آیا ماسک زغال کار می کند؟ ماسک زغال شفاف بدون منافذ COSRX در مقابل SOME BY MI’s Charcoal BHA Pore Clay Bubble Mask – THE YESSTYLIST – بلاگ مد آسیایی

زمان تخمینی مطالعه: 3 دقیقه

آزمایشگاه زیبایی YS

من همیشه دیدن زغال چوب در محصولات مراقبت از پوست را جذاب می دانستم. وقتی به زغال سنگ فکر می کنم، به زغال سنگی که در زمان های قدیم برای گرم کردن خانه ها استفاده می شد، فکر می کنم، هرچند که با نوع زغال چوبی که در مراقبت از پوست استفاده می شد متفاوت است. چه کسی می دانست که این ماده گچی تیره دارای خواص مفیدی برای پوست است!

در مراقبت از پوست، مزیت اصلی زغال چوب حذف سموم است. این ماده می تواند سبوم اضافی، کثیفی و ناخالصی های موجود در منافذ را جذب کند و آن را برای انواع پوست های چرب بسیار مناسب می کند. نوع پوست من به سمت ترکیبی گرایش دارد، اما با گذشت روز، چربی جمع می کند. من تصمیم گرفتم ماسک زغال شفاف کننده بدون منافذ COSRX و ماسک حباب منافذ خاک رس زغال چوب SOME BY MI را امتحان کنم تا اثرات زغال چوب را روی پوستم ببینم. من هرگز به اندازه این دو ماسک برای آزمایش محصولات زیبایی جدید هیجان زده نشده بودم. در طول استفاده، یکی به طور جادویی رنگ را تغییر می دهد در حالی که دیگری حباب می کند! ورق بزنید تا ببینید آیا این ماسک های زغال روی پوست من کار می کنند یا خیر!


چیست: ماسک شستشو که با رنگ صورتی شروع می شود، خاکستری می شود و در نهایت به سفید می رسد! حاوی کالامین صورتی برای تسکین پوست، زغال چوب برای سم زدایی پوست و اسید سالیسیلیک برای لایه برداری ملایم است. این ماسک خشک می شود و به رنگ سفید در می آید، منافذ را سفت می کند و پوست را صاف می کند. برای پوست های حساس مناسب است.

تجربه ی من: من قبلاً در مورد آزمایش این ماسک تبلیغاتی داشتم و بسته بندی صورتی و بافت Cool Whip هیجان من را افزایش داد. با پیروی از دستورالعمل های T، قبل از استفاده از ماسک با دست، پوستم را تمیز کردم و آن را کاملا خشک کردم. ماسک را به طور مساوی روی صورتم پخش کردم و به صورت دایره ای ماساژ دادم تا خاکستری شود. پس از تقریباً ده دقیقه، آن را به رنگ سفید خشک کرد. من دگرگونی رنگ ها را در آینه حمام خود تماشا کردم و حداقل حیرت زده شدم.

با استفاده از ماسک، در ابتدا متوجه ذرات ریز سفید رنگ شدم، اما با خشک شدن ماسک ناپدید شدند. انتظار نتایج آنی را نداشتم، اما پس از شستشوی ماسک، صورتم صاف و شفاف به نظر می رسید. منافذ من نیز به طرز محسوسی کوچک شدند. من طبق روال معمولم بعد از دوش گرفتن از دستگاه استخراج کومدون استفاده کردم و به ندرت هیچ جوش سرسفید و زخمی بیرون آمد. به همان اندازه که استفاده از این ماسک هر شب وسوسه انگیز بود، از این که می دانستم به طور بالقوه می تواند پوستم را خشک کند مقاومت کردم. ماسک COSRX یک درمان رضایت بخش است که می توان آن را چند بار در هفته مصرف کرد!


چیست: ماسک شستشو حاوی زغال سنگ و خاک رس کائولن برای دفع سموم پوست و سفت و تمیز کردن منافذ پوست. این فرمول همچنین حاوی ماده ثبت اختراع سنتلا آسیاتیکا از برند کره ای، Truecica™ برای تسکین پوست، BHA برای لایه برداری ملایم پوست و آب گازدار برای حفظ تعادل روغن و آب سالم است. ماسک در تماس با پوست حباب می زند و پوست را بدون خشک شدن مرطوب نگه می دارد.

تجربه ی من: ماسک خاکستری SOME BY MI که تضاد خوبی با ماسک صورتی COSRX در بسته بندی وان صورتی رنگ دارد، در یک بطری خاکستری با یک پمپ با کاربرد آسان برای پخش مایع سرد سیاه عرضه می شود. مقدار زیادی را روی صورتم زدم و آن را به حال خود رها کردم که در حال جوشیدن بود و حباب های کوچکی تشکیل می داد و کف می کرد. روند آنی بود. پنج دقیقه بعد، با حرکات ماساژ مانند با آب ولرم آبکشی کردم. احساس سوزن سوزن شدن خفیفی کردم که به دلیل آب گازدارش انتظار میره. هنگامی که پس از آن استخراج کننده کومدون را روی پوستم فشار دادم، جوش‌های سرسفید راحت‌تر از حد معمول بیرون آمدند – فکر می‌کنم BHA کمک زیادی به این امر کرد. به طور کلی، پوست من بدون احساس خشکی که گاهی اوقات محصولات زغال چوب روی پوست من ایجاد می کنند، هیدراته شده است.


افکار نهایی

این دو ماسک بدیهی است که شباهت هایی به عنوان فرمولاسیون زغال چوب تزریق شده با BHA برای لایه برداری ملایم دارند، اما آنها به روش های مختلف نیز موثر بودند. تاثیر عمده‌ای که من با ماسک زغال شفاف کننده بدون منافذ COSRX احساس کردم، اثر سفت کردن منافذ آن بود، در حالی که ماسک حباب منافذ خاک رس زغال چوب BHA SOME BY MI استخراج جوش سرسفید را آسان‌تر کرد.

در حالی که من هر دو ماسک را دوست دارم، ماسک زغال شفاف کننده بدون منافذ COSRX را به ماسک حباب‌دار منافذ خاک رس COSRX ترجیح می‌دهم، زیرا کل فرآیند استفاده از ماسک قبلی از ابتدا تا انتها ملایم‌تر است. من مخصوصاً بسته بندی زیبای صورتی ماسک COSRX و تغییرات رنگی جذاب را دوست دارم. با اطمینان می توانم بگویم که پوستم بعد از استفاده شفاف و صاف به نظر می رسد. داشتن ماسک زغال برای رفتن به خانه فوق العاده است!

(8 بار بازدید شده، 8 بازدید امروز)