خرگوش های CHASIN ‘: A Veel-Good Vegan 5-Step-THE YESSTYLIST-وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

آزمایشگاه زیبایی YS

من به برند زیبایی کره ای بدون ظلم نگاه کرده ام خرگوش های CHASIN ‘ از زمان راه اندازی آن در YesStyle در پاییز امسال. CHASIN ‘RABBITS پایداری و گیاهخواری را جدی می گیرد ، همانطور که در فرمولاسیون زیبایی تمیز این برند نشان داده شده است ، که در بسته بندی های سازگار با محیط زیست و پایدار وارد می شود تا ردپای کربن آن کاهش یابد. محصولات این برند با شعار “تعقیب برای بهتر” باعث ارتقاء سلامتی و تشویق مشتریان به اتخاذ سبک زندگی سالم می شوند.

گذشته از بسته بندی روانگردان چشم نواز و نام محصولات عجیب و غریب ، چیزی که توجه من را به خود جلب کرد این است که همه محصولات آن فاقد ظلم و فاقد سم هستند. با یک مشت محصولات مراقبت از پوست از CHASIN ‘RABBITS که در حال حاضر در YesStyle موجود است ، من یک برنامه 5 مرحله ای شامل پاک کننده ، اسانس ، ژل ، کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب را برای شروع پوست بعد از تابستان تا پاییز انتخاب کردم. رژیم مراقبت


آن چیست؟ یک پاک کننده چند منظوره اسیدی همه منظوره که خاک را برداشته و منافذ را به آرامی پاک می کند. این شستشوی صورت و بدن با پودر ذغال فعال و آب بامبو طراحی شده است که باعث جذب چربی اضافی و پر کردن رطوبت پوست می شود و پوست را تمیز و احیا می کند.

به تفصیل:

این پاک کننده در یک بطری باریک 200 میلی لیتری ساخته شده از مواد تولید شده با انتشار CO2 کمتر قرار دارد و در یک مایع سیاه ضخیم و مرکب با حباب های ریز عرضه می شود. من آنقدر به پاک کننده های سفید یا شفاف عادت کرده ام که وقتی اولین بار محلول تیره Mindful Bubble Cleanse را دیدم ، غافلگیر شدم.

در صورت توزیع ، رنگ بیشتر شبیه خاکستری شفاف به نظر می رسد. رایحه جالب و در عین حال آرامش بخش است – تشخیص بوها دشوار بود ، اما ترکیبی ظریف از رایحه های ذغال سنگ و آب بامبو را در فرمول جمع آوری کردم.

به عنوان پاک کننده صورت ، معمولاً یک فشردن آن برای پوشاندن کل صورتم کافی بود. پاک کننده به سرعت حباب زد و در حالی که آن را روی پوست ماساژ می دادم ، ابریشمی ایجاد می کرد. تا کنون ، من یک ماه صبح و شب از آن استفاده می کنم و فقط حدود یک سوم بطری را مصرف کرده ام.


آن چیست؟ ترکیبی تونر-اسانس غنی شده با 100٪ عصاره قارچ ترملا برای جوانسازی و بازیابی درخشندگی در پوست کدر. قارچ ترملا ، معروف به قارچ برفی ، به طور طبیعی سرشار از ویتامین D ، بتا گلوکان و آنتی اکسیدان ها است که تغذیه و آبرسانی کافی به پوست می دهد. این ماده دارای قدرت هیدراتاسیون شدید مانند اسید هیالورونیک است.

به تفصیل:

با طراحی بطری مشابه پاک کننده ، جوهر Magic Beauty Shroom دارای بافتی شفاف و بی رنگ است. هنگام استفاده از آن روی پوست بی بو به نظر می رسید ، اما این فرمول دارای بوی علفی ملایم است که در صورت بوی مستقیم از بطری قابل تشخیص است. هیچ آبی به فرمولاسیون آن افزوده نشده است ، اما این محصول دارای بافتی سبک و آبکی است که جلوه ای تازه و مرطوب بر پوست می گذارد. از آنجا که این یک محصول ترکیبی تونر و اسانس است ، من آن را به عنوان یک مرحله دو رنگ استفاده کردم ، اولین بار با یک پد پنبه و بار دوم با دستانم استفاده کردم.


