کارگردان «عشق واقعی» در مورد عدم تنوع فیلم احساس «کمی احمقانه» می کند



CNN

هر سال که روزها سردتر می‌شوند و کریسمس نزدیک‌تر می‌شود، «عشق در واقع» به سرعت به یکی از محبوبیت‌های جشن در صفحه‌های تلویزیونی مردم تبدیل می‌شود.

اما با گذشت نزدیک به 20 سال از اکران کمدی رمانتیک در سال 2003، این فیلم با بررسی دقیق خطوط داستانی و عدم تنوع روبرو شده است.

چیزهایی وجود داشت که شما تغییر می کردید، اما خدا را شکر جامعه در حال تغییر است. ریچارد کرتیس، نویسنده و کارگردان فیلم، اوایل این هفته گفت: بنابراین، در برخی لحظات، فیلم من مجبور است احساس کند که قدیمی است.

او به عنوان بخشی از یک مستند در ABC News با دایان سایر صحبت می کرد با عنوان: “خنده و رازهای عشق در واقع: 20 سال بعد”.

“عشق در واقع” دارای خطوط داستانی در هم تنیده است که چندین رابطه عاشقانه را دنبال می کند. با این حال، بیشتر بازیگران اصلی سفید هستند و تمام روابط به تصویر کشیده شده دگرجنس‌گرا هستند.

کورتیس در پاسخ به سوالی درباره هر لحظه ای که ممکن است او را به “پرهیز کردن” برساند، گفت: “فقدان تنوع باعث می شود احساس ناراحتی و کمی احمق کنم.” وی افزود: فکر می‌کنم سه طرح وجود دارد که روسا و افرادی دارد که برای آنها کار می‌کنند.

این فیلم شامل تعداد قابل توجهی از نام‌های بزرگ صنعت سرگرمی است، با آلن ریکمن، اما تامپسون، هیو گرانت، چیوتل اجیوفور، کایرا نایتلی، بیل نای، کالین فرث، لیام نیسون، مارتین فریمن، لورا لینی، مارتین مک‌کاچون، روآن اتکینسون. و توماس برودی سنگستر همگی در نقطه ای ظاهر می شوند.

هیو گرانت نقش نخست وزیر بریتانیا را بازی می کند که عاشق دستیارش با بازی مارتین مک کاچون می شود.

با گذشت نزدیک به 20 سال، “عشق در واقع” همچنان محبوب است و به یکی از اصلی ترین فصل های تعطیلات تبدیل شده است.

Nighy در مستند ABC News گفت: “طرز ورود آن به زبان شگفت انگیز است.”

او می‌گوید: «تا به حال افرادی پیشم می‌آمدند که می‌گفتند: «در شیمی‌درمانی به من کمک کرد» یا «از طلاقم گذشت» یا «هر وقت تنها باشم آن را تماشا می‌کنم». و مردم این کار را می کنند و مردم مهمانی های «عشق واقعی» دارند.»

وقتی از او پرسیده شد که آیا می‌داند چرا «در واقع عشق» محبوب مانده است، تامپسون پاسخ داد: «می‌دانم».

چون فکر می‌کنم فراموش می‌کنیم، بارها و بارها فراموش می‌کنیم، عشق تنها چیزی است که اهمیت دارد.»

کرتیس چندین کمدی رمانتیک محبوب دیگر از جمله «چهار عروسی و یک تشییع جنازه»، «ناتینگ هیل» و «خاطرات بریجیت جونز» نوشته است.

«چهار عروسی و یک تشییع جنازه» در سال 1994 منتشر شد و به طور مشخص رابطه همجنس‌گرایانه بین متیو با بازی جان هانا و گرت با بازی سایمون کالو را به تصویر می‌کشید.

14 سال بعد، کالو در گاردین نوشت: «تقریباً با باورها مخالفت می‌کند، اما در ماه‌های پس از اکران فیلم، تعدادی نامه از اعضای ظاهراً باهوش و گویا از مردم دریافت کردم که می‌گفتند هرگز متوجه نشده‌اند. تا زمانی که فیلم را دیدم، همجنس گرایان احساساتی مانند افراد عادی داشتند.»