چگونه این دیوالی را در سال 2021 ایمن بپوشیم؟

دیوالی، جشن چراغ ها، جشن دیه های زیبا، چراغ های خیره کننده، شیرینی ها و ترقه هاست! در حالی که ضریب مد یک فاکتور اساسی در این دیوالی است، مهمتر از آن، نحوه لباس پوشیدن ایمن و معقول در هنگام ترکیدن کراکرها است!

چگونه در این دیوالی ایمن لباس بپوشیم

شاید قبلاً لباس پر زرق و برقی را برای پوشیدن این دیوالی کم کرده باشید – این لباس می تواند یک انارکالی شیک، ساری پولک دار یا لهنگای براق باشد! اما، آیا به این فکر کرده‌اید که وقتی در حال انفجار ترقه‌ها و روشن کردن موشک‌های رنگارنگ آسمان هستید، چه می‌پوشید؟

نکاتی برای ایمن لباس پوشیدن این دیوالی

[Also Read: Paithani Saree]

Fashionlady به شما نکات مفید و مهمی را برای خانواده شما ارائه می دهد که چگونه در هنگام ترکیدن کراکر این دیوالی ایمن لباس بپوشید. در اینجا ما می رویم!

از مواد مصنوعی اجتناب کنید

ما می دانیم که شما عاشق آن ساری های ابریشمی و ژرژت آنارکالی های زیبا هستید. اما، لطفاً توجه داشته باشید که هنگام روشن کردن آتش بازی، این مواد مطمئن ترین شرط شما نیستند. پارچه هایی مانند پارچه ابریشمی، ابریشم و ژرژت به راحتی در معرض آتش هستند و در هنگام سوختن به شدت به پوست شما می چسبند. بهترین کار این است که لباس های جشن و جواهرات سنگین خود را به پارچه های نخی سبک تغییر دهید.

مواد چوریدار

شما می‌توانید از یک کورتی نخی متناسب گرفته تا یک کورتای نخی بلند همراه با ساق‌های رنگارنگ یا چوریدار انتخاب کنید.

به لباس های گشاد نه بگویید

لباس های گشاد

در حالی که آنارکالی‌های بلند و روان تا زمین یا لهنگ‌های حجیم ممکن است در این فصل مد باشند، بهتر است هنگام برخورد با آتش‌بازی از آنها اجتناب کنید.

پارچه لطیف و چرخان انارکالی یا لهنگای شما هدف آسانی برای آتش گرفتن و ایجاد خسارت است. برای جلوگیری از آتش گرفتن لباس، بهتر است لباس‌هایی بپوشید که منظم یا راحت باشند.

از دامن های حجیم غغرا و گشاد خود به جین های شیک یا چوریدار شیک تغییر دهید. در حالی که گلدان‌های گل و بمب‌های دیوالی را روشن می‌کنید، به راحتی می‌توانید لباس‌های مناسب و راحت را به کار بگیرید، نه اینکه اطراف لنگای طراح خود را بچرخانید.

از النگوهای شیشه ای یا فلزی خودداری کنید

خانم‌ها دوست دارند در مناسبت‌های جشن دست‌های خود را با النگوهای زیبا در سایه‌ها و تنوع‌های خیره‌کننده تزئین کنند.

اما در حین روشن کردن آتش بازی، مهم است که آنها را بردارید زیرا در تماس با حرارت، النگوهای شیشه ای ممکن است ترک بخورند و النگوهای فلزی گرم شوند و باعث ناراحتی و درد شوند. قبل از رفتن به هر مجاورت با یک نمایشگر آتش بازی، دستان خود را از النگو و چنین زیورآلاتی دور نگه دارید.

النگو فلزی

Dupattas و Pallus را در خلیج نگه دارید

شاید دیوالی بهترین زمان برای به رخ کشیدن آن دوپاتاهای بلند، پیچیده گلدوزی شده و رنگارنگ و ساری پالوس های شیک باشد. اما، این لباس را برای مهمانی ها و پوجاهای دیوالی خود محدود کنید.

در حالی که در حال روشن کردن ترقه ها و تماشای ترقه های دوست داشتنی هستید که آسمان شب دیوالی را خیره می کنند، به جای سالوار کامیز، کورتیس را انتخاب کنید و از لباس های نه حیدی خودداری کنید.

دوپاتا

لباس برای بچه ها

بچه ها تمایل دارند در حالی که کراکر می ترکند، با هیجان و لذت بدوند. مهم است که اطمینان حاصل کنید که بچه‌های شما در هنگام ترکیدن کراکرها، لباس‌های نرم و نخی بپوشند و لباس‌های ظریف جشن نگیرند. مطمئن شوید که فرزندانتان لباس‌های نخی راحت می‌پوشند و گوش‌هایشان با گوش‌گیر یا پنبه محافظت می‌شود.

لباس دیوالی برای بچه ها

در اینجا برای شما یک دیوالی شاد و امن آرزو می کنیم! خوب لباس بپوشید، ایمن و معقول باشید!

منبع تصاویر: pinterest