کانون توجه برند: من از – THE YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی هستم

زمان تخمینی مطالعه: 3 دقیقه

برند خواهر SKIN&LAB و CHICA Y CHICO، من از ارزش شفابخش طبیعت هستم. برند کره ای مراقبت از پوست امیدوار است که مشتریان را با مزایای منحصر به فرد مواد طبیعی و داروهای سنتی محلی آشنا کند. تمام محصولات مراقبت از پوست آن از مواد با کیفیت بالا از مزارع محلی در سراسر کره استفاده می کنند. برای اطمینان از ایمن بودن فرمول‌ها، من مواد اولیه مراقبت از پوست را به حداکثر می‌رسانم و پردازش شیمیایی را هنگام تولید محصولات به حداقل می‌رسانم.

فلسفه شفافیت آن خود را از سایر برندهای زیبایی کره ای متمایز می کند. من از جزئیات بسته بندی هستم که مواد اصلی یک محصول از آنجا تهیه شده، کشاورزی و برداشت شده است. برای محصولات مراقبت از پوست کره‌ای که بهبودهای ملایم و تدریجی را ارائه می‌کنند، بیشتر از این که من از مجموعه‌های متمرکز بر مواد تشکیل دهنده انواع محصولات مختلف هستم، نگاه نکنید.

خط عسل

در ماه های سردتر، لاین احیا کننده هانی یک نجات دهنده مطلق است، به حداکثر رساندن آبرسانی و بهبود خاصیت ارتجاعی برای پوست های خشک، پوسته پوسته و کدر. این محصولات دارای عسل طبیعی است که از کوه جیری تهیه شده است تا ضمن تقویت سد پوست، تغذیه عمیق و رطوبت را فراهم کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ماسک عسل، سرم هانی گلو و کرم عسل درخشش، برای بررسی رژیم غذایی مغذی زمستانی اینجا را کلیک کنید!

ماسک عسل 120 گرمی که در یک لوله 30 گرمی نیز موجود است، حاوی 38.7 درصد عسل واقعی و همچنین بره موم، بنتونیت، زهر زنبور عسل، روغن آجیل ماکادامیا، روغن دانه جوجوبا، روغن فندق و روغن تخمه آفتابگردان است. ماسک شستشو تا شش ساعت تغذیه و رطوبت را برای پوستی آرام و لطیف وعده می دهد.

سرم 30 میلی لیتری Honey Glow با 30.63% Honey Glow Queen Complex که شامل هفت ماده فعال برای مراقبت آنتی اکسیدانی (عسل، بره موم سیاه زنبور عسل، ژل رویال، زهر زنبور، زردچوبه، گرده زنبور عسل و دارچین) می باشد. فرمول غیر چسبنده کاملا به پوست می‌چسبد و از داخل به بیرون آبرسانی می‌کند. همچنین خطوط ریز را بهبود می بخشد و چهره را روشن می کند تا ظاهری صاف و درخشان داشته باشد.

کرم Honey Glow در یک شیشه 50 گرمی عرضه می شود. مانند سرم هانی گلو، این کرم تسکین دهنده با 30.63% کمپلکس هانی گلو کوئین تقویت شده است تا خطوط ریز را بهبود بخشد و پوست را درخشان کند. بافت صاف و ابریشمی آن به راحتی جذب می شود و به تعادل نسبت چربی به آب پوست کمک می کند.

در فصل زمستان، بسیاری با لب های ترک خورده دست و پنجه نرم می کنند. بالم لب عسل که در ماه نوامبر عرضه می شود، به آنها کمک می کند تا دوباره مرطوب و نرم شوند. با گنجاندن یک محصول مرطوب کننده و مغذی مراقبت از لب، مجموعه لوازم ضروری زمستانی شما کامل می شود.

خط برنج

برنج از Yeoju فواید زیادی برای مراقبت از پوست دارد. این ماده موثر با ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه، فیبرها و آنتی اکسیدان ها، پوست را مرطوب، نرم، سفت و درخشان می کند و در عین حال از بازسازی سلولی حمایت می کند. خط برنج از ماسک برنج، سرم برنج، تونر برنج و خامه برنج تشکیل شده است. برای اینکه ببینید این مجموعه ملایم چگونه پوست خشن سردبیر سردبیر ما را تغذیه می کند، اینجا بیشتر بخوانید!

