انتشارات جدید زیبایی برای امتحان این ماه – THE YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی مطالعه: 8 دقیقه

مشتاق هستید ببینید چه چیزی از مارک های مورد علاقه شما برای افزودن به مجموعه بیهوده شما وجود دارد؟ در اینجا جدیدترین راه اندازی های زیبایی در YesStyle در یک نگاه است. نماد ? نشانگر یک نام تجاری جدید است.

زنده: آزمایشگاه

زنده: جدیدترین نسخه های آزمایشگاه از سر تا پا با نگرانی های پوست شما مبارزه می کند! شامپوی آب سر O2 با تسکین و ترمیم پوست آسیب دیده از عوامل خارجی ، پوست سر را تقویت می کند. سرم Houttuynia Cordata Hush هم آکنه صورت و هم بدن را برطرف می کند! درپوش پمپ را با درپوش اسپری تعویض کنید تا بتوانید یک اسپری آسان و تمام بدن تهیه کنید. سرانجام ، مرهم متعادل کننده آووکادو V با ارائه خواص نرم کننده و مرطوب کننده به پوست ، مراقبت ملایم زنانه را ارائه می دهد.


بنتون

هر چه بزرگتر بهتر – ژل تسکین دهنده پروپولیس آلوئه پرفروش بنتون و اسانس محتوای زیاد زنبور حلزون در اندازه های جامبو موجود است. این برند همچنین دو ضد آفتاب جدید نیز عرضه کرده است. کرم ضد آفتاب Air Fit UV Defense یک کرم ضد آفتاب شیمیایی است که با عصاره سنتلا و پانتنول برای آبرسانی به خشکی پوست و در عین حال خاصیت روشن کنندگی و ضد پیری فرموله شده است. کرم ضدآفتاب Skin Fit Mineral Cream ، با ترکیبی از عصاره فندق جادوگری ، عصاره سنتلا و کالامین غنی شده است تا پوست حساس را تسکین دهد.


ماه مبارک

با جدیدترین نسخه های ماه برکت به ظاهری زیبا و طبیعی دست پیدا کنید! پالت سایه Unpretty سایه های غبارآلود و رنگدانه ای را برای آرایش طبیعی چشم ها به نمایش می گذارد. برای استفاده آسان و ماندگاری طولانی مدت ، از خط چشم ضد آب ماندگار Black Hole استفاده کنید. با رژ لب I’m Mute برای لبهای مات و پودری بوسیدنی ظاهر خود را تمام کنید!


توسط Wishtrend

با استفاده از تکه های Clear Skin Shield ارتقا یافته Wishtrend ، صورت شما را بدون عیب حفظ می کند. این تکه های هیدروکلوئید با سه اندازه برای انتخاب ، ناخالصی های منافذ را به طور موثر جذب می کنند و باعث بهبود آکنه می شوند. بافت نازک آن باعث می شود تا زیر آرایش استفاده شود!


CAOLION

با لایه بردار جدید بدن کامل دانه CAOLION پوست خود را صاف نگه دارید! اسپری لایه بردار بدن غنی شده با ترکیبات ثبت شده طبیعی ، بره موم و تصفیه بیفیدا ، به آرامی سلول های مرده پوست را از بین می برد و خاصیت ارتجاعی پوست را بدون تحریکی که اسکراب معمولی بدن ممکن است ایجاد کند ، افزایش می دهد. کرم آرامش بخش Relipy با فرمول سه گانه سیکا و ساکارومایسس پوست را عمیقا تغذیه ، مرطوب و آرام می کند.


COSRX

از جوش زدن خودداری کنید و آکنه خود را با تکه های اصلی COSRX Master Patch-که اکنون در اشکال بیشتر و اندازه های بزرگتر موجود است ، درمان کنید!

