CNN
–
بن افلک درباره نحوه ساخت فیلمها در عصر امروزی نتفلیکس و دیگر پلتفرمهای استریم که محتوای فزایندهای را ارائه میکنند، صحبت میکند.
این بازیگر، تهیهکننده و کارگردان که با دوست و همکارش مت دیمون در کنار RedBird Capital Partners در حال راهاندازی یک استودیوی فیلمسازی جدید برای خودش است، دیدگاه خود را در مورد رویکرد نتفلیکس در ساخت فیلم به اشتراک گذاشت که او آن را به «خط مونتاژ» تشبیه کرد.
افلک با اشاره به نتفلیکس، در حالی که هفته گذشته در کنفرانس DealBook نیویورک تایمز 2022 شرکت کرد، گفت: ساختن فیلم «چیزی است که نیاز به توجه، فداکاری و کار دارد و در برابر فرآیند خط مونتاژ مقاومت می کند».
“[Netflix’s head of original films] اسکات استابر یک مرد واقعا با استعداد و باهوش است که من واقعا دوستش دارم…اما این یک کار غیرممکن است.
ستاره «آرگو» همچنین گفت که اگر از رید هستینگز، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره نتفلیکس در مورد رویکرد جاه طلبانه آنها برای ساخت 50 فیلم بزرگ بپرسید، «او میگوید: «هی، ما به دنبال کمیت رفتیم تا ردپایی ایجاد کنیم.» مطمئنم حکمتی در آن نهفته است و مطمئنم که آنها استراتژی خوبی داشتند، اما میگفتم: «چگونه میخواهیم 50 فیلم عالی در سال بسازیم؟ چطور ممکن است؟’ هیچ کمیته ای به اندازه کافی بزرگ وجود ندارد. به اندازه کافی وجود ندارد – شما فقط نمی توانید آن را انجام دهید.
افلک اذعان داشت که «(الف) مخاطبان بیشتری برای فیلم های اکشن نسبت به درام های کوچک وجود دارد. گرفتم. ژانرهای خاص به طور گسترده تر بازی می کنند و شما نمی توانید به آن توجه نکنید. اما بیایید یک کار خوب انجام دهیم، بیایید تماشاگران را غافلگیر کنیم، کاری کنیم که به آن اهمیت بدهند.»
در Artists Equity، که به عنوان یک استودیو تحت رهبری خالقان شناخته میشود، افلک و شرکت امیدوارند روابط بین استودیوها، هنرمندان و خدمههای شاغل در این صنعت را دوباره تصور کنند.
همانطور که در Variety مشاهده می شود، Artists Equity در حال حاضر اولین پروژه را در دست تولید دارد – یک درام هنوز نامی درباره شروع برند فوق العاده محبوب کفش ورزشی نایک Air Jordan. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی افلک، دیمون را در نقش مدیر اجرایی ایفا می کند که با مایکل جردن، فوق ستاره شیکاگو بولز، این کفش را تایید کرد.