اشتون کوچر و مایکل دوقلو درباره سلامتی، گناه و شکاف بین خود صحبت می کنند



CNN

در یک مصاحبه نادر، برادران دوقلوی اشتون و مایکل کوچر هم در مورد پیوند و هم از شکاف خود صحبت کردند.

این زوج در سریال جدید Paramount+ “The Checkup with Dr. David Agus” ظاهر شدند.

آگوس که پزشک اشتون کوچر است، ابتدا با این بازیگر درباره مبارزه او با بیماری واسکولیت خود ایمنی صحبت کرد.

بعداً او با برادران در مورد فلج مغزی مایکل کوچر و همچنین لحظه ای که تقریباً در جوانی پس از ابتلا به میوکاردیت ویروسی که باعث بزرگ شدن و از کار افتادن قلبش شد، تقریباً بمیرد صحبت کرد.

برادران هر دو از توقف قلب مایکل در حالی که اشتون در بخش مراقبت های ویژه به ملاقات او می رفت، احساساتی شدند.

اشتون کوچر در حالی که اشک هایش را دفع می کرد، گفت: “من به اتاق می روم و شبیه “واو” هستم. من می گویم… همه چیز خوب نیست. و او در اتاق صاف می نشیند و من می دانم که این سر و صدا باعث شده است که اکنون گاهی اوقات به آن سر می زنم.”

او گفت که در نظر دارد برای کمک به برادرش از بالکن بپرد، زیرا قلبش یک کبریت است. مایکل کوچر در 24 ساعت قلب اهدایی دریافت کرد.

او بعداً پس از کشف لخته خون مجبور به جراحی قلب باز شد. در همین حال، حرفه اشتون کوچر به عنوان یک مدل و بازیگر شروع به اوج گرفت و او گفت که احساس گناه می کند.

ستاره «آن نمایش دهه 70» گفت که از خود پرسیده است: «چطور می توانم اینقدر خوش شانس باشم؟»

او گفت: “برای اینکه برادرم با فلج مغزی متولد شود، سپس پیوند قلب انجام دهد، سپس این لخته خون تصادفی را انجام دهد، این چیزهایی که شما دقیقاً مانند “چه کسی باید آن را طی کند؟”

او گفت که مایکل کوچر در نهایت او را فراخواند.

اشتون کوچر گفت: “او به من نگاه کرد و گفت: “هر بار که برای من متاسفید، مرا کمتر می کنید.” او گفت: “این تنها زندگی است که من تا به حال می شناسم، پس برای تنها چیزی که دارم متاسف نباش.” و این یک تغییر کامل به جایی که من فکر می‌کنم امروز هستیم، ایجاد کرد، که دوباره برابر است.»

مایکل کوچر به آگوس گفت که برادران به دلیل حسادت او پس از اینکه برادرش “نام آشنا” شد، از هم دور شدند.

مایکل کوچر گفت: «لحظه‌ای بود که او را بیشتر از من مورد توجه قرار می‌دادم. “این نوع مرا به جایی رساند که در آن حسادت می کردم.”

مایکل کوچر گفت که برادران آن را با هم صحبت کردند و افزود: «وقتی همه شهرت و همه چیز را از آن گرفتم، فقط می‌دانی، می‌توانم به او بازگردم.»

آنها همچنین پس از اینکه این بازیگر به طور علنی به اشتراک گذاشت که برادرش فلج مغزی دارد، مشکلی داشتند، چیزی که مایکل کوچر آن را به اشتراک نمی گذاشت. اشتون کوچر در طول این مصاحبه گفت که نمی‌دانست برادرش آن را مخفی نگه داشته است.

مایکل کوچر اکنون مدافع معلولان است.