برای شفافیت پوست و مراقبت های آرامش بخش ، به خط Cica VT مراجعه کنید – THE YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

Centella asiatica یک گیاه گیاهی است که به دلیل خواص شگفت انگیز شفابخش و ترمیم کننده پوست شناخته شده