خرید گیفت کارت پلی استیشن از دیکاردو

دعوت شما برای پیوستن به جامعه جهانی بازی بازان آنلاین است. با خرید از گامالوپ میتوانید از پشتیبانی در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته بهره مند شوید. شما می توانید با خرید گیفت کارت پلی استیشن PS4 Pro به مدت یک هفته از Play Station پلاس رایگان استفاده کنید ، این اکانت Plus هیچ تفاوتی با سایر اکانت ها ندارد و فقط محدودیت 7 روزه دارد . اگر او غذایش را پرت میکرد به او اجازه دهید بداند که این موضوع تبعاتی دارد. با تهیه گیفت کارت شما میتوانید بازیهای جدید برای این پلتفرم بازی را که رایگان نیستند خریداری کرده و از هیجان آن لذت ببرید.

خرید گیفت کارت پلی استیشنپیشنهاد می شود آدرس را با عنوان کشور ایالات متحده آمریکا و یکی از این ایالت های این کشور وارد کنید. برای وارد کردن کد گیفت کارت PSN در کامپیوتر کافیست همین چند گام را طی کنید تا عمل ردیم حسابتان انجام گیرد. سرویس پلی استیشن پلاس امروزه از محبوبیت زیادی در بین کاربران پلی استیشن برخوردار است و شما قادر هستید پس از انتخاب و پرداخت وجه، آن را به صورت یک کد دریافت کرده و پس از وارد کردن آن کد در قسمت مربوطه از خدمات این سرویس بهره ببرید.

ظرفیت 3 اشتراک PlayStation Plus Essential : با خریداری ظرفیت 3 پلی استیشن پلاس اسنشیال اکانتی که توسط پشتیبانی سایت ساخته شده و اشتراک پلاس پلی استیشن اسنشال از قبل بر روی این اکانت خریداری شده است برای شما ارسال می شود و در کنسول خود با این اکانت لاگین می کنید و بازی ها را باید با این اکانت اجرا کنید.

و پس از آن باید بازی های مورد نظر خود را به لیست دانلود خود اضافه کنید و می توانید ساین اوت کنید و برای ادامه دانلود و اجرای بازی ها به اکانت اصلی خود مراجعه کنید و تروفی ها و سیو ها در ظرفیت 2 بر روی اکانت اصلی شما ذخیره می شوند.

ظرفیت 2 اشتراک PlayStation Plus Essential : با خریداری ظرفیت 2 پلی استیشن پلاس امکان اجرای بازی به صورت آفلاین و آنلاین در یوزر شخصی خود را دارید اکانتی که توسط پشتیبانی سایت ساخته شده و اشتراک پلاس پلی استیشن اسنشیال از قبل بر روی این اکانت خریداری شده است برای شما ارسال می شود و در کنسول خود با این اکانت لاگین و اکتیو می کنید.

خرید گیفت کارت پلی استیشن ۵

ظرفیت کامل PlayStation Plus Essential : شما اکانت شخصی خود را برای پشتیبانی سایت ارسال می کنید و اشتراک پلی استیشن پلاس Essential بر روی اکانت ,شخصی شما خریداری می شود به صورت کاملا قانونی . نحوه بازی خود را به اشتراک بگذارید بازی های چند نفره و تعاملی را با یک دوست انجام دهید. با توجه به اینکه کلیه خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس متعلق به شبکه پلی استیشن می باشد که به اصطلاح بهش میگیم PlayStation Network یا PSN شما میتوانید از گیفت کارت های پلی استیشن فوق در PS5 خود استفاده کنید و آنها را Redeem کنید.

خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاسشبکه پلی استیشن از ایران و بازار آن پشتیبانی نمیکند، بنابراین مجبور هستید که کشور دیگری جز ایران را به عنوان محل زندگی مشخص کنید. مهم ترین و اصلی ترین مزیت کارت (PlayStation Network Card)یا همان PSN Gift card، استفاده از بازی هایی است که توسط شرکت پلی استیشن ارائه میشود ، که می توانید با گیفت کارت PSN این خدمات و بازی ها را به راحتی تهیه کنید. توجه این کارت مختص آمریکا میباشد! اکثر افراد که به خرید گیفت کارت استیم میپردازند و دارای اکانت استیم هستند و مایلند استیم والت خود را شارژ کنند، کشور اکانت خود را آرژانتین انتخاب میکنند تا در پرداختها و هزینههای خود صرفهجویی نمایند.

