چگونه در فری فایر لباس و گان رایگان بگیریم

سلام بچه ها حالتون چطوره؟ از سایت جم ارزان فری فایر در خدمت شما هستم. امروز اومدم بهتون یاد بدم که چطور بدون خرج کردن 1 بازی در فری فایر لباس و اسلحه رایگان بگیرید. اگر دیگران هستند به من بگویید تا در مورد آنها به شما بگویم و فراموش نکنید که این پست را لایک کنید.

خب بچه ها برنامه ای که میخوام برای لباس و تفنگ رایگان بهتون معرفی کنم اسمش Skin Tools Pro هست. این برنامه را می توان از گوگل پلی دانلود کرد و در زیر لینک آن را قرار می دهم. در این برنامه زمانی که پوست یا تفنگی را انتخاب می کنید، آن تفنگ یا لباس برای شما بدون کار خاصی به صورت فایل وارد بازی فری فایر و اکانت اصلی شما می شود.

اولین بار که وارد آن می شوید، این صفحه را خواهید دید:

در اینجا پوسته های شخصیت و لباس ها و پوسته های زیر پوسته ها هستند و دو قسمت بالایی بیشتر پوسته ها هستند و برای به دست آوردن این پوسته ها باید به برنامه دسترسی داشته باشید و روی قسمت های Active کلیک کنید و شما فقط می توانید از هر کدام یک پوست بگیرید. گرفتن.

البته باید توجه داشته باشید که سایت آریاکلش در آینده خرید اکانت فری فایر را نیز به لیست بازی های خود اضافه خواهد نمود.

این برای آموزش بیشتر برای فعال کردن پوسته ها است:

توجه: برای اولین بار باید از فیلتر شکن استفاده کنید.

توجه: این برنامه اکانت شما را بن نخواهد کرد پس نگران نباشید و نکته بعدی پوسته ها فقط برای شما و کسانی که باگ می کنند نمایش داده می شود.

نکته : باید همون نسخه رو انتخاب کنید که مثلا آخر هر دوشون v3 هست تا فایل ها براتون بیاد. در فایل ها حتی یک مجموعه ساکورا وجود دارد اما اینها فقط برای نمایش هستند و اگر به یوتیوبرها نگاه کنید می بینید که برخی از آنها ساکورا دارند. بایگانی فقط برای اینکه بگیم شاخ هستیم یا پیریم.

در اینجا آموزش غیرفعال کردن پوسته ها وجود دارد:

من همه چی رو گفتم فقط باید خودتون برید برنامه رو نصب کنید و باهاش ​​کار کنید و این برنامه کار شما رو خیلی راحت میکنه چون برای تهیه لباس و پوست نیازی نیست برید و خودتون رو فایل کنید.

سایت منبع: ویرگول و دیاموند لند