گابوری سیدیبه فاش می کند که بیش از یک سال است که مخفیانه ازدواج کرده است



CNN

به نظر می رسد که گابوری سیدیبه از ابتدای همه گیری حتی بیش از آنچه قبلا تصور می شد شلوغ بوده است.

این بازیگر نامزد اسکار نه تنها نامزد کرد، بلکه مخفیانه نیز بیش از یک سال پیش ازدواج کرد.

این “خبر فوری” در طی یک مصاحبه پر جنب و جوش در “Live with Kelly and Ryan” در روز دوشنبه فاش شد، که در آن سیدیبه جزئیات بیشتری را در مورد پیشنهاد نامزدی همسرش براندون فرانکل در اواخر سال 2020 و همچنین عروسی مخفیانه آنها در مارس 2021 فاش کرد.

چیزی که در مورد عروسی ها وجود دارد این است که من آنها را دوست ندارم. من آنها را دوست ندارم،” ستاره “گرانبها” به میزبان توضیح داد. «در اینجا مثالی از این است که چقدر آنها را دوست ندارم: من در واقع متاهل هستم. ما بیش از یک سال پیش ازدواج کردیم.»

این افشاگری رایان سیکرست را “گیج” کرد، در حالی که کلی ریپا پرسید که آیا این واقعا “خبر فوری” است.

فرانکل، یکی از مدیران کسب و کار سرگرمی، در میان حاضران دیده شد که با بالا بردن دست خود برای نشان دادن انگشت حلقه جواهرات، این خبر را تایید کرد.

سیدیبه ادامه داد که آنها «سر میز آشپزخانه» ازدواج کردند و مراسم آنقدر کوچک بود که «فقط ما بودیم».

او اجازه داد که در نهایت برای آرام کردن مادرشوهرش عروسی برگزار کنند، اما بیزاری او از این امور ناشی از این واقعیت است که مادر خود بازیگر یک خواننده عروسی بوده است، به این معنی که او «در عروسی های زیادی بوده است. ناخوانده» خودش.

فرانکل نیز روز دوشنبه مجموعه‌ای از عکس‌های این زوج را که حلقه‌های خود را نشان می‌دهند در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: «سورپرایز! بالاخره می‌توانم او را به‌عنوان همسرم صدا کنم!»

او ادامه داد که بعد از اینکه سیدیبه در «لایو» «لوبیاها را ریخت»، احساس می‌کند «آرامش می‌شود که بالاخره می‌توانیم به دنیا بگوییم».

“خیلی ممنون که شخص همیشگی، شریک جنایت و عشق زندگیم را پیدا کردم. فرانکل افزود: هر روز با شما بهترین روز است. “هیچ کس که ترجیح می دهم با او گربه بزرگ کنم و تا ساعت 8 شب با او در رختخواب باشم. برای همیشه دوستت دارم”