آن چیست؟ بسته بندی شده با 93٪ عصاره برگ آلوئه ورا ، پنج نوع اسید هیالورونیک و سنتلا ، این فرمول برای آرامش و رطوبت فوری پوست طراحی شده است. ژل آرام بخش چند منظوره به سرعت جذب پوست می شود و می توان از آن بعنوان ماسک خواب ، بعد از اصلاح و ژل حالت دهنده مو استفاده کرد.

به تفصیل:

وقتی ژل کاملاً خشک شد و جذب پوست شد ، ناحیه صاف و نرم به نظر می رسید.

من از آن به عنوان لوسیون بدن ، ماسک خواب و گاهی مرطوب کننده روزانه برای هر زمان که پوست احساس حساسیت و خشکی کردم استفاده کردم. ژل تسکین دهنده اثرات شگفت انگیزی نداشت ، اما همیشه باعث احساس رطوبت و طراوت در پوست من می شد.


آن چیست؟ مرطوب کننده حاوی روغن دانه شاهدانه ، پروبیوتیک ها ، آب چای سبز و پنج نوع هیالورونات برای آبرسانی عمیق ، تسکین سوزش ، صاف شدن خطوط ریز و محافظت از پوست در برابر عوامل خارجی. این فرمول همچنین سطح روغن و آب پوست را متعادل می کند.

به تفصیل:

کرم Green Golder Ruler دارای قوام ماست مانند است که مانند کره آب شده روی پوست پخش می شود و درخشندگی شبنم را از خود بر جای می گذارد. هنگامی که کاملاً جذب می شود ، جلوه ای نرم و درخشان را به جا می گذارد. عطر ظریف آن من را به یاد خربزه شیرین می اندازد.

یک پیمانه کرم با مینی کاردک همراه آن کافی بود تا تمام صورتم را بپوشاند. در طول آزمایش ، من عمدتاً از آن به عنوان یک کرم شب برای آبرسانی و تغذیه عمیق استفاده می کردم و حتی صبح بعد از آن پوست من را نرم نگه می داشت. همچنین قبل از آرایش از Green Golder Ruler به عنوان مرطوب کننده استفاده کردم.


آن چیست؟ یک ضد آفتاب معدنی دوستدار اقیانوس و دوستدار دلفین ها با حفاظت وسیع از SPF 50+ PA ++++ برای محافظت از پوست در برابر اشعه مضر UV و رادیکال های آزاد. روغن تخمیر اینچی اینکا در فرمول ، قابلیت ترکیب پذیری آن را افزایش می دهد ، بنابراین محصول دارای بافتی چسبناک با حداقل گچ سفید است. استفاده از فرمول تست شده توسط پوست و ضد حساسیت حتی در نواحی ظریف چشم نیز بی خطر است.

به تفصیل:

بسته بندی شده در یک لوله فشاری با قابلیت تجزیه از نیشکر ، کرم ضد آفتاب دارای بافتی سفید رنگ و ضخیم است که من را یاد رنگ اکریلیک می اندازد. رایحه چندانی برای آن وجود ندارد ، اما هنگام استفاده روی پوست کمی صبر لازم است. در ابتدا ، کرم ضد آفتاب یک گچ سفید قابل مشاهده می گذارد ، که با پخش شدن فرمول به طور نازک و یکنواخت بر روی پوست کمتر قابل توجه می شود.

مانند اکثر کرم های ضد آفتاب معدنی ، کمی چسبناک به نظر می رسد ، اگرچه غیرقابل تحمل نیست. پس از استفاده مکرر ، متوجه شدم بهترین راه استفاده از این کرم ضد آفتاب این است که مقدار کمی از آن را در یک زمان مصرف کرده و قسمت به قسمت آن را روی بدن بمالید. من در ابتدا این اشتباه را داشتم که یک عروسک بزرگ را پخش می کردم و آن را به صورت یکنواخت در سراسر صورت و گردنم استفاده می کردم ، که ترکیب آن روی پوست چالش برانگیزتر بود. همچنین بهتر است این کرم ضد آفتاب را پس از مرحله مرطوب کننده در روال مراقبت از پوست خود و قبل از خشک شدن کامل مرطوب کننده استفاده کنید. رطوبت باقی مانده ، ترکیب کرم ضد آفتاب G’day Mate را روی پوست آسان می کند.


