معرفی انواع ساعت های بن تن اسباب بازی در تهران با مدل های مختلف

معرفی انواع ساعت های بن تن اسباب بازی در تهران با مدل های مختلف

 

ساعت جادویی بن تن در تهران ، وسیله ای فراتر از اسباب بازی… ساعت جادویی بن تن پس از پخش انیمیشن به اسباب بازی محبوب کودکان و نوجوانان شد. ساعت بن تن تنها یک اسباب بازی ساده نیست. بلکه دریچه خلاقیت و خیال پردازی کودکان است. ساعت های بن تن بنا به ویژگی های متمایز در انواع مختلف دسته بندی میشوند.

ساعت های بن تن مورد علاقه کودکان تهرانی به صورت تولید داخل و واردات تامین می شوند. ویژگی حائز اهمیت تمام ساعت های بن تن رنگ سبز، عکس بن تن و قابلیت تولید صدا و نور است. انواع ساعت های بن تن با طرح های متفاوت اما نزدیک به مدل واقعی طراحی شده اند.

ساعت پروژکتوری یا ساعت بزرگ بن تن در تهران، جدیدترین و خاص ترین ساعت بن تن است. عرضه این محصول در فروشگاه های داخلی و خارجی، تهیه آن را برای ایرانیان تسهیل نموده است. ساعت بن تن بدون شک هدیه ای ارزان قیمت، شگفت انگیز و ماندگار است.

انواع ساعت های بن تن اسباب بازی در مدل های مختلف در شهر تهران

ساعت بن تن برای بچه ها در شهر تهران، دارای تنوع در طراحی و ساختار است. تولیدکنندگان در راستای تامین نیاز مشتریان مختلف انواع ساعت بن تن را تولید میکنند. ساعت های بن تن ها از ساده ترین تا پیشرفته ترین دارای خاصیت سرگرمی برای کودکان هستند. اما هر یک از انواع ساعت های بن تن اسباب بازی، امکانات و ویژگی های منحصر بفرد دارند. به طور مثال برخی از آنها فقط به عنوان ساعت ساده کارایی دارند. در حالی که برخی دیگر دارای قابلیت پخش صوت و تصویر به صورت پروژکتوری هستند.

ویژگی های مشترک انواع ساعت بن تن پسرانه، طرح ساعت مانند، لوگوی بن تن، طراحی فانتزی و رنگ بندی جذاب هستند. نکته حائز اهمیت در مورد ساعت بن تن، جذابیت آن برای کودکان و نوجوانان است. به طوری که به عنوان اسباب بازی و ساعت کاربرد دارد. انواع ساعت های بن تن شامل موارد ذیل هستند.

· ساعت بن تن ساده

ساده ترین مدل ساعت بن تن در تهران، ساعت حاوی لوگوی بن تن روی دسته و قسمت اصلی است. این ساعت در واقع دستبندی است که به عنوان ساعت نیز کاربرد دارد. این ساعت ساده دارای عقربه است و به وسیله باتری کار می کند. ساعت ساده بن تن بهترین اسباب بازی برای آموزش ساعت به کودکان و دبستانی ها است. این مدل ساده معمولا با قیمت پایین تر به مشتریان ارائه میشود.

· ساعت بن تن تصویری

تجهیز ساعت بن تن به نور و تصویر سبب افزایش جذابیت آن میشود. تصاویر روی صفحه این مدل به کمک دکمه ای در قسمت کناری ساعت، عوض می شوند‌. تصاویر قابل نمایش بر روی صفحه ساعت، بن تن و شخصیت های آن هستند. تجهیز این مدل به صدای شخصیت ها، تصور محیط انیمیشن را برای کودکان آسان میکند.

· ساعت بن تن فیگور دار

این مدل ساعت بن تن دارای کاراکتر های پلاستیکی جداگانه است که روی آن نصب می شوند. کاراکتر های این مدل از ۴ الی ۱۲ عدد متنوع هستند. پس از نصب کاراکتر ها روی ساعت مذکور، می توان با استفاده از دکمه پخش نور، هاله ای جذاب در اطراف کاراکتر ایجاد نمود.

· ساعت لیزری بن تن

 ساعت مدل لیزری یا پروژکتوری پیشرفته ترین مدل در تهران است. این ساعت بزرگ و هوشمند دارای صفحه ای نسبتا بزرگ با قابلیت پخش نور لیزری قابل انعکاس بر روی دیوار و سطوح صاف است.

نور لیزری این مدل آن را از سایر مدل ها متمایز می کند. مدل لیزری معمولا هنگام پخش تصویر هر یک از کاراکتر ها، صدای اختصاصی آنها را پخش می کند. این ساعت همچون سایر مدل ها با استفاده از باطری کار میکند.