Master Patch Intensive دارای لکه های آکنه ای بیضی شکل با لبه های باریک فوق العاده نازک است که محکم به سطوح منحنی پوست می چسبد. این تکه های هیدروکلوئید به طور موثر چرک جوش ها را جذب کرده و اندازه جوش ها را کاهش می دهد. روغن درخت چای تزریق شده قرمزی را در ناحیه آسیب دیده برطرف می کند. در بسته های 36 تکه و 90 تکه عرضه می شود.

Master Patch X-Large دارای تکه های C شکل با لبه های باریک برای درمان مناطق بزرگتر التهاب است. هر مجموعه شامل 10 تکه است.


پروژه کافی?

پروژه کافی را بررسی کنید ، یک مارک Amorepacific متخصص در زیبایی گیاهخواری و تمیز. روغن پاک کننده غنی شده با کره کاکائو ، ناخالصی ها و سبوم اضافی منافذ را از بین می برد و باعث احساس رطوبت پوست می شود. لوسیون ضروری با چین و چروک ها و خطوط ریز با ویتامین E و پانتنول مبارزه می کند. همتای تونر آن ، Essential Skin ، پوست را مرطوب کرده و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد. کرم مرطوب کننده با باکوچیول و بتا هیالورونیک اسید ثبت شده است تا گردش سلول ها را افزایش داده و هیدراتاسیون شدید را به پوست برساند. نکته آخر این است که به پوست سر خود مقداری TLC با شامپو متعادل کننده pH هلو شیرین بدهید که سبوم اضافی را به آرامی با حباب های میسل از بین می برد.


ETUDE

رنگ ثابت ETUDE یک فرمول هیدرو مات با ماندگاری طولانی ارائه می دهد که به طور یکپارچه بر روی لب ها برای ظاهری جسور و درجه دار ترکیب می شود. فرمول بدون انتقال آن روی ماسک صورت شما لک نمی کند! این برند همچنین UV Double Cut Aqua Sun Essence را منتشر کرده است که محافظت قوی SPF 50+ PA ++++ و ترکیبی از عصاره های ویتامین و میوه را برای نرمی و رطوبت پوست به ارمغان می آورد.


FEEV

با FEEV به پوستی نرم و بی عیب و نقص دست پیدا کنید هایپر نسخه مراقبت از پوست! با ماسک شب Hyper-Clerifying شب صورت خود را روشن کنید. درمان یک شبه تولید سبوم را تنظیم می کند ، سلول های مرده پوست را لایه برداری می کند و با ترکیبی از اسید سوکسینیک ، درخت چای و چای سبز پوست تحریک شده را تسکین می دهد. کسانی که دارای سد پوستی آسیب دیده هستند از کرم سد Hyper-Fortifying Barrier بهره مند می شوند. تزریق بوتولین ، عصاره سنتلا و سرامیدها پوست آسیب دیده را التیام می بخشد و سد رطوبت پوست را تقویت می کند.

قبل از حرکت ، مقدار مناسبی از سرم رنگ Hyper-Fit را روی سیب گونه ها و لب های خود بمالید. بسته بندی شده با جوهر آبرسان ، در چهار رنگ زنده موجود است که به طور یکپارچه برای یک ترکیب طبیعی ترکیب می شود.


FORENCOS

با جدیدترین پاک کننده های FORENCOS پوست خود را از آلودگی ها پاک کنید! ترکیبی از اسیدهای آمینه و عصاره های گیاهی Moringa Mild Cleansing Foam یک کف غنی و غلیظ ایجاد می کند که به پوست یک تمیز کردن ملایم و در عین حال کامل را ارائه می دهد. روغن پاک کننده عمیق مورینگا تمام آثار باقیمانده آرایش و سلول های مرده پوست را از بین می برد. هر دو پاک کننده دارای بوی مورینگا هستند که روحیه شما را بالا می برد!