شما می توانید با اطمینان خاطر گیفت کارت مورد نظر خود را انتخاب نموده و پس از پرداخت ، کد گیفت کارت را به صورت آنی دریافت نمایید. محتوای DLC را کشف و بارگیری کنید تا به شما بیشتر بدهد. هر ماه تعدادی بازی برای بارگیری به عنوان بخشی از عضویت اسنشیال PS Plus خود دریافت خواهید کرد. با خرید گیفت کارت psn امریکا میتوانید اکانت پلی استیشن نتورک خود را تمدید نموده و به این ترتیب، به آرشیو بازیهای قابل دانلود، دیتاهای بازیها، فیلمها و سریالهای تلویزیونی دسترسی داشته باشید.

در غیر این صورت بر روی گزینه Skipکلیک کنید. برای اینکه متوجه بشوید خرید نقدی و مستقیم گیفت کارت پلی استیشن مانند گیفت کارت PS4 چگونه است بهتر است که این مطلب را به صورت کامل مطالعه کنید. این کارت فاقد تاریخ انقضا است و میتوانید بدون محدودیت زمانی از آن استفاده کنید. اشتراک گیم پس به صورت ماهیانه خریداری میشود و شما میتوانید آن را در هر زمان کنسل کنید. PS Plus Essential یک سرویس اشتراک پولی از پلی استیشن است که هر ماه دو بازی PS4 را برای بارگیری به اعضا می دهد.

گیفت کارت پلی استیشن 4

پلی استیشن پلاس (PS Plus) یک سرویس اشتراک سطحی پولی است که به کاربران امکان دسترسی به ویژگی های برتر را می دهد. خیلی ممنونیم از وقت گرانبهاتون که برای اشتراک تجربه خریدتون با دیگران مزیارید. به دیگران توهین و اهانت نکنید . یا کنترل ماجراهای تک نفره را به آنها بسپارید ، حتی اگر آنها مالک بازی نیستند. در اصل گیفت کارت های پلی استیشن نوعی کارت هدیه هستند که با خریداری آن ها کاربران می توانند از خدمات و برنامه های فروشگاه سونی استفاده نمایند و برنامه ها و بازی های خود را ارتقا دهند .

گیفت کارت پلی استیشن ۴ PSN یکی از محصولات کنسول پلی استیشن است که توسط شرکت سونی برای بازیکنان پلی استیشن ۴ به بازار عرضه شده است. برای خرید سرویس EA Play برای پلی استیشن PSN کلیک کنید . 5 – گزینه New to PSN Create an Account را انتخاب کنید. که باید قبل از هر چیزی در مورد انتخاب آن ها دقت کرد. خرید پلی استیشن پلاس ارزان می تواند برای شما بسیار سخت باشد اما با دقت به این مواردی که در مورد اصالت و همچنین گارانتی به شما عزیزان خریدار گفته شد می توانید انتخاب بسیار ساده ای را داشته باشید.

لذا بهتر است پس از خرید به این نکته توجه داشته باشید. با میلیون ها نفر ارتباط برقرار کنید و شروع به بازی کنید. با بارگیری جدیدترین نقشه ها ، ماموریت ها و شخصیت های چند نفره برای بازی آنلاین با دوستان. بلافاصله آنها را در دستگاه های PlayStation مورد علاقه خود بارگیری یا پخش کنید. برای بارگیری و بازی آنلاین رایگان هستند. بازی Warframe: این بازی اکشن نقش آفرین در سال 2013 منتشر شد و در دسترس همه قرار گرفت. اگر این بازی جذاب را از ما خریداری کرده اید حتما خرید بازی PlayStation Plus Essential را به دوستان خود پیشنهاد دهید.