ردیاب ماهواره ای – ایران رهیاب

حملات ضرب و شتم در حقیقت روی هر اتومبیلی که از fobs های کلید بی سیم استفاده می کند انجام می شود و با قطع ارتباط بین fob key و گیرنده داخل اتومبیل کار می کند. به صورت کلی دستگاه های رهیاب خودرو به دو دسته آنلاین و آفلاین تقسیم بندی می شوند که ردیاب آنلاین کاملا حرفه ای و با روشن کردن اینترنت گوشی تان و از طریق (GPS) موقعیت خودروی شما را مشخص می کند؛ اما ردیاب آفلاین موقعیت خودرو و ضعیت سوییچ و درهای خودرو را از طریق پیامک به شما گزارش می دهد. همچنین با ارائه خدمات حرفه ای در زمینه نصب ردیاب و نرم افزار هوشمند برای پیگیری و ردیابی خودرو هرگونه نگرانی از سرقت خودرو را از بین میبرد.

همه گوشی های هوشمند مجهز به ماژول GPS میباشند و بعضی ها ماژول گلونانس را نیز دارند . ردیاب های GPS زمان واقعی (Real-Time) قابلیت ارایه اطلاعات سرعت و موقعیت خودرو را به صورت آنی و لحظه ای دارند، در حالی که مدل های ارزان قیمت تر این اطلاعات را در خود ذخیره می کنند تا کاربر بتواند در زمان دیگری به این اطلاعات دسترسی داشته باشد. ردیاب GPS چگونه کار می کند؟ هدف اصلی یک ردیاب GPS خودرو این است که به شما همیشه از وضعیت خودرو اطلاع دهد و این اطلاعات می تواند دارای قابلیت ها و سناریوهای مختلف و مفیدی برای کاربر باشد.

یکی از کاربردهایی که ردیاب خودرو GPS می تواند داشته باشد، کمک به والدین برای کنترل رفت و آمدهای فرزندان نوجوانشان است. آپدیت اسفند 90 چند سالی است که موقعیت یابهای ماهوارهای GPS در حال باز کردن جای خود در زندگی مردم هستند. به طوری که با نصب صحیح این دستگاه در اتومبیل فرزند، هر لحظه که والدین اراده کنند می توانند به صورت آنی در همان لحظه از موقعیت خودرو و همچنین مکان ها و مسیرهایی که فرزندشان رفت و آمد داشته است و حتی از اینکه از سرعت مجاز تخلف کرده اند یا خیر، مطلع شوند.

به محض دسترسی دزد به پورت OBD ، خواننده OBD به راحتی می تواند به درگاه OBDII متصل شود ، که امکان استخراج یک کد کلیدی منحصر به فرد ماشین را فقط در عرض چند ثانیه فراهم می کند. مسیریاب gps بر روی شیشه و یا بر روی پنل خودرو نصب میشود که امکان ناوبری را دارد و شما با دادن آدرس مقصد به صورت سخنگو شما را راهنمایی میکند. ردیاب های مبتنی بر سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS) دستگاه های قابل حملی هستند که به مدیران و والدین و صاحبان وسایل نقلیه اجازه می دهد تا اتومبیل و کامیون های خود را نظارت و ردیابی کنند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد gps خودرو رهیاب لطفا از سایت ما دیدن کنید.