می‌نماید و بیان می کند ما خط ایجاد این قطعه را میخواهیم و آن شرکت خارجی میآید یک خط طراحی میکند، فیکچرهایش را طراحی میکند، فرآیند را طراحی میکند، برنامه PLC یا این که برنامه ماشینآلاتی که به رخ CNC میباشند را مینویسد و پول اینها را می گیرد و همه اینها را هماهنگ مینماید و مجموعه ما میروند به عنوان مثال یک ماه در کره، چین یا آلمان ساکن میشوند، تدریس میبینند در آنجا، بعد از آن برمیگردند و میآیند باطن کشور و بعد مستشاران خارجی بلند می گردند و میآیند تا چند ماه حیاتی هزینههای بالا و اینجا مستقر میگردند تا همین تولید را در اینجا برای ما به ثمر برسانند. درصورتیکه از نوشتن همین مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید دیتاها بیشتری در مورد مدیر عامل پیستون سازی تبریز لطفا از ورقه ما بخواهید.