برند تجاری: دکتر Ceuracle – THE YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

با بیش از دو دهه تخصص ، برند زیبایی کره جنوبی دکتر Ceuracle به دلیل محصولات بسیار م effectiveثر و نوآورانه ای که برای انواع پوست مناسب است و نگرانی های مختلف مراقبت از پوست را درمان می کند ، مشهور شده است. نام این برند ترکیبی از کلمات “معجزه” و “cosmeceutical” است و شعار آن “درمان پوست ، مراقبت از زیبایی” است. دکتر Ceuracle از تخصص پوست و تحقیقات تکنولوژیکی برای یافتن مواد طبیعی مناسب برای محلول های مراقبت از پوست خود استفاده می کند.

محصولات دکتر Ceuracle به دو دسته مجزا – درمای طبیعی و درمای طبی – با هر خط چند خط زیر گروه بندی می شوند. درمان های تحت گروه Natural Derma با علم گیاه شناسی پشتیبانی می شوند و راه حل های موثر و طبیعی مناسب پوست را ارائه می دهند که برای انواع پوست مناسب است. درمان های تحت گروه پزشکی درما از نظر بالینی آزمایش شده و از نظر علمی ثابت شده است که پوست مستعد آکنه و پیری را هدف قرار می دهد.


درمای طبیعی

Natural Derma دارای خطوط امضای مارک است: Pro Balance ، Vegan ، Tea Tree Purifine ، Cica Regen و Royal Vita Propolis.

نرم افزار Balance
Pro Balance مناسب برای انواع پوست ، ملزومات اولیه مراقبت از پوست را برای پاکسازی ، مرطوب سازی و ترمیم پوست و تقویت سد آن ارائه می دهد. همه محصولات با داشتن یک روتین سالم برای مراقبت از پوست ، دارای قدرت مرطوب کننده عمیق 5 Probiotics Complex (ساخته شده از لیزات تخمیر لاکتوباسیلوس ، لیزات تخمیر لاکتوکوک ، فیلتراسیون تخمیر بیفیدا ، لیزات تخمیر بیفیدا و فیلتراسیون تخمیر ساکارومایسس) برای ایجاد و حفظ یک سد سالم پوست می باشد. به برخی از اقلام موجود در این محدوده همچنین با آب بیومیمتیک غنی از مواد معدنی برای آبرسانی به پوست تزریق می شوند. روز را با استفاده از آنزیم شستشوی پرو بالانس صبحگاهی و با تونر Pro Balance Biotics و مرطوب کننده Pro Balance Biotics شروع کنید. در شب ، دوبار با روغن پاک کننده Pro Balance Pure Cleans و پس از آن فوم پاک کننده کرمی Pro Balance را پاک کنید.

گیاهخوار
خط Vegan شامل Vegan Kombucha Tea Essence و Vegan Kombucha Tea Gel Cream است که هر دو حاوی مجتمع چای وگان (ساخته شده از آب برگ camellia sinensis ، عصاره برگ camellia sinensis ، فیلتراسیون تخمیر saccharomyces و عصاره میوه schisandra chinensis) برای ارائه مزایای آنتی اکسیدانی برای پوست می باشد. به عصاره چای کامبوجا که از چای سیاه تخمیر شده تهیه می شود ، سرشار از پروبیوتیک ها و ویتامین B است. هر دو محصول برای مراقبت آبرسانی ، تعادل سطح چربی و آب پوست و بهبود سلامت پوست طراحی شده اند.

درخت چای پورفین
مناسب برای نوجوانان دارای پوست چرب و مستعد آکنه ، این خط شامل فوم پاک کننده ، تونر ، اسانس ، کرم ، اسانس نقطه ای و ماسک ورقه ای است که حاوی عصاره درخت چای برای آرامش پوست و درمان لک ها است. فوم پاک کننده Tea Tree Purifine 30 ناخالصی ها را به آرامی شسته و باعث آرامش پوست می شود. پرفروش ترین تونر چای درخت Purifine 70 ، که حاوی BHA است را برای لایه برداری نرم سلول های مرده از پوست دنبال کنید. یکی دیگر از پرفروش ترین ها Tea Tree Purifine 95 Essence است که باعث آبرسانی و رفع تحریکات پوستی می شود. برای به حداقل رساندن و تسکین جوش های مزاحم ، درمان Tea Tree Purifine 70 Spot را که در لوله ای مانند سرنگ قرار دارد ، مالش دهید.

بچه گربه Regen
همانند خط Tea Tree Purifine ، مجموعه گیاهخوار Cica Regen پوست های چرب ، مستعد آکنه و حساس را در افراد جوان هدف قرار می دهد. محصولات موجود در این طیف وسیعی از گیاهان centella asiatica هستند ، عنصری که برای التیام و تسکین پوست آسیب دیده شناخته شده است. هر دو تونر Cica Regen 92 و Cica Regen 95 تسکین دهنده ژل حاوی عصاره غنی از آنتی اکسیدان actinidia argute (کیوی) است که از پوست در برابر عوامل خارجی مضر محافظت می کند. همچنین بخشی از این سری کیک Cica Regen 70 است که رطوبت را قفل کرده ، سد پوستی را تقویت کرده و پوست کدر و لکه دار را احیا می کند.

