یک نفس تازه از مو با شامپو ترمیم NARD & ALIVE: LAB’s O2 Scalp Water – THE YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

شاید به این دلیل که من اجازه داده ام موهایم بیش از حد بلند شود ، یا شاید به این دلیل که من زمان بیشتری را در استخرهای کلر می گذرانم ، اما موهای من اخیراً بسیار خشک و وز شده است. در تلاش برای رام کردن موهای من برای ظاهری نامناسب ، تصمیم گرفتم ببینم آیا انداختن شامپوی جدید در مخلوط محلول مراقبت از مو من است. برای این آزمایشگاه زیبایی ، من دو شامپو را آزمایش کردم ، شامپو ترمیم NARD و شامپو آب سر ALIVE: LAB را مقایسه کردم. کدام یک بالا می آید؟ برای کشف برنده شخصی من به ادامه مطلب بروید!

شامپو ترمیم NARD

من اولین بار در مورد NARD در اواخر سال 2020 شنیدم وقتی یکی از سردبیران کیت سفر مارک را بررسی کرد که شامل نسخه های کوچک شامپو ، درمان مو ، شستشوی بدن و لوسیون بدن است. در آن زمان ، من به سمت بسته بندی ساده و ظاهری ارگانیک کشیده شده بودم.

مانند شامپوی اصلی NARD ، شامپو ترمیم کننده احیا کننده با روغن نارگیل طبیعی و عصاره درخت باباسو تهیه شده است. علاوه بر این ، غنی شده از عصاره های میوه شیکاکای ، ماتریکاریا ، برگ رزماری و اسطوخودوس است. فرمول تغذیه کننده و مرطوب کننده در حالی که مواد مغذی را برای تقویت ریشه ها و تسکین پوست سر فراهم می کند ، پاکسازی کامل را انجام می دهد.

من از رنگ مشکی منحصر به فرد شامپو شگفت زده شدم و از رایحه گیاهی شیرین آن لذت بردم ، که باید از همه عصاره های طبیعی آن تشکر کنم! با قرار دادن یک بطری پمپ آشنا ، استفاده از شامپو آسان بود. قوام کامل آن روی پوست سرم احساس راحتی می کند و قول می دهد موهای من مرطوب و تغذیه می شود.

زنده: شامپو آب پوست سر O2 LAB

بسته بندی این شامپو که در یک بطری گنبدی شکل شفاف با کلاه سفید قرار دارد ، براق و شیک است. فرمول آبکی نوآورانه آن با ویسکوزیته کم طراحی شده است تا سوزش را به حداقل برساند. این شامپو ناخالصی ها را کاملاً از بین می برد و ظاهری سالم بر روی قفل ها می گذارد. شامپو آب سر O2 غنی شده با آلانتوئین آرام بخش و پانتنول مرطوب کننده است. همچنین حاوی روغن برگ رزماری برای تقویت رشد مو ، اسید سیتریک برای صاف و براق ماندن قفل ها ، و عصاره هایی از centella asiatica ، houttuynia cordata ، تخمیر سویا ، برنج و ریشه جینسینگ برای تغذیه و تسکین مو و پوست سر است. برای موهای حساس ، رنگ شده یا آسیب دیده از گرما توصیه می شود.

بسته بندی آینده نگرانه آن کمی مرا نگران کرد که یک روش کاربرد پیچیده وجود داشته باشد. خوشبختانه ، این امر ساده بود – به سادگی کلاه سفید را بردارید تا محصول را پخش کنید. اولین بار که شامپو را آزمایش کردم ، آن را مستقیماً روی پوست سرم ریختم. از آنجایی که قوام آبدارتر و سبک تر از شامپوهای معمول من است ، تخمین مقدار مایع مورد نیاز من دشوار بود. هنگامی که آن را به آرامی روی پوست سرم ماساژ دادم ، شامپو بسیار کف کرد و حباب زد ، و در نهایت شامپوی خیلی زیادی به دست آوردم. دفعه بعد که از آن استفاده کردم ، می دانستم که ابتدا محصول را روی دستم بریزم و به تدریج شامپو را به پوست سرم اضافه کنم تا مازاد محصول به حداقل برسد.

شامپو آب O2 Scalp Water بوی ترشی دارد که می توان آن را به اسید سیتریک موجود در ترکیبات آن نسبت داد. من دوست داشتم که عطر تند و تند به من کمک کند تا صبح بیدار شوم. علاوه بر این ، شامپو کمی احساس گزگز روی پوست سرم ایجاد کرد و باعث طراوت و تمیز شدن عمیق آن شد.

به طور کلی

اگر بخواهم برنده کلی را انتخاب کنم ، باید شامپو ترمیم NARD باشد. اگرچه فرمول ابتکاری کم ویسکوزیته ALIVE: LAB برای من بسیار جالب بود ، اما متوجه شدم که در نهایت من قوام شامپویی معمولی را ترجیح می دهم. از آنجا که بافت شامپو آب O2 Scalp Water بسیار آبدار بود ، از بین انگشتان من عبور کرد و احساس کمبود ماده کردم. در نتیجه ، من خیلی سریع از بطری عبور کردم. با این حال ، اگر پوست سر حساسی دارید که به راحتی توسط محصولات حالت دهنده و مراقبت از مو تحریک می شود ، ممکن است این محصول مراقبت ملایمی را که شما نیاز دارید ارائه دهد!

من همه چیز در مورد شامپو NARD از جمله رایحه ، قوام فرمول ، سهولت استفاده و مهمتر از همه ، تأثیرات آن بر موهایم را دوست دارم. پس از آزمایش این دو شامپو در چند هفته گذشته ، خوشحالم که گزارش می دهم موهای من قوی تر ، نرم تر و سالم تر است!

(4 بار بازدید ، 3 بار امروز)