ساختن p: rem

پوست خود را به آرامی با آب تمیز کننده make p: rem’s Pure Biome تمیز کنید! لاکتوباسیلوس موجود در عصاره تخمیر شده برنج باعث آبرسانی به پوست می شود ، در حالی که PHA سلول های مرده پوست را لایه برداری کرده و منافذ را مسدود می کند. Comfort Me را دنبال کنید. Mild Soothing Mist که در حال حاضر با 15 میلی لیتر بیشتر محصول و یک فرمول آرامش بخش تر ارائه می شود. این غبار که با عصاره قلب ، درخت چای ، سیکا ، درخت چای ، خرفه ، سرو و عصاره چای سبز ارتقا یافته است ، به عنوان یک عصاره مناسب تمام روز ، پرایمر آرایش و مرطوب کننده عمل می کند. عصاره چریش دارای خواص آنتی اکسیدانی است و به مه رنگ سبز می دهد!


تغییر دهید

با درخشش رویایی mude’s Dream خیره شوید! موجود در چهار رنگ ، فرمول ضد لک آن از ذرات درخشان و 50٪ پایه آب ساخته شده است تا ظاهری صاف و با دوام ایجاد کند.


نامگذاری

بالشتک لایه ای NAMING در حال حاضر در سایه روشن تر 17Y علاوه بر 21Y و 23Y اصلی موجود است. این محصول دارای SPF 50+ PA +++ و پوشش طبیعی و بدون درز است. فونداسیون کوسن با بافت سبک و ماندگار طولانی رنگ طبیعی پوست را تقویت می کند. برای کاربرد آسان ، از Cover-Fit Puff استفاده کنید تا پایه را به طور یکنواخت روی صورت ترکیب کنید.


نئوژن

فوم پاک کننده NEOGEN’s Dermalogy Calming Cica Tree Tree Micellar Cleansing with ترکیبی از عصاره های طبیعی آرام بخش ، هشت نوع اسید هیالورونیک و پانتنول ، ناخالصی های پوست را کاملاً از بین می برد و از پوست در برابر عوامل خارجی محافظت می کند.

با استفاده از پد DHA Dermalogy Poreraser Clear Brad به پوستی بی عیب و نقص دست پیدا کنید. معجونی از AHA ، BHA ، PHA و LHA سلول های مرده پوست ، سبوم اضافی و ناخالصی ها را از منافذ بیرون می کشد ، در حالی که تانن ها پوست را جوان می کند. روش دیگر ، برنج سفید و شکر Dermalogy Real Polish Polish را لایه برداری کنید. شکر سفید پوست را مرطوب می کند در حالی که ویتامین E و گلوتاتیون باعث درخشندگی پوست می شوند.

مژه های بلند و ضخیم رویاهایتان را با Dermalogy Extra Slim Metal Maxicara بدست آورید. قرقره فلزی منحصر به فرد 2.55 میلی متری آن ، ریمل آبرسان تقویت شده با Aqualica ، عصاره کلم پیچ و کراتین هیدرولیز شده ، هر مژه را بلند و پوشانده است.


ترکیبات ?

ترکیب فرمول های بدون ظلم و فلسفه سازگار با محیط زیست ، ongredients یک افزودنی جدید هیجان انگیز به مجموعه زیبایی YesStyle است. محصولات ارگانیک گیاهی آن راه حل های قوی برای مشکلات روزمره پوست ارائه می دهد.

کرم نگهدارنده Aqua که با عصاره چای سبز تهیه شده است ، هیدراتاسیون شدید را به پوست تزریق می کند و تعادل آب و روغن را بازیابی می کند. اسانس ضد چین و چروک که با روش دم کرده سرد وگان ثبت شده است ، دارای 97٪ عصاره گل نخود پروانه ای غنی از آنتی اکسیدان است تا پوست را شاداب ، صاف و آبرسانی کرده و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش دهد. کرم پیری آهسته با بافت خامه ای متراکم و غنی خود در اصل مهر و موم می کند. ماسک Centella Asiatica 95٪ از پارچه تنسیل ساخته شده و غنی شده با عصاره اکالیپتوس گلوبولوس برای تسکین پوست است.


هلو سی

با رنگ درخشنده Peach C’s River به آرایش طبیعی و شفاف لب برسید. موجود در چهار سایه منحصر به فرد ، فرمول بسیار رنگدانه آن درخشندگی طولانی مدت و مانند آبرنگ را برای لب ها ارائه می دهد.


