وقتی سایتی به سایت دیگری لینک میدهد، گوگل به مرتبط بودن این سایت ها توجه می کند. اما برای کلمات کلیدی سخت و دشوار حتماً باید برای سایتتان شروع به ساخت لینک کنید. در حالی که لینک سازی چند مرحله ای یکی از بهترین متد های همیشگی برای رشد کلمات کلیدی سخت بوده است. بسیاری از دوستان من در حوزه آموزش حرفه ای سئو فقط به موارد on-Page سئو می پردازند و مدام از این مسئله صحبت می کنند که لینک سازی دیگر نیاز نیست و از این جور صحبت ها! حال باید به این نکته اشاره کنیم که درست است کیفیت بک لینک های دریافتی شما اولویت است اما در مرحله بعدی دریافت بک لینک انبوه براساس الگوریتم صحیح نیز به ارتقای جایگاه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل کمک می نماید. مرحله سوم: در مرحله سوم سرویس بک لینک انبوه هرمی پا را فراتر گذاشته به به لینک های ایجاد شده در مرحله دوم نیز بک لینک ارجاع می دهیم که باعث تقویت لینک های ایجاد شده در مرحله دوم خواهد شد. بک لینک چند لایه ای قصد یادگیری اصولی لینک سازی خارجی در سال 2023 به بعد را دارید این کارگاه برای شما مناسب است اما اگر چیز خاصی از سئو نمی دانید حتما در دوره آموزش سئو شرکت کنید.

پس باید برای برنده شدن در این ماراتن روی لینک سازی خارجی سرمایه گذاری کنید. یعنی اگر ۱۰ عنوان اصلی دارید، هر کدام از آنها باید از یک خوشه که شامل ۵ تا ۱۰ عنوان فرعی است پشتیبانی کنند. یکی از موارد گزینه ای است که به شما امکان می دهد لینک ها را روی عکس ها یا هر عنصر بصری ثابت دیگری درج کنید. امروزه با توجه به دیجیتالی شدن اکثر فروشگاه ها و همچنین افزایش کسب و کارهای آنلاین تعداد وبسایت ها روز به روز در حال افزایش است. بک لینک های ایجاد شده در این سرویس هیچ وقت مستقیم به دامنه سایت شما ارجاع نمی شوند و در حقیقت به بک لینک هایی که قبلا برای سایتتان ساخته اید اعمال می شونذ و به طور غیر مستقیم باعث افزایش دامین اتوریتی و پیج اتوریتی سایت شما می شوند. با بهینه سازی یک صفحه وب، راجع به موضوعات مشخص و سپس کلمات کلیدی آن موضوع، میتوانید تخصص خود را از نظر یک موتور جستجو افزایش دهید و رتبه خوبی برای کلمات کلیدی طولانی، مرتبط با آن موضوع بگیرید. سرویس بک لینک انبوه هرمی دقیقا با توجه به همین موضوعات طراحی گردیده است. توصیه ما استفاده از بک لینک هایی برای رپورتاژتان می باشد.

مرحله دوم: در مرحله دوم سرویس ما به تعداد 1000 بک لینک ایجاد کرده و آن ها را به بک لینک های مرحله اول ارجاع می دهیم. نکته 1: دقت کنید نمی توان در مدت زمان کوتاهی بک لینک زیاد و غیر طبیعی دریافت کرد. علاوه بر نرم افزارهای سئو سایت در گوشی، نرم افزارهای دیگری برای سئو سایت وجود دارد که می توان آن را روی کامپیوتر نصب کرد و سئوی سایت را با راحتی بیشتری انجام داد. بک لینک های Pbn را می توان به راحتی از روی داده های فنی سایت ها شناسایی کرد. در سایت های پولی جوانتر که عمر کوتاهی از نظر فعالیت دارند از بک لینک های کمتری باید استفاده کرد. محتوا باید واکنش احساسی ایجاد کند. مرحله اول: در مرحله اول این سرویس تعداد ۱۸۳ بک لینک بسیار تخصصی برای لینک ارائه شده توسط شما ایجاد می نماییم. در این سرویس، ما براساس الگوریتم های خاص به صورت چند مرحله ای و هرمی به بک لینک سازی اقدام می نماییم. همکاران بسیار دوست دارند، من به شما اطمینان می دهم. من در این دوره پیشرفته لینک سازی به استراتژی های مهم لینک سازی خارجی می پردازم تا بتوانید تاج گذاری برای محتوایتان انجام دهید.

کیفیت این بک لینک ها متشکل از ۱۰۰ بک لینک بصورت پروفایل فروم ، ۷۰ بک لینک از دایرکتوری های مقالات ، ۱۰ بک لینک به صورت پست های بلاگ و ۳ بک لینک از دامنه های edu و آموزشی (مورد اعتمادترین پسوند دامنه از نظر گوگل) می باشد. اگر آماده اید برای ساخت بک لینک تلاش کنید، اصلاح این موضوع کار چندان سختی نیست. این بک لینک ها مهم نیست از چه جنسی باشند، اما قدرت رپورتاژی که خریده اید را بیشتر می کنند و در طولانی مدت تاثیر بالایی خواهند داشت. تصور کن بهترین محتوا را تولید کرده ای یا بهترین نقاشی را کشیده ای اما در هیچ نمایشگاهی شرکت نکرده ای چه اتفاقی می افتد؟ لینک سازی های لایه ای یا چند مرحله ای تاثیر بیشتری دارند و نتایج بهتری را برایتان رقم خواهند زد. یعنی اگر کلمات کلیدی شما که در صفحه اول هستند ولی برای مثال لینک ۴ یا ۵ هستند نیاز به بک لینک بیشتری دارند تا در نتایج گوگل، لینک اول شوند.