نظیر به کار گیری از حلقه و پیستون ریو و ارتقا حجم موتور به ۱۵۰۰ سی سی ، همینطور استفاده از لوله های میانی اگزوز تیبا (قطر بیشتری و طراحی بهینه خیس نسبت به اگزوز پراید) و در نهایت استفاده از انباره عقب تیبا (قلاب ها و سر اگزوز می بایست برای کارگزاشتن بر روی پراید مقداری تغییر تحول یابد) و … در هدرز برای هر سیلندر یک خروجی تعبیه شده است تا پس از اشتعال و بالا وارد شدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی را اصلی کمترین مقاومت در دیواره های مجرای خروجی از سیلندر قیمت هدرز پراید 111 خارج کند. استفاده و کارگزاری هدرز موجب افزایش ۵ تا ۱۰ درصدی توان و گشتاور تولیدی موتور و بهبود اقتدار خروجی ماشین خواهد شد. هدرز پراید یورو 4 فولادی یک قطعه از اگزوز بهحساب میآید که میتوان آن را جایگزین منیفولد چدنی فابریک موتور کرد که به دلیل طراحی بهتری که به جهت آن در لحاظ گرفتهشده، کمتر مصرف سوخت و بهبود توان خروجی موتور را در پی خواهد داشت. ابتدا لوله خرطومی ورود هوا تا درچه گاز باز شده و آنگاه از گشوده نمودن منیفلد دود چدنی و لوله L شکل زیرین، تکه بالایی هدرز پراید حساس توجه به دقت فوق العاده ساخت، به راحتی در جای خود نشسته و مهره ها سفت میشوند. امروزه کمپانی های خودروساز داخلی هم سازه بر وظیفه اجتماعی خویش و مقررات حاکم، در کارایی اند تا حد امکان محصولات خود را به استانداردهای کنترل آلایندگی مجهز سازند و در کمتر مضرات همین پدیده سهیم باشند. در رانندگی عادی شهری توان موتور ۱۳۰۰ پراید کافی بوده و احساس کمبودی ندارد. در یک تعریف و تمجید کلی می توان هدرز را یک قطعه فنی به جهت تیونینگ و همینطور تقویت موتور در لحاظ گرفت که در زمانی که قیمت خودرو بالا می رود و اشخاص توانایی خرید یک ماشین پرقدرت و مهم میزان مرغوب بودن را ندارند، مورداستفاده قرار میگیرد و آن را بر روی اتومبیل هدرز پراید یورو 4 فولادی نصب میکنند که نصب همین قطعه سبب ساز بروز ویژگیهای متمایز در خودرو نیز میشود. هدرز پراید یکی از از لوازمی هست که برای افزایش عجله و توان خودرو مورد به کار گیری قرار میگیرد ، به جهت اینکه بتوانید غایت راندمان را از خودرو پراید اخذ نمایید همین گزینه یکی از موردها لازم میباشد. براین اساس دسته نو هدرز پراید اساسی ارتقا قطر لوله ها و افزایش سایز کلکتور، جوابگوی همین نوع از مصرف کنندگان نیز خواهد بود.