من فقط متوجه شدم که پاک کردن حباب ذهن آگاه یک پاک کننده همه کاره در انتهای آزمایش من است ، بنابراین من در نهایت آن را یک بار به عنوان شستشوی بدن امتحان کردم. پاک کننده درست مانند ژل دوش کار می کرد! خودم را می بینم که آن را به خواب و یا کمپ می آورم تا در چمدانم فضا ذخیره کنم.

من قبلاً محصولات مراقبت از پوست با بتا گلوکان را امتحان کرده بودم ، اما هیچ کدام چنین طراوت بخشی را ایجاد نکردند جوهر Magic Beauty Shroom ارائه می دهد. اگرچه من هنوز متوجه مزایای شدید ضد پیری نشده ام ، اما اثرات آبرسانی این تونر ترکیبی بی عیب و نقص است. می توانم ببینم که حتی در زمستان در روال مراقبت از پوست من باقی می ماند.

از ترکیب جذاب مواد تشکیل دهنده تا بافت ماست ، چیزهای زیادی وجود داشت که من در مورد آن خوشم آمد خط کش طلایی سبزبه باز هم ، من بعد از استفاده از این کرم متوجه اثرات ضد پیری چشمگیری نشده ام ، اما این فرمول قدرت تغذیه کننده آن را به عنوان کرم شب ثابت کرد. همچنین به اندازه کافی طراوت بخش است که به عنوان مرطوب کننده روزانه استفاده می شود.

در ابتدا ، من تمایلی به استفاده از آن نداشتم ژل آرام بخش Aloe U Veraبه من هرگز طرفدار زیادی از ژل آلوئه ورا نبوده ام ، زیرا تمام ژل هایی که امتحان کرده ام احساس چسبندگی پس از آن ایجاد کرده است. من به طرز دلپذیری شگفت زده شدم که متوجه شدم این نسخه احساس بدی را ایجاد نمی کند. ژل تسکین دهنده CHASIN ‘RABBITS’ نیز آنقدر آبرسان بود که پاشنه های خشک و ترک خورده من را صاف می کرد.

برای کرم ضدآفتاب G’day Mate، من نگران بودم که گچ سفید روی صورتم وحشتناک به نظر برسد ، اما هنگامی که آن را به طور صحیح روی پوست خود قرار دادم و آن را ترکیب کردم ، آنقدرها هم بد نبود. پایان حتی شبیه لحن ظریف به نظر می رسید! در مورد استفاده از کرم ضد آفتاب تنبل هستم ، بنابراین من عادت بدی داشتم که فقط روی محصول بمالم بدون اینکه بررسی کنم که آیا به درستی روی پوست مخلوط شده است یا خیر. پس از استفاده از این محصول مراقبت از آفتاب ، این عادت را اصلاح کردم. استفاده از کرم ضد آفتاب G’day Mate آسان ترین صبح برای من نیست ، اما هزینه کمی برای محافظت در برابر آفتاب است که به محیط زیست آسیب نمی رساند.

به طور کلی ، من تحت تأثیر این محصولات CHASIN ‘RABBITS قرار گرفته ام و می توانم آنها را برای بیشتر انواع پوست تهیه کنم. من از تنوع این برنامه قدردانی می کنم پاک کننده حباب حواس پرت، و ترکیب منحصر به فرد روغن هسته شاهدانه ، ماچا و پروبیوتیک ها در خط کش طلایی سبز کرم ، که باعث آبرسانی به پوست من شد. این ژل آرام بخش Aloe U Veraبافت طراوت بخش نیز تصورات من از ژل آلوئه را تغییر داد-معلوم می شود که همیشه احساس چسبندگی پس از آن ایجاد نمی کند. صادقانه آرزو می کنم که استفاده از این محصولات را در تابستان شروع کنم!

(5 بار بازدید ، 5 بازدید امروز)