انجیر خط

با داشتن عصاره انجیر از Yeongam، خط انجیر دوستدار وگان شامل مواردی برای مراقبت ضد پیری و آنتی اکسیدانی از جمله مزایای دیگر است. ماسک اسکراب انجیر به آرامی سلول های مرده پوست را لایه برداری می کند، بالم پاک کننده انجیر به عنوان پاک کننده آرایش عمل می کند و جوش های سر سیاه را از بین می برد، و اسانس تقویت کننده انجیر رطوبت را حفظ کرده و برای جذب بهتر محصول بعدی مراقبت از پوست، پوست را پر می کند. این سه نفر هنگام آزمایش این طیف در دسامبر گذشته، به روال مراقبت از پوست ویراستار ما افزودند!

خط گلابی

گلابی وحشی که با استفاده از روش Nano Phyto Cell Grinder™ استخراج شده است، اثرات خنک کننده، آرام بخش و آبرسانی را برای پوست متعادل ارائه می دهد. تمام فرمول های گیاهی دوست از خط گلابی از مواد غیر GMO و EWG با درجه سبز ساخته شده اند. آنها بیشتر با اسید هیالورونیک گیاهی غنی شده اند. یک بررسی کامل را بخوانید تا ببینید که پد تسکین دهنده گلابی و سرم گلابی با طراوت چگونه روی پوست حساس ویرایشگر ما تأثیر گذاشته است!

خط جینسینگ

خط جینسینگ با فرموله شده با عصاره جینسنگ قرمز شش ساله، روغن دانه جینسینگ پاناکس و عصاره ریشه جینسنگ پاناکس که از شهرستان Geumsan تهیه شده است، برای پوست های بالغ طراحی شده است. این عنصر گردش خون را تقویت می کند، خاصیت ارتجاعی را افزایش می دهد و تغذیه را برای پوست صاف، سفت و جوان تر می کند. ماسک جینسینگ، سرم جینسینگ و کرم دور چشم جینسینگ چین و چروک و خطوط ظریف را برای ظاهری جوان تر بهبود می بخشد.

خط ماگورت

مناسب برای استفاده در تابستان، خط طراوت Mugwort اثرات آرامبخش و خنک کننده ملایم و در عین حال فوری ارائه می دهد. ماگ که در ماه مه از شهرستان گانگوا جمع آوری شد، با خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی خود، آکنه و التهاب را التیام می بخشد. فرمول های بسیار غلیظ این مجموعه حاوی مواد فعال به خوبی حفظ شده برای ارائه فواید مستقیم به پوست است. این محصولات عبارتند از: ماسک ماگ ورت، اسانس ماگورت، ماسک ورقه ای ماگورت، ژل لکه ای ماگ ورت و کرم ماگورت.

خط ویتامین

خط ویتامین موجود در عصاره هیپوفا رامنوئید (خولان دریایی) از کوه Taebaek برای ارائه مراقبت های روشن و مرطوب کننده برای پوستی انعطاف پذیر است. ژل آب ویتامین درخت که برای انواع پوست های چرب و کم آب مناسب است، حاوی 68 درصد از این ماده کلیدی است. سرم ویتامین میوه مناسب برای پوست های حساس حاوی 74 درصد از این ماده است.

پرفروش ترین مجموعه مینیاتوری

من از مجموعه مینیاتوری پرفروش وگان هستم که شامل نسخه های 30 میلی لیتری ماسک عسل، تونر برنج و اسانس ماگورت است. این مجموعه ارزشی به شما امکان می‌دهد سه مورد از پرفروش‌ترین برندها را امتحان کنید، که نیازهای مختلف پوست را برآورده می‌کنند.

Honey Mask MINI منافذ را سفت می کند، تغذیه و رطوبت را ارائه می دهد و پوست را نرم و صاف می کند. فرمول غیر چسبنده آن پوست های حساس و تحت استرس را تسکین می دهد.

Rice Toner MINI که با 77.8 درصد عصاره برنج ساخته شده است، سرشار از اسیدهای آمینه و فیبر است. فرمول پوست خسته و استرس را تسکین می دهد، محافظت در برابر آفتاب را ارائه می دهد، نسبت چربی به آب پوست را متعادل می کند و خاصیت ارتجاعی را افزایش می دهد. پوست های خشک و کدر را به پوستی مرطوب و درخشان تبدیل می کند.

Mugwort Essence MINI که توسط انجمن وگان تایید شده است با یک ماده واحد ساخته شده است – عصاره ماگورت. مناسب برای استفاده به عنوان تونر و اسانس، سم زدایی، مرطوب کننده و تسکین پوست مشکل دار و مستعد آکنه را در عین ایجاد پوستی درخشان ایجاد می کند.

(3 بار بازدید شده، 1 بازدید امروز)