بره موم رویال ویتا
با خط بره موم رویال ویتا درخشندگی داشته باشید! پرفروش ترین ها شامل آمپول رویال ویتا بره موم 33 است که با ترکیباتی مانند عصاره بره موم و عصاره ژل رویال پوست را احیا و روشن می کند. بره موم حاوی ترکیبات ستاره ای دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی برای تقویت ایمنی پوست است و برای کسانی که در سنین میانسالی هستند و نیاز به محافظت از پوست در برابر آسیب های عوامل خارجی دارند ایده آل است. با بستن رطوبت با کرم رویال ویتا پروپولیس 33 ، قرارداد را ببندید.


درمای پزشکی

Medical Derma دارای خطوطی است که پوستهای حساس ، مستعد آکنه و چرب را برای نوجوانان و پوست پیری هدف قرار می دهد ، از جمله Hyal Reyouth ، AC Cure Solution ، 5 Alpha Control و Pure VC Mellight.

هیال ریوث
Hyal Reyouth انبوهی از آبرسانی به پوست را تأمین می کند. همه محصولات موجود در این خط – تونر ، آمپول ، کرم شب و ماسک چشم – رطوبت شدیدی را برای نرمی پوست به ارمغان می آورند تا ظاهری پرپشت با درخشندگی جوانی داشته باشد. عنصر ثبت شده با نام تجاری 6-Hyaluronic Complex بازیگر اصلی در بین مواد تشکیل دهنده است و رطوبت عمیق و طولانی مدت را برای پوست دهیدراته فراهم می کند. این محصولات همچنین دارای ویتامین B5 (پانتنول) و ویتامین B3 (نیاسینامید) برای افزایش درخشندگی پوست و مجتمع 6 هیالورونیک برای افزایش رطوبت در پوست هستند. مزیت دیگر این فرمولها این است که ظاهر خطوط ریز را کاهش می دهند.

راه حل درمان AC
برای افرادی که پوست مستعد آکنه دارند ، AC Cure Solution نجات دهنده شما است. این مجموعه اصول اولیه درمان آکنه را در چهار مرحله ارائه می دهد. با ژل صورتی ملایم اسیدی شروع کنید تا منافذ ناخالصی و سبوم اضافی را تمیز کنید. با نوار صابون Medicare حاوی AHA ، BHA و PHA همراه باشید تا سلول های مرده پوست و ناخالصی ها را در منافذ از بین ببرید و تولید سبوم را کنترل کنید. برای مراقبت های شدید موضعی ، آبی آبی آبی که با 0.5 درصد اسید سالیسیلیک تهیه شده است ، لکه های آکنه را درمان می کند. برای آخرین مرحله تسکین دهنده و آبرسان ، از تونر مرطوب کننده Green Two استفاده کنید که حاوی عصاره centella asiatica برای تسکین پوست و همچنین آلوئه ورا و خرفه برای جلوگیری از رطوبت است.

چیزی اضافی برای مربیان زیبایی: از قلم Deesse Spot Healer استفاده کنید که از نور آبی برای کنترل تولید چربی و نور NIR برای سفت شدن منافذ ، ترویج بازسازی سلولی و افزایش قابلیت ارتجاعی پوست استفاده می کند.

5 کنترل آلفا
برای افرادی که با پوست چرب مشکل دارند ، خط کنترل آلفا 5 دکتر Ceuracle از 5A Complex (حاوی کاپریلوئیل گلیکون ، دارچینوموم زیلانیکوم و سارکوزین) برای متعادل سازی سطح چربی-آب پوست ، کنترل تولید سبوم و سفت شدن منافذ استفاده می کند. محصولات آن یک روال کامل مراقبت از پوست را شامل می شود ، از جمله ژل پاک کننده ذوب برای شستشوی آرایش و ناخالصی ها ، پاک کننده فوم پاک کننده با BHA برای لایه برداری ملایم پوست ، تونر پاک کننده برای پاک کردن درخشش چرب پوست ، و سرم پاک کننده در امولسیون برای آبرسانی و پوست را مات می کند همچنین کرم پاک کننده با بافت ژل برای رطوبت موجود است.

VC Mellight خالص
Pure VC Mellight برای کسانی که با پیری پوست نگران هستند مناسب است. کرم و آمپول این مجموعه هر دو با پودر ویتامین C غنی از آنتی اکسیدان غنی شده اند تا پوست را روشن کرده و هیپرپیگمانتاسیون را بهبود بخشد. همچنین در ترکیبات آنتی اکسیدان های قوی ایدبنون و گلوتاتیون وجود دارد که از سد پوستی در برابر آسیب رادیکال های آزاد محافظت می کند ، پوست را آرام می کند و روند پیری را کند می کند.

مربوط:

(459 بار بازدید شده ، 5 بازدید امروز)