عاشق

علاوه بر اسطوخودوس خشک با رنگ سرد و شکوفه هلو خشک با رنگ گرم ، سری شیرهای بهتر از چشم چشم romand از پالت توت فرنگی خشک با سایه روشن تابستانی رونمایی کرده است. این محصول با سری نور تابستانی Juicy Lasting Tint این برند که در دو رنگ صورتی چشم نواز عرضه می شود ، به خوبی پیش می رود: صورتی بسیار بری با الهام از شیر توت فرنگی و Popsicle صورتی محبوب. ظاهر خود را با یک نسخه بلند از ریمل Han All Fix – کامل کنید – اکنون به جای سیاه فقط در رنگ های خاکستری و فندقی موجود است.


روکتین

با تونر آرامش بخش آب پاک لوتوس ROVECTIN پوست تحریک شده را آرام کنید. فرمول سبک این تونر که حاوی 40٪ آب نیلوفر آبی و عصاره گل نیلوفر آبی است ، خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی به پوست می بخشد.


SKINFOOD

جدیدترین پاک کننده های گیاهی SKINFOOD با معجونی از سویا ، لوبیا سیاه ، لوبیا قرمز و نخود سبز غنی شده اند! پاک کننده مرطوب کننده ملایم باغ لوبیا با داشتن بافت شربتی ، پوست را به آرامی با پروتئین گیاهی و لسیتین تمیز و تغذیه می کند. صمغ ناتو پاک کننده سرمی ملایم گاردن ، سد رطوبت پوست را برای حفظ رطوبت تقویت می کند. فرمول فوم دو لایه لایه تمیز کننده حباب حبوبات باغ سبز با مجتمع آرام بخش Veggie این برند ، پوست را به آرامی تمیز و نرم می کند و باعث احساس رطوبت می شود.


UNLEASHIA

UNLEASHIA دو پالت تن جدید جدید را در مجموعه پالت چشم Glitterpedia خود راه اندازی کرده است: N ° 4 All of Lavender Fog و N ° 5 All of Dusty Rose. پالت سایه چشم فشرده وگان ، مات و براق را با پوشیدن طولانی و حداقل ریزش ارائه می دهد.


VT

پودر ملایم Cica No Sebum Mild چند کاره VT براقیت را از بین می برد و آرایش را در جای خود ثابت می کند. پوست را با ترکیبات ثبت شده CICALIAO و CICAHYALON ، همراه با ترکیبی از بره موم سبز و اسید هیالورونیک برای تغذیه و آبرسانی به پوست آرام می کند.


XOUL ?

محصولات XOUL با محلول کشت سلول های بنیادی انسان تزریق می شوند که باعث افزایش تولید کلاژن ، بهبود قابلیت ارتجاعی پوست و جلوگیری از افزایش رنگدانه ها می شود. ماسک کرم راه حل محرمانه حاوی پپتید DAWNERGY برای افزایش سطح رطوبت پوست است در حالی که سنتلا یک اثر تسکین دهنده ایجاد می کند.

اگر به تمیز کردن کامل نیاز دارید ، به دنبال مجموعه پد پاک کننده Soft Touch نباشید. پدهای پاک کننده دو طرفه از 100٪ فیبر طبیعی ارگانیک ساخته شده است. سمت گاز سلول های مرده پوست را لایه برداری می کند در حالی که قسمت پارچه ای جوش های سر سیاه و سبوم را از بین می برد. این مجموعه شامل دو پد و یک گیره از جنس استنلس استیل است که پس از استفاده ، پدهای پاک کننده را خشک می کند.

برای مراقبت از زنان ، هیالورونیک اسید Octuplex رزین Y-foam رزین رطوبت پوست را تقویت می کند در حالی که چهار نوع پروبیوتیک بدن را متعادل می کند.

(595 بار بازدید ، 29 بازدید امروز)