آموزش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل [حرفه ای+تضمینی+تخصصی]

در این مطلب ما به بررسی تمامی جنبههای دورههای آموزش تعمیرات موبایل میپردازیم. بررسی ایرادات نرم افزاری و اینکه چطور متوجه شویم ایراد نرم افزاری است؟ بخش بزرگتری از مراجعات مشتریان به مغازه داران و تعمیرکاران موبایل مربوط به مشکلات نرم افزاری می شود. بعد از این دوره میتونید یکم تخصصی تر و دید بیشتری به تعمیر گوشی بپردازید. اگر دستگاه شما دچار آب خوردگی شد اجازه دهید تلفن شما در یک کیسه برنج خشک شود یا سعی کنید آن را با سشوار خشک کنید و از روشن کردن گوشی آب خورده جدا خودداری کنید. هر هنرجو بسته به علاقه و استعداد خود می تواند تمام یا بخشی از دوره ها را بگذراند و در نهایت مدرک معتبر از سوی موسسه دریافت کند. هدف ما ایجاد بستری برای اعتلای حرفه ی تعمیرات موبایل در بین ایرانیان می باشد تا در نهایت نفع جمعی چه به خودمان و کاروزانمان و چه به کل مردم کشور عزیزمان آموزش تعمیرات موبایل تلگرام برسد.

در طول دروه کارآموز زیر نظر اساتید و تعمیرکاران حرفهای قرار میگیرد تا بتواند با تمام جوانب کاری آشنا شود این کار باید توسط تعمیرکاران و اساتید حرفهای انجام شود چرا که با آمدن گوشیهای هوشمند نسل جدی نظیر: آیفون 8، نوت 8، آیفون X و .. تعمیرات موبایل پیچیدهتر میشود و نیازمند حضور افراد خبره در آموزشگاه تعمیرات موبایل جزء ملزومات محسوب میشود که آموزشگاه ایران تعمیرات این ویژگی را دارد. چرا کلاسهای ایران تعمیرات را انتخاب کنیم؟ یک انتخاب مناسب برای آشنایی و در دسترس بودن مراکز آموزشی و کارگاههای تجربی در مسیر آموزش تعمیرات موبایل است. این موارد بصورت پایه ای برای هنرآموزانی که آشنایی کمی با تعمیرات دارند نیز آموزش داده می شود. در آموزش مجازی و غیر حضوری تعمیرات موبایل جزوه آموزشی به کارآموزن به صورت پی دی اف ارائه می گردد و افراد می توانند از این جزوه در کنار مباحثی که مدرس دوره آموزش می دهد به عنوان منبع آزمون فنی و حرفه ای استفاده نمایند.

این آموزش تکمیلی برای همه نیاز نیست و خیلی از کارورزان صرفا با گذراندن دوره ی آنلاین می توانند در مبحث مربوطه حرفه ای شوند و کار خود را شروع کنند یا بهبود بخشند. آکادمی البان یک نمونه برای دانلود کتاب آموزش تعمیرات موبایل در اختیارتان قرار می دهد که البته این کتاب نیز کامل نیست. با توجه به این مسئله جای شکی نیست که تعمیرات موبایل میتواند یکی از بهترین و پردرآمدترین مشاغل فعلی برای شما باشد که شما قادر هستید با سپری کردن یک دوره آموزش تعمیرات تخصصی موبایل، کوتاه و کم هزینه وارد آن شوید. یکی از نکاتی که درباره شکستگی تاچ، تعویض تاچ گلس، خرابی و شکستگی گلس و LCD موبایل بسیار مهم است بدانید این هست که تشخیص این که کدام بخش از صفحه نمایش شما دچار شکستگی و اختلال شده و این که برای تعمیر و تعویض آن به کدام مرکز خدمات تعمیرات موبایل در پارس ارتباط لوتوس با توجه به نوع و برند گوشی خود مراجعه کنید، بسیار مهم است. توجه داشته باشید در صورت سوختن ال سی دی امکان تعمیر آن وجود ندارد و تعویض ال سی دی و تاچ تنها گزینه برای رفع این مشکل است.

آموزش تعمیرات موبایل در واقع به دورهای گفته میشود که در آن کارآموز با تمام قطعات موبایل آشنا میشود به طوریکه میتوانند به عیبیابی و مشکلات مربوط به تعمیرات موبایل بپردازند در واقع برای اینکه بتوانید در این زمینه مهارت بالایی کسب کنید نیاز به یک استاد ماهر دارید که بتواند نیاز شما را در زمینه آموزش تعمیرات موبایل رفع کند. کار نکردن تاچ و صفحه لمسی، روشن نشدن صفحه نمایش، ترک خوردن، سیاه شدن تمام یا بخشی از صفحه، به وجود آمدن خطوط و نقاط رنگی برخی از رایج ترین نشانه هایی است که خبر از سوختن ال سی دی می دهد. گاهی این مشکل قابل حل بوده اما در برخی از موارد این مشکل قابل حل نمی باشد. در این دوره به صورت کاملا عملی نحوه عیب یابی و تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل را به شما آموزش میدهیم و میتوانید بلافاصله پس از اتمام دوره وارد بازار کار شوید. و به طور کاملا اصولی و حرفه ای مبحث مورد نظر خود را فرا خواهید گرفت. در این دورهها اساتید حرفهای و مجربی به صورت عملی و پروژه محور نحوه عیب یابی و تعمیرات گوشیهای موبایل را به شما آموزش میدهند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از آموزش تعمیرات موبایل گیلان ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.