کرم لایه بردار پوست چیست و انواع آن کدام است؟

در این روش از کریستال هایی بسیار ظریف برای لایه بردای استفاده می شود. نوع بسته بندی در بعضی از انواع لایه بردارها از اهمیت بیشتری برخوردار است. زیرا اشعه خورشید از نفوذ کمتری برخوردار است و با توجه به اینکه دوره ترمیم و بازسازی سلول های پوستی یک ماه است. سالیسیلیک اسید یکی از بهترین لایه بردارها برای پوست چرب است. آلفا هیدروکسی اسید یا AHA : یکی از رایج ترین لایه بردارهای آلفا هیدروکسی اسید، اسید گلیکولیک است که یکی از قوی ترین لایه بردارهای شیمیایی است.

سایر مزایای محصولات مراقبت پوستی مانند کرم لایه بردار ۱۰% فیس دوکس این است که میتوانند نقاط تیره پوستی را درخشان کرده و از بروز جوشهای سرسیاه و آکنه جلوگیری نمایند.کرم لایه بردار ۱۰% AHA فیس دوکس مدل Alphasome در از بین بردن لایه خارجی و تیره سطح پوست و پدیدار شدن لایه زنده روی پوست موثر است. برخی کرمهای لایهبردار مثل غلظتهای پایین اسیدی میوه (aha) را افراد میتوانند در منزل استفاده کنند اما باید بدانند که مصرف این کرمها موجب افزایش حساسیت پوست نسبت به نور خورشید شده و لذا مصرف ضد آفتاب را نیز در طول روز مدنظر قرار دهند.

کرم لایه بردار و جوانکننده تالگو، مناسب انواع مختلف پوستهای بالغ (بالای 30 سال) و یکی از بهترین کرمهای لایه بردار و جوانکننده پوست صورت از برند تالگو فرانسه است. یکی از مزایای این محصول، نبود پارابن در ترکیب آن است. اگر قصد لایه برداری از پوست خود را دارید می توانید با کلیک کردن بر روی عکس لایه بردارهای زیر و یا لینک آبی رنگ موجود در زیر هر عکس ، کرم لایه بردار ، ماسک لایه بردار یا صابون لایه بردار مورد نظر خود را به راحتی از دیجی استایل خرید کنید .

بنابراین در صورتی که کالای مورد نظر خود را در بین محصولات پیشنهادی ما پیدا نکردید، می توانید از طریق لینک پایین لیست کامل محصولات این دسته بندی را مشاهده نمایید. معمولا پوست هایی که دارای چربی زیادی هستند دچار تجمع پوست های مرده در قسمت های صورت ، ارنج ، زانو و قوزک پا می شوند .بعد از استفاده از اسکراب ها ، جوش های سطحی پوست و پوست های مرده از بین می روند و شما احساس خنکی ، سبکی و تازگی روی پوست خود می کنید .

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کرم لایه بردار ویلی کر بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.