چرا به ردیاب شخصی نیاز داریم؟

شرکت وایزر دارای اپلیکیشن سرو است که می توانید بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کرده و به صورت آنلاین موقعیت وسیله نقلیه تان را مشاهده نمایید. بلکه از بلوتوث و اتصال به تلفن هوشمند شما برای تشخیص خرابی آن استفاده می کند. از آنجایی که کلیه بخش های سامانه درون کشور طراحی و تولید می شود، هیچگونه اطلاعاتی از ابر امنیتی کشور خارج نمی شود که به نوبه خود می تواند یک مزیت رقابتی منحصر به فردی در زمینه حفظ امنیت اطلاعات سازمان ها باشد. همچنین ردیاب های وایزر این امکان را به شما می دهد که به هنگام باز شدن درب خودرو با ارسال یک پیامک شما را مطلع سازد.

دستگاهی مناسب حفاظت از افراد است که کمتر جلب توجه نماید و بتوان آن را در قسمتی از کیف یا خودرو و یا بر روی بدن پنهان نمود. آنها اغلب به اندازه کافی کوچک هستند و نمی توانند پنهان شوند، بنابراین می توانید دقیقا ببینید کیف یا وسایل شخصی شما در کجا واقع شده است. بنابراین در خرید دستگاه ردیاب به میزان آنتن دهی آن توجه نمایید. این ردیاب های GPS گران تر هستند و دارای نوعی خدمات اشتراک می باشند که توسط فروشگاه های آنلاین خارجی انجام می شود که می توانید آن ها را از طریق زاکولا خرید کنید.

همانطور که اشاره کردیم، خرید از یک فروشگاه معتبر با پشتیبانی و گارانتی مناسب، نقش بسیار مهمی در پروسه استفاده شما از ردیاب خواهد داشت. اگر نگران رفت وآمد فرزند عزیزتان یا افراد ناتوان خانواده و حیوانات خانگی تان می باشید بهتر است یک دستگاه ردیاب برای آن ها تهیه نمایید. ردیابی به صورت آنلاین یا آفلاین عامل دیگری است که در میزان دوام باطری مؤثر است. 4.5 سانتیمتر است. با استفاده از دستگاه جی پی اس مخفی میتوانید امنیت خانواده خود را تامین کنید و هنگامی که نیاز به عکس العمل سریعی هست، بتوانید اقدمات لازم را انجام دهید.

تقریباً برای هر نیاز یک دستگاه GPS وجود دارد. مقاله ی “ردیاب و دزدگیر ماهواره ای F100-R وایزر” نیز درباره ی یک دستگاه ردیاب مناسب وسایل نقلیه ی موتوری توضیح می دهد. ردیاب های GPS به طور مداوم موقعیت شما را حتی در مناطق دور افتاده کنترل می کنند، بنابراین خانواده شما، همیشه می دانند شما کجا هستید. با استفاده از این دستگاه میتوان از موقعیت جغرافیایی و سلامتی افراد اطلاع پیدا کرد و با برقراری تماس با سیم کارت، صدای محیط را شنید. برخی از این ساعت های هوشمند علاوه بر ردیابی موقعیت مکانی دارای دکمه ی اضطراری SOS، تماس صوتی و پایش تناسب اندام هم هستند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ردیاب شخصی کیوبیت.