جیل اسکات اعلام کرد: جیل اسکات کیست؟ Words & Sounds Vol. تور 1′ بیست و سومین سالگرد



CNN

پس از اینکه تور بیستمین سالگرد آلبوم پرفروش جیل اسکات، “جیل اسکات کیست؟: کلمات و صداها جلد اول” که به دلیل همه گیر شدن، مجبور به پایان زودهنگام شد، از سر گرفته می شود.

اسکات اعلام کرده است که سال آینده برای نمایش هایی که در طی آن آلبوم را به طور کامل اجرا خواهد کرد، از جمله آهنگ های موفق خود مانند “Gettin’ in the Way”، “A Long Walk” و دیگر آهنگ ها، به جاده بازخواهد گشت.

این تور که توسط Live Nation Urban تولید شده است، در بیش از 20 بازار در سراسر کشور اجرا خواهد شد. اسکات همچنین اقامتگاه های ویژه چند نمایشگاهی در واشنگتن دی سی در بندر ملی MGM در روز مادر در آخر هفته و زادگاه اسکات در فیلادلفیا در MET Philadelphia خواهد داشت. این اولین باری است که بومی فیلادلفیا شمالی در آنجا بازی می کند.

توقفگاه فیلادلفیا یک جمع‌آوری کمک مالی در تئاتر آردن برای حمایت از بنیاد غیرانتفاعی اسکات، بنیاد بلوز بیب، برگزار می‌کند.

اسکات در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: “من و گروهم سه سال پیش بسیار هیجان زده بودیم، اما آن کووید لعنتی ما را تعطیل کرد.” «حالا، ما بیرون هستیم! بیا من را ببین. بیا دوباره احساس کن لحظه های مورد علاقه خود را دوباره زنده کنید. آیا حاضرید آرام شوید و با این کار کنار بیایید؟!؟ اینجا عشق زیادی است.»

اسکات اولین آلبوم خود را در ژوئیه 2000 منتشر کرد. این آلبوم دو برابر پلاتینیوم شد و چندین نامزدی گرمی از جمله بهترین هنرمند جدید (2001)، بهترین آلبوم R&B (2001) و بهترین اجرای آواز R&B زن برای سه سال متوالی (2001) را به ارمغان آورد. -2003).

پیش فروش تور اسکات از 6 دسامبر آغاز می شود.

این تور در ماه فوریه در آگوستا، GA در سالن سالن بل آغاز خواهد شد.