رنگهای Navratri: رنگ Dwitiya برای روز 2 در 2021

امیدوارم دوشهره 2020 را با یک جشن بزرگ آغاز کرده باشید. پس از اولین پست ما در مورد رنگ خاکستری برای روز اول ، امروز دوباره با رنگ نارنجی که Navratri Dwitiya را مشخص می کند ، بازگشتیم. از مجموعه افسانه ای ما از لباس های قومی lehenga ، کت و شلوار anarkali و sarees در این سایه زیبا دیدن کنید! ما اینجا هستیم تا شما را در مورد طراحی و ظاهر ایده آل برای هر یک از جشنواره های خوش یمن راهنمایی کنیم. FashionLady هر روز رنگهای Navratri را برای شما ارائه می دهد.

رنگهای Navratri Dwitiya برای روز 2

دویتیا ، دومین روز ناوراتریس مقدس.

نارنجی نشان دهنده الهه تارا یا چاموندا است و نشان دهنده رفاه و موفقیت است – بگذارید این رنگ دوست داشتنی و خوش یمن در گروه شما منعکس شود و روح این جشن مقدس را جشن بگیرید.

خانم مد لباسهای قومی جالب را به شما هدیه می دهد که این رنگ خوش را در این روز جشن Navratri برجسته می کند. نگاهی بیندازید!

لباس نارنجی برای روز دوم ناوراتری:

این قطعه خیره کننده روهیت بال را ببینید. این کت و شلوار نارنجی از Biba توسط Rohit Bal با ظرافت برای یک مناسبت عالی جشن ساخته شده است. اگرچه از جنس پنبه است ، اما این کت و شلوار باعث می شود دوستان و خانواده شما در جشن ها از شما تعریف کنند.

کت و شلوار نارنجی گلدوزی شده آنارکالی

برای کسانی که عاشق ابریشم هستند می توانند این لباس هنری ابریشمی را با الگوهای گلدوزی شاخ و برگ بپوشند. خط قرمز متضاد در طلا واقعاً فریبنده است. لباس شیک می تواند شما را راحت نگه دارد در حالی که به معبد می دوید و کارهای زیادی را انجام می دهید. این لباس را با پاشنه های طلایی و آویزان زیبا بپوشید تا سرها بچرخد.

کت و شلوار نارنجی نارنجی درخشان

این نارنجی زرق و برق دار آنارکالی را ببینید که نقوش مشکی با شکوه پارچه جاری را به زیبایی تزئین می کند. برای تکمیل ظاهر شگفت انگیز Navratri ، jhumkas بزرگ و صندل های پاشنه بلند بپوشید.

کت و شلوار کالکی جامد آنارکالی

اگر عاشق رنگهای روشن هستید که با شخصیت برجسته شما همخوانی دارد ، این کت و شلوار سنتی چاندری آنارکالی انتخاب خوبی است. برای جلوه بیشتر می توانید از لوازم بنفش متضاد با کفش های برهنه استفاده کنید. همچنین ، این مدل های چوبی گزینه مناسبی برای خیره کننده به نظر می رسند ، اگرچه اگر می خواهید در طول روز بدوید و مشغول کار باشید ، به آپارتمان بروید.

کت و شلوار chanderi anarkali

این کت و شلوار توری زیبا Anarkali دارای حاشیه فیروزه ای در قسمت پایین و روی آستین است که رنگ نارنجی را بیشتر برجسته و برجسته می کند. با یک لباس زیبا تاثیر فوق العاده ای بگذارید.

کت و شلوار خالص anarkali

نارنجی ساریس

آیا برای آنهایی که عاشق ساری هستند ، آیا این تور نارنجی نیم و نیم ساری برای چشمان شما مهمونی نیست؟ این سارافه که با بروکاد تزئین شده است ، حتی وقتی با یک بلوز طلایی ساده کار می کنید زیبا است. جلوه زیبایی به شما می بخشد و شما را بسیار زیبا جلوه می دهد.

[sc:mediad]

نارنجی خالص سری

اگر از آن دسته افرادی هستید که می خواهید در این فصول جشن رنگی و مفرح ظاهر استثنایی داشته باشید ، این سارای سبک lehenga برای شما مناسب است. یک طراحی جذاب با تزئین ظریف در نخهای طلایی و نارنجی شما را متوقف کننده نمایش عصر خواهد کرد. همچنین می توانید این لباس را در شب Navratri برای مراسم Garba Raas یا مراسم dandiya بپوشید.

نارنجی Inddus تزئین شده است

برای شب دندیه ، این چلی نارنگی نارنجی را بپوشید که با نقوش قرمز و طلایی و یک بلوز هماهنگ مزین شده است. از جواهرات کوندان استفاده کنید و گوشواره های لوستر زیبا را فراموش نکنید.

نارنجی ماهوتساو

طرح های نارنجی Chaniya Choli:

جشن نوراتری برای زنان و دختران بدون Chaniya Choli که جوهر این جشنواره است ، ناقص است. بنابراین ، من سه عدد زیبا به رنگ نارنجی به شما تقدیم می کنم تا دومین روز ناوراتری را مشخص کنید.

این چانیای چولی با رنگ نارنجی و آبی زیبا می تواند فوراً سر شما را عوض کند. در حالی که چولی زیبا به شدت با گلدوزی گجراتی تزیین شده است که به آن کار کوته نیز گفته می شود در سایه های پر جنب و جوش در پس زمینه آبی ، براکاد چانیا نیز با کارهای تطبیق یافته همراه است.

برای جلوه بیشتر این لباس ، آستین کامل با پارچه ای شفاف که با حاشیه دوپاتا و سجن چانیا مطابقت دارد ، ارائه می شود. شما می توانید ظاهر خود را با یک گردنبند زیبا و لوازم جانبی مناسب تکمیل کنید.

رنگ زیبای نارنجی و آبی chaniya choli

در اینجا یک خلقت زیبا دیگر وجود دارد. این چانیای چولی شگفت انگیز با رنگ نارنجی در کنار یک دوپاته متضاد با رنگ سبز طوطی قرار گرفته است. چولی با گلدوزی سنگین با نخ طلایی و آبی همراه با آستین های 3/4 که حاشیه ای طلایی دارند ، همراه است. چانیا یا دامن در نسخه خال خالی با گلدوزی مناسب در سجاف است. این در واقع یک لغت نامه زیبا برای ناوراتری است.

پرتقال چانیا چولی

این چانیای چالی خوش طعم با دامن براق همراه با پارچه ای شفاف و تمیز در خارج همراه است. سجاف با طناب گسترده ای از نقوش در سایه های زیبا از طلا ، صورتی و سبز برجسته شده است. چولی با نقوش عظیم راهبردی روی یوغ همراه با آستین های 3/4 در پارچه نارنجی شفاف عرضه می شود. حتی دوپاتا دارای گلدوزی متناسب با حاشیه مخملی است که به لباس لبه می بخشد.

خیره کننده پرتقال خالص lehenga choli

امیدوارم از این دومین روز ناوراتری لذت ببرید و اوقات خوشی را سپری کنید ، در حالی که به شما کمک می کند تا به همان اندازه روشن و زیبا به نظر برسید! منتظر رنگهای روز سوم Navratri 2020 باشید.

منبع تصاویر: Pinterest