در جشن Ganesh Chaturthi بهترین چهره های قومی افراد مشهور را بررسی کنید

افراد مشهور در جشن های گانش چاتورتی

پس از جشن های بزرگ ما از Ganesh Chavithi ، ما عجله کردیم تا از اخبار بالیوود مطلع شویم و به نظر می رسد که بالیوود لحظات سنتی و عبادی خود را بسیار باشکوه با خانواده و دوستان خود داشته است.

در حالی که برخی از خانم های شهر B جشن جشن Ambani را جشن می گرفتند ، برخی ترجیح دادند در خانه با خانواده و دوستان نزدیک خود بمانند. اگر شما نیز مانند ما در دانستن نحوه جشن گرفتن شهر حلقه ای در این روز کنجکاو هستید ، وارد شوید

سوفی چادری

ما بسیاری از خواننده ها ، آواتارهای غربی سوفی چودری را دیده ایم ، اما ظاهر سنتی او برای جشن های گانش چاتورتی در محل اقامت سانجی دوت بر همه چیز پیشی گرفته است. در یک مانیش مالهوترا ساری صورتی روشن ، همراه با یک بلوز طلایی ، جذاب به نظر می رسید.

سوفی چودری

آدیتی رائو حیدری

در محل اقامت سانجی دات ، آدیتی رائو با رنگ زرد درخشان و پر جنب و جوش مشاهده شد میهو لباس آمراپالی و آکوامارین جواهرات به سبک او لمس قومی کاملی می داد. موهای نرم مواج و لبهای قرمز چشمگیر تم قومی او را گرد کرده بود.

آدیتی رائو حیدری

دیویا خسلا کومار

در رنگ سبز پاستلی آکانکشا گجریا دیویا خسلا کومار در جشن Ganesh Chaturthi در محل اقامت سانجی دوت شرکت کرد. با دم اسبی کناری ، چشمان درخشان نقره ای و جواهرات سنتی ، او زیبا بود.

[sc:mediad]

دیویا خسلا کومار

سوارا باسکار

سوارا در جشن های گانش ویسارجان آرپیتا خان شرما در لباس ساکریتی و آاکریتی ساری پر زرق و برق ظاهر کرد. گوشواره Anmol و انگشتر Amrapali ظاهر او را جرقه زد.

سوارا باسکار

سوناکشی سینها

سوناکشی به سادگی خیره کننده در جشن گانش در سیما خان کت و شلوار. عاشق چلپ چلوپ زرد در سبک تمام سفید! ماهيپ كاپور و آرپیتا مهتا گوشواره ، سوزن سوزنی جوتیس ظاهر قومی خود را سلطنتی بست.

سوناکشی سینها

دیگر چهره های مشهوری که در حال گذراندن اوقات فراغت با خانواده و دوستان خود دیده شده اند عبارتند از: Shraddha Kapoor ، Madhuri Dixit و Sonali Bendre. امیدوارم به اندازه دیوا ، از Ganesh Chaturthi جشن بگیرید.

منبع تصاویر: اینستاگرام