از این Navratri: Day1 2020 رنگهای مطلوب بپوشید

درست مانند سال گذشته ، ما بار دیگر با 9 نسخه ویژه بازگشتیم تا دورگا پوجا 2020 و Navratri 2020 را به شکلی باشکوه و در عین حال شیک جشن بگیریم. هر روز تا روز نهم این جشنواره مقدس ، ما ایده های لباس شما را ارائه می دهیم که کاملاً با جشنواره هماهنگ است و شما را زیبا جلوه می دهد. همه لباس ها را ببینید و برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

لباس های خاکستری برای روز Navratri 1

Navaratri شروع شده است! خود را برای 9 روز شادی ، جشن ها ، دندیه و گاربا رااس آماده کنید. جشنواره Navratri که با سنت ها ، لباس های قومی ، رقص ها و جشن ها مشخص شده است ، جشن رنگی است. رنگهای Navratri اهمیت مهمی در طول جشنواره دارند.

هر رنگ نشان دهنده افسانه و خدایی مهم است. خاکستری رنگ Pratipada است، اولین روز در جشن نواراتری جشن. نشان دهنده ماها کالی یا بحیراوی است.

جدا از اهمیت مذهبی ، اگر فکر می کردید رنگ خاکستری نوعی سایه خسته کننده برای هر فصل جشن است ، پس در اشتباه هستید. خاکستری رنگی است که می تواند با هر سایه دیگری در پالت هماهنگ شود و همچنین حس لطافتی را ایجاد می کند که به خوبی مورد توجه قرار گرفته است. اگر مجموعه های Sabyasachi Mukherjee را مرور کنید ، مجموعه ای از طرح های شگفت انگیز او را در سایه های خاکستری با مشکی مخملی خواهید یافت. پیاده روی شیب دار کاجول در هفته مد Lakme در رنگ مشکی و نئونی مانیش مالهوترا امسال به موفقیت بزرگی تبدیل شد ، به ویژه پیراهن آستین دار خالص او. این رنگ کاملا نشان دهنده ظرافت و ظرافت است. خوب ، این کافی است تا ثابت شود چرا رنگ خاکستری زیادی در مجموعه های این طراحان دخیل است.

خاکستری رنگ Pratipada است

در حالی که می توانید رنگ های بازیگوش کمد لباس خود را در شب برای Garba Raas خود ذخیره کنید ، می توانید ساراف های خاکستری چشمگیری را بپوشید و اولین روز ناوراتری را جشن بگیرید. ما مجموعه های باشکوهی از ساروهای خاکستری زیبا را برای شما به ارمغان می آوریم تا این آغاز فرخنده این جشن را نشان دهد.

نگاهی به این ساروی خاکستری دوست داشتنی با حاشیه های نقره ای و گلدوزی روی پالو بیندازید. آن را با یک بلوز مشکی مشکی ست کنید. برای تکمیل ظاهر جشن از جواهرات خوش طعم فلزی یا نقره ای استفاده کنید.

سارای خاکستری دوست داشتنی با حاشیه نقره ای

وقتی نوبت به سارافن های خالص می رسد ، رنگ پشتی می گیرد. این به این دلیل است که سارافن های همیشه فانتزی بسیار مد هستند. خوب ، ما پیشنهادات خود را محدود نکرده ایم ، اما برای چشمان خود به شما مهمانی می دهیم. یکی را انتخاب کنید و در هریک از این ساروهای خاکستری خالص با حاشیه های مشکی ، تکه های نقره ای و گلدوزی Paisleys و Resham ، زرق و برق دار به نظر برسید. یا آنها را با یک بلوز خاکستری نازک بدون آستین بپوشید تا بازوهای تون را به رخ بکشید یا آستین های خود را بلند نگه دارید تا حیا را حفظ کنید. و اگر قصد بیرون رفتن دارید ، کفش پاشنه بلند یا صندل بپوشید تا ظاهر پر زرق و برق را تکمیل کنید.

sarees خالصسارافهای خاکستری خالص با حاشیه سیاه

وقتی از این تور خاکستری و ویسکوز لهنگا ساری با سنگ ، زری و گلدوزی رشام استفاده کنید ، همه شما را تحسین می کنند.

lehenga saree با سنگ

این ساری سایفون خاکستری خاکستری مناسب برای تازه عروس و حتی دختران مجرد است. اگر این لباس را به سبک گجراتی بپوشید حتی زیباتر به نظر می رسد. بلوز بروکد برجسته ترین ویژگی این ساری است.

ساری سایفون خاکستری

بیایید چند ساروی دیگر برای جشنواره هایی مانند Diwali ، Navratri ، Dusshera و غیره نگاه کنیم.

لباس ساری مهمانیساری سایه دار به رنگ صورتی و خاکستریزینت ساری خاکستریساری خاکستری

به غیر از مجموعه افسانه ای سارافون ، من اکنون 5 کت و شلوار آنارکالی خاکستری را به شما پیشنهاد می کنم که از نظر طول کف کاملا مناسب روز اول رنگهای خوش نام ناوراتری است. به 5 مورد برتر ما نگاهی بیندازید.

