بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست چرب، خشک و معمولی?[16 مدل]

لایه برداری پوست سبب تحریک بازسازی آن شده و در نتیجه، پوست شفاف و سالم می شود. این کرم با لایه برداری تدریجی و بدون ایجاد حساسیت، سبب بازسازی پوست و رفع لک های تیره و جمع شدن منافذ باز پوست می شود. در ترکیب کرم های ضد لک، ترکیبات ویتامین C و هیدروکینون در غلظت های مختلف استفاده می شود. صبح و شب محصول را به طور مستقیم روی لک های پوست صورت و دست بزنید. 2 قاشق چایخوری پودر چریش را با 1 قاشق سوپخوری عسل و 1 قاشق چایخوری سرکه سیب مخلوط نموده و چند دقیقه در یخچال بگذارید خنک شود و به مدت 15 دقیقه روی پوست بگذارید تا خشک شود و با آب ولرم بشویید.

همچنین استفاده از کرم مرطوب کننده ، ماسک های ضد التهابی همراه با این کرم ها پیشنهاد می شود. از طرفی این ماده دارای توانایی قوی در حفظ و تقویت رشته های کلاژن و متعاقبا حفظ خاصیت کشسانی و قوام پوست بوده و نقش موثری محافظت در مقابل پیر پوستی ایفا می نماید. در پایان، 9 عدد از بهترین کرمهای ضد لک را که براساس ویژگی و معیارهای مختلفی مانند تنوع، محبوبیت، مواد تشکیل دهنده و قیمت انتخاب شدهاند را به شما معرفی میکنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را با توجه به نوع پوست خود داشته باشید.

عواملی مانند نور خورشید، باردار شدن، کمبود ویتامین ها و کم خوابی باعث ایجاد لک بر روی پوست می شوند. بیشتر لکها در معرض نور آفتاب در قسمتهایی مثل صورت، گردن، ساعد و پشت دستها ایجاد میشوند. فیتو اندورفین شباهت زیادی به بتا اندورفین (یک ماده طبیعی تولید شده در مغز ) دارد که در مواقع شادی و سرحالی ترشح می شود و علاوه بر اثرات ضد درد ، یک احساس سر خوشی نیز ایجاد می نماید. این کمپلکس از گیاه فلفلی Monk استحصال می گردد که سرشار از ماده فیتو اندورفین است .

از دیگر مواد موثره بکار رفته در این کرم روشن کننده بدن ؛ کمپلکس Lipobelle Soyaglycone است. قرار گرفتن طولانی مدت در آفتاب شدید بخصوص در نواحی ساحلی باعث سوختگی و ایجاد لکهای پوستی در پوستهای ظریف و حساس بویژه قسمتهایی از بدن که بیشتر در معرض آفتاب است میشود. همچنین از ایجاد لک های پوستی جلوگیری می کند. همچنین بتا اندورفین نقش مهمی در درخشانی و شادابی پوست ایفا می کند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کرم ضد لک بیتروی لطفا از سایت ما دیدن کنید.