فصل 73: تفاوت بین آبرسانی و مرطوب کردن پوست خود – YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

کتاب زیبایی

محصولات مراقبت از پوست هستند که پوست شما را آبرسانی می کنند و محصولاتی که پوست شما را مرطوب می کنند. اگرچه این دو اصطلاح اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند ، اما در واقع معنای یکسانی ندارند. این فصل تفاوت اصلی بین آبرسانی و آبرسانی به پوست شما را توضیح می دهد و نکاتی را در مورد بهترین روش ها برای انجام این کار با کمک محصولات مراقبت از پوست K-Beauty توضیح می دهد.

تفاوت بین آبرسانی و مرطوب کردن پوست شما چیست؟

هیدراتاسیون به جذب آب و رساندن رطوبت به پوست اشاره دارد. هنگامی که پوست شما به طور کامل هیدراته می شود ، پوست شما ظاهری نرم و درخشان و درخشندگی بیشتری دارد.

مرطوب کردن پوست در مورد راه هایی برای جلوگیری از از دست دادن آب یا رطوبت است. مرطوب کننده ها پوست شما را مرطوب نگه می دارند زیرا دارای نرم کننده هایی هستند که پوست را تغذیه می کنند ، رطوبت را قفل کرده و از سد پوستی محافظت می کنند.

بهترین راه برای آبرسانی به پوست

همه انواع پوست نیاز به آبرسانی دارند. اگر پوست شما احساس کم آبی می کند ، چه به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی و چه به دلیل شیوه زندگی ، تمرکز روی هیدراتاسیون بسیار مهم است. پوست خشک فاقد آب است ، بنابراین گنجاندن محصولات آبرسان در برنامه مراقبت از پوست شما به پوست شما کمک می کند کمتر احساس خشکی یا سفتی کرده و کمتر کدر به نظر برسد.

بهترین راه برای آبرسانی به پوست استفاده از محصولات غنی از مرطوب کننده مانند گلیسیرین است. اسید هیالورونیک، عسل و آلوئه ورابه این اسید هیالورونیک Hydra Power Essence از COSRX برای افزایش آب رسانی ایده آل است این ماده با آب خولان دریایی و اسید هیالورونیک فرموله شده است که پوست را عمیقا آبرسانی کرده و از آن در برابر عوامل استرس زای محیطی محافظت می کند.

گزینه عالی دیگر این است تونر هیالورونیک برنج سیاه Haruharu WONDERبه بعد از تمیز کردن آن را به آبرسانی سریع پوست بمالید. این فرمول حاوی هیالورونیک اسید برای بازسازی هیدراتاسیون پوست و بتا گلوکان (یک رطوبت رسان دیگر) برای تقویت سد پوستی است. این تونر همچنین حاوی عصاره برنج سیاه کره ای است تا خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود بخشد و برای کسانی که نگران علائم پیری هستند ، ایده آل است.

بهترین راه برای مرطوب کردن پوست

همه انواع پوست به مرطوب کننده مناسب احتیاج دارند ، به ویژه آنهایی که پوست خشک دارند زیرا این نوع پوست فاقد چربی است. برای داشتن پوستی سالم ، هیدراته و درخشان ، بهتر است قدرت آبرسانی و مرطوب کنندگی را با هم ترکیب کنید. ابتدا ، از محصولات آبرسان مانند تونرها یا سرم های حاوی مواد مرطوب کننده استفاده کنید ، زیرا سبک تر هستند. سپس ، برای مرطوب نگه داشتن رطوبت ، به یک مرطوب کننده تغذیه کننده بروید – محصولی با بافت غنی و سنگین تر.

برای اطمینان از اینکه پوست شما به درستی مرطوب شده است ، به سراغ مرطوب کننده ای بروید که حاوی مواد تقویت کننده پوست مانند سرامیدها ، کره شیا و بنزین است. همچنین می توانید از مرطوب کننده هایی با رطوبت رسان مانند گلیسیرین و هیالورونیک اسید برای آبرسانی طولانی مدت استفاده کنید. این مواد نه تنها پوست شما را مرطوب نگه می دارند ، بلکه به آن کمک می کنند تا نرم و صاف به نظر برسد.

تلاش كردن عزیز ، کرم آرامش بخش غنی از کلیرز که برای انواع پوست از جمله پوست های حساس مناسب است ، زیرا حاوی اسانس کمتر است. آغشته به کره شی ، سرامید NP و عصاره centella asiatica ، کرم پوست را آرام کرده و آن را مرطوب می کند. این مرطوب کننده روزانه مناسب برای روز یا شب است.

اگر متوجه شدید که پوست شما آب زیادی از دست می دهد ، که به آن از دست دادن آب ترانسپیدرمیال (TEWL) نیز گفته می شود ، کرم خوب Cera Super Ceramide HOLIKA HOLIKA می تواند نجات دهنده پوست شما باشد این کرم با ترکیب پترو سرامید ، کره شیا ، آلوئه ورا و بتا گلوکان ساخته شده است ، می تواند جلوی از دست دادن آب را به ویژه در طول شب بگیرد و به پوست شما کمک می کند تا 72 ساعت رطوبت خود را حفظ کند.

مربوط:

(911 بار بازدید شده ، 1 بازدید امروز)