قطعه اول یک عدد شگفت انگیز است که چیزی جز لطف و ظرافت را منعکس نمی کند. این آنارکالی خاکستری بدون آستین تا کف با گلدوزی سفید کنتراست همراه با حاشیه های مشکی و نقره ای درخشان همراه است. یوغ به رنگ خاکستری مخملی است که با یک نوار کمر ضخیم پر از آثار گلدوزی پیچیده در نخ سفید برجسته شده است. خط ساقه آنارکالی نیز با گلدوزی تطبیقی ​​با نقاشی زری نقره ای و سیاه تطبیق یافته است. پارچه خالص کت و شلوار با شبکه دوپاتا در سایه متناسب با حاشیه زری دوگانه سیاه و سفید و بدون ذکر لاتکان در 4 لبه تکمیل می شود.

شما می توانید این آنارکالی زیبا را با حداقل جواهرات به استثنای یک انگشتر یا جمجمه های بزرگ ، در حالی که گردن را برهنه نگه دارید ، بپوشید.

کت و شلوار خاکستری آنارکالی

این سایفون خاکستری و مصنوعی ژرژت آنارکالی سالور کامیز یکی دیگر از گزینه های عالی برای شروع Navratri با élan است. اکنون با این شماره شگفت انگیز به زیبایی سیگار نگاه کنید. برای کسانی که به دنبال آنارکالی آستین کامل به رنگ خاکستری هستند ، این می تواند انتخاب نهایی آنها باشد. در حالی که نیمی از بالاتنه با کارهای گلدوزی زیبا در کارهای بوته و جال تأکید شده است ، این بروشد دارای حاشیه زری در سه رنگ است. برای جذاب تر جلوه دادن لباس ، قسمت پشتی با سنگ و نقوش عظیم روی شانه های پر شده با سنگ های بیشتر همراه است.

ژرژت آنارکالی سالور-کامیز

در اینجا تعداد زیادی دیگر برای برپایی این مناسبت وجود دارد. این کت و شلوار سفید و خاکستری زری کار anarkali می تواند زرق و برق فوری به شخصیت شما اضافه کند. این آنارکالی آزاد با الهام از طراح در دو سایه با آستین های بسیار گلدوزی شده و زرده عرضه می شود. کار غنی gota ظرافت را به این کت و شلوار فوق العاده می افزاید. علاوه بر این ، بروشد همچنین با گلدوزی تطبیق داده شده است تا به لباس امتیاز دهد.

با آستین های کاملا دوزی ، می توانید انگشترها را تخفیف دهید. در عوض می توانید برای تکمیل ظاهر خود به دنبال گوشواره های بیهوده باشید.

خاکستری zar -کت و شلوار anarkali

اگر به دنبال سالور کامیز الهام گرفته از طراح برای اولین روز ناوراتری هستید ، این کت و شلوار خاکستری و مشکی فوق العاده آنارکالی می تواند انتخاب فوری شما باشد. این کت و شلوار غنی از گلدوزی می تواند باعث تغییر رنگ زرد منحصر به فرد شود که به نظر می رسد کت است و نیازی به ذکر دوپاتا با مشکی مکمل نیست که با نقوش تصادفی سفید همراه شده است.

براکاد صورتی روی آستین و دوپا و روی سجاف به لباس لبه می دهد.

سالور کامیز

من هنوز نتوانستم بفهمم که چرا سازنده این کت و شلوار زیبا را به نام کت و شلوار نارکیس فخری خاکستری Patch Border Work Anarkali نامگذاری کرده است. به هر حال ، این آخرین ، اما نه کم اهمیت ترین شماره از مجموعه ما است. این anarkali طول کف شگفت انگیز مناسب زنان در هر سنی است. زرده بسیار گلدوزی شده با یقه ی تزئین شده به شکل گردنبند سلطنتی عرضه می شود.

نقوش گلدار به رنگ صورتی پررنگ و بنفش روی زرده با طرح مشابه روی آستین ها مطابقت دارد. در حالی که نخ طلایی حاشیه آستین و سجاف را تزئین می کند. این کت و شلوار خاکستری تمام قد با یک دوپاتای تطبیق دار که در کنار آن یک بروکاد طلایی قرار دارد ، ارائه می شود.

anarkali زرق و برق دار

بیایید به برخی از افراد مشهور بالیوود نگاه کنیم که در گروه های خاکستری دیده شده اند.

لباس خاکستری سریدویمینی لباس خاکستریsabyasachi saree

امیدوارم این پست مفید بوده باشد! منتظر پست های مشابه باشید!

توجه داشته باشید: همه محصولات منوط به در دسترس بودن است.

جی ماتا دی !!

منبع تصاویر: Pinterest