روتین مراقبت از خود برای جادوگران مدرن – THE YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تخمینی مطالعه: 3 دقیقه

بر خلاف جادوگران متخاصم که در طول دوران کودکی خود در رسانه های اصلی دیدیم، جادوگران مدرن نیازی به داشتن قدرت های ماوراء طبیعی مانند خواهران ساندرسون ندارند. هوکوس پوکوس (1993) و همچنین نیازی به ترساندن کودکان مانند رمان‌های تاریک فانتزی رولد دال ندارند. جادوگران. تمرین‌کنندگان جادوگری مدرن نیز دیگر نمی‌ترسند که مانند زنان محاکمه جادوگران سالم شکار شوند. اگر مراقبت از خود را تمرین می کنید، گیاهان زیادی دارید، از گذراندن وقت با حیوان خانگی خود لذت می برید، یا به فمینیست بودن خود افتخار می کنید – ممکن است با تعاریف امروزی به نوعی جادوگر مدرن باشید.

روال مراقبت از خود را با الهام از جادوگران مدرن بخوانید تا بدن و ذهن خود را دوباره تقویت کنید!


1. پاکسازی صبحگاهی

این یک تصور اشتباه است که جادوگران فقط در شب فعال هستند. مراسم صبحگاهی به همان اندازه برای آنها مهم است. به گفته نویسنده و مقاله نویس گابریلا هرستیک که خود را یک جادوگر نئو پاگان معرفی می کند، اولین کاری که پس از بیدار شدن از خواب انجام می دهد سلام کردن به خدایانش است. پس از آن، او برنامه صبحگاهی خود را آغاز می کند که شامل شستن صورت، مسواک زدن دندان ها و استفاده از مرطوب کننده در روز می شود.


یک رویه رایج در میان جادوگران مدرن این است که روز را با یک فعالیت ورزشی و تندرستی آغاز کنند. به بدن خود گوش دهید تا نیازهای روزانه خود را بسنجید. برای اینکه خون و انرژی خود را به جریان بیاندازید، با یک جلسه 20 دقیقه ای یوگا شروع کنید. 10 تا 15 دقیقه مدیتیشن، تنفس یا صدا درمانی را دنبال کنید. بسیاری از جادوگران مدرن از فناوری برای تقویت شیوه های باستانی خود استفاده می کنند. به عنوان مثال، می توانید به راحتی برنامه های موسیقی را در تلفن همراه خود برای لیست پخش جستجو کنید تا مراقبه خود را هدایت کنید. وجود کریستال ها و گیاهان در اطراف نیز می تواند شما را در حالت آرامش قرار دهد. در صورت امکان، تشک یوگا خود را بیرون ببرید تا در حین فعالیت سلامتی خود را با طبیعت احاطه کنید.


با پاکسازی ذهن خود از افکار منفی که اخیراً شما را آزار داده اند، شروع کنید. شما می توانید آنها را روی کاغذ پاک کنید – این فرآیند می تواند بسیار جذاب و روشنگر باشد. پس از رها کردن آن همه منفی، شما آماده هستید تا قصد خود را برای روز یا هفته تنظیم کنید، بسته به اینکه چه چیزی برای شما بهتر است. شما می توانید کارت های تاروت را در حالی که در آن هستید برای راهنمایی یا الهام استفاده کنید. ایده دیگر این است که افکار و پیشرفت خود را یادداشت کنید – یک مجله و یک قلم فانتزی برای این امر کاملاً ضروری است!


برای تقویت احیا، آبمیوه یا اسموتی مخلوط با مواد مغذی درست کنید (دستور پخت مورد علاقه گابریلا هرستیک شامل سبزیجات، میوه ها و محصولات مبتنی بر آجیل است). با سرو نوشیدنی در یک لیوان نوشیدنی زیبا، در حالی که در آن هستید، یک لمس جادویی اضافه کنید!

برای کسانی که نوشیدنی‌های گرم را ترجیح می‌دهند، یک دم‌نوش گیاهی می‌تواند آرامش کاملی را به صبح شما اضافه کند. هر جادوگر سبز یا جادوگر آشپزخانه به شما می گوید که از گل ها، برگ ها و گیاهان باغ خود استفاده کنید تا یک معجون گیاهی منحصر به فرد درست کنید!


همیشه نمی‌توان در دنیای طبیعی خود را در آب غوطه‌ور کرد (به جویبارها، دریاچه‌ها و رودخانه‌ها فکر کنید)، به همین دلیل است که بسیاری از جادوگران مدرن محیطی مشابه را با حمام خانگی تهیه می‌کنند. گیاه شناس و خواننده تاروت، استاچی آیوری، با افزودن غذا و گیاهان به آب حمام، حس شخصی به حمام نمک خود می بخشد. اگر وان ندارید، باز هم می توانید همین کار را در حمام انجام دهید.


جادوگران دیگری مانند پم گروسمن معتقدند که آرایش به اندازه حمام و مراقبت از پوست در تقویت روحیه او مؤثر است. یک لیپی قرمز پررنگ بیانیه ای قدرتمند برای هر ظاهری است، و باعث می شود شما اعتماد به نفس و خشن تر نیز احساس کنید!

(3 بار بازدید شده، 1 بازدید امروز)