گوشی اپل – مشخصات،بهترین قیمت وخرید گوشی های اپل – فروشگاه اینترنتی امروز و فردا

البته این سیاست فقط از جهت پیشرو بودن در فناوری نیست و اپل با این سیاست سعی در درآمدزایی بیشتر دارد. معمولاً فقط در دوربین اصلی گوشیهای هوشمند شاهد چنین قابلیتهایی هستیم و میتوان گفت حتی دوربین سلفی 12 پرو کیفیتی بالاتر از بسیاری از دوربینهای اصلی گوشیهای اندرویدی بازار دارد و کیفیت را با آن لمس میکنید. دوربین اصلی ۱۳پرو دیافراگم F/1.5 دارد تا 2.2 برابر بیشتر نسبت به نسل قبلی آیفون، نور وارد میکند و با پردازش قدرتمند تراشه A15 کیفیت نهایی عکسها یکی از بالاترین کیفیتها در بین دوربین گوشیهای هوشمند را دارد و یک 12 مگاپیکسلی واقعی است که از اکثر لنزهای 108 مگاپیکسلی بهتر عمل میکند.

شرکت اپل را با سیب گاز خورده به یاد خواهید آورد این برند نزدیک به نیم قرن است که فعالیت خود را در دنیا با پیشرفت روزافزون دنبال کرده است.شاید برای شما جالب باشد قبل از خرید گوشی اپل اطلاعاتی راجب این برند مشهور بدانید. این گوشی موبایل اپل، سومین تکنولوژی شرکت اپل در قسمت تلفن همراه و موبایل بوده است.

بعد از گوشی آیفن سری X حالا برترین گوشی های این شرکت iPhone 11، 11 Pro و 11 Pro Max میباشد. گرچه طراحی ظاهری آنها در مقایسه با مدلهای قبلی شامل تغییرات خاصی نمیشد اما قدرت پردازش بالای آن سبب شده بود که به برترین های سال تبدیل شوند. این گوشی هوشمند با بهرهگیری از ویژگیهای منحصر به فرد مثل صفحه نمایش 120 هرتزی Super Retina XDR، بدنه مستحکم، تراشه قدرتمند A15 Bionic و اتصالات 5G نیاز شما به یک گوشی هوشمند فوقالعاده را برطرف میکند.

همانطور که میدانید فناوری پروموشن باعث میشود نرخ نوسازی صفحه از 60 هرتزی استاندارد به 120 هرتز افزایش پیدا کند. برای خرید گوشیهای اپل باید دقت بیشتری نسبت به خرید تلفت همراه از سایر برندها، به خرج داد. اپل در گذشته نیز از این فناوری استفاده کرده و اگر به خاطر داشته باشید iPadPro به همچین تکنولوژی جذابی مجهز بود. چند سال پیش، تمام نیروهای متخصص FBI که در تلاش برای باز کردن قفل یک گوشی آیفون بودند، نتوانستند به موفقیت برسند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با گوشی آیفون کپی وب سایت خود باشید.