فروش بازی فکری ریسک

 

آموزش بازی ریسک 

بازی فکری ریسک به دو روش معمولی و کلاسیک بازی می‌شود هر دو روش برای بازیکنان چالش برانگیز بوده با این حال بازی ریسک به روش کلاسیک استراتژیک‌تر می‌شود و بازی مدت زمان بیشتری طول می‌کشد. در ادامه قصد داریم، روش بازی ریسک به روش معمولی را برای شما شرح دهیم.

در ابتدای بازی فکری ریسک اورجینال هر یک از بازیکنان یک گروه از ارتش‌ها را انتخاب می‌کنند و کارت‌های قلمرو به صورت مساوی بین بازیکنان تقسیم می‌شود. هر کارت قلمرو نشان دهندۀ یک قلمرو در 6 قاره است. هر قلمرو تعدادی ستاره دارد، تعداد ستاره‌ها نشان دهندۀ تعداد سربازانی است که شما می‌توانید در قلمرو مشخص شده در کارت مستقر کنید.

 

چیدمان بازی فکری ریسک

با توجه به تعداد بازیکنان، تعداد قلمروهایی که فرماندهان ارتش خود را در آنجا مستقر می‌کنند، متفاوت است. بعد از اینکه تمامی بازیکنان نیرو‌های خود را روی صفحه مستقر کردند، همۀ کارت‌های قلمرو جمع می‌شود و کارت آتش بس را میان یک سوم پایینی کارت‌های قلمرو قرار می‌دهیم و تمامی کارت‌های قلمرو را کنار صفحۀ بازی قرار می‌دهیم.

در مرحلۀ بعدی بازیکنان تاس می‌ریزند بازیکنی که تاس بیشتری بیاورد، شروع کننده بازی ریسک است و بازی به صورت ساعتگرد ادامه پیدا می‌کند. هر بازیکن در هر نوبت خود باید 3 کار را انجام دهد، استقرار سربازها، حمله، دفاع و انتقال سرباز و دریافت کارت.

 دی ال همراه

شروع بازی رومیزی ریسک

هر بازیکن در بازی فکری ریسک در ابتدای نوبتش 3 سرباز دریافت می‌کند و با توجه به تعداد قلمروهایی که توسط ارتش خود تصاحب کرده است سرباز اضافی دریافت می‌کند، به عنوان مثال برای 12 تا 14 قلمرو یک سرباز اضافی دریافت می‌کند، یعنی 4 سرباز. و با توجه به استراتژی های جنگی خود، نیروهای خود را در سرزمین های خود مستقر کرد. این نکته مهم را به خاطر بسپارید، اما در هر قلمرو می توان یک ارتش مستقر کرد. و شما نیروهای خود را در قلمرو دشمن قرار نمی دهید. برای دفاع از قلمرو، باید حداقل یک سرباز در هر یک از مناطق خود داشته باشید.

در مرحله بعدی بازی خطر، زمان باز کردن زمین و حمله به قلمرو بازیکنان دیگر است، به یاد داشته باشید که حمله به سرزمین های دیگر تنها در آن سوی مرزهای آب و خاک امکان پذیر است. هنگام حمله به دشمنان، به یاد داشته باشید که در هر یک از مناطق خود حداقل یک سرباز برای دفاع از آن قلمرو داشته باشید.

برای حمله و دفاع، بازیکنان باید 3 تاس سیاه برای حمله به 3 سرباز و 2 تاس قرمز برای دفاع از سربازان بیندازند. تاس مهاجم ریخته می شود و تاس ها به همین ترتیب با هم مقایسه می شوند. به عنوان مثال، اگر هر دو تاس یکسان باشند، سرباز مهاجم حذف می شود. اگر تعداد حملات تاس بیشتر باشد، یکی از سربازان مدافع کشته می شود. 

 

بازیکنی که برنده میدان می شود یک کارت قلمرو می گیرد و بازیکن بعدی نوبت خود را شروع می کند. در طول بازی بازیکنان به 2 طریق می‌توانند تعداد نیروهای خود را افزایش دهند:

روش اول: هر بازیکن بتواند سربازهایش را در تمام قلمرو های یک قاره مستقر کند، با توجه به امتیاز قاره، سرباز اضافی دریافت کند، به عنوان مثال با تصاحب قاره آفریقا 3 سرباز و برای قاره استرالیا 2 سرباز و ….

روش دوم: تعداد کارت‌های قلمرو خود را با سرباز معاوضه کند، برای این کار جدول راهنمایی در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال شما می‌توانید 4 ستاره کارت خود را بسوزانید و 7 سرباز اضافه دریافت کنید

 

محتویات جعبه بازی فکری ریسک شامل موارد زیر می‌باشد:

 

صفحه بازی

 43 کارت قلمرو

 5 ارتش هر کدام با 40 پیاده نظام، 12 سواره نظام و 8 توپخانه 

 2 عدد تاس مدافع ( قرمز)

3 عدد تاس مهاجم ( مشکی)

  2 کارت مرجع 

  راهنما بازی

 

 

 

پایان بازی ریسک

بازی ریسک در دو حالت به پایان می‌رسد، مثلا در بازی 3 نفره، حالت اول زمانی است که یکی از بازیکنان 25 قلمرو را تصاحب کرده باشد. حالت دوم زمانی است که کارت آتش بس از میان کارت‌های قلمرو رو شود، در این حالت بازیکنی که بیشترین قلمرو را تصاحب کرده است، برنده بازی فکری ریسک خواهد بود. مروجین مغز در معرض خطر به برنامه ریزی استراتژیک، تصمیم گیری صحیح و ریسک کردن نیاز دارند. ما قوانین و مقررات کلی قمار را تعریف می کنیم.

 

بازی خطر یکی از بهترین بازی های استراتژی جنگی است که لحظات هیجان انگیز و پاکی را برای شما به ارمغان می آورد. قیمت یک بازی ریسکی با توجه به کیفیت امکانات و پلان بازی بسیار مناسب است، بنابراین با خرید یک بازی ریسکی می توانید تجربه ای خاص و منحصر به فرد از بازی های استراتژیک داشته باشید. اگر به بازی های جنگی علاقه دارید، بازی پرخطر را از دست ندهید

منبع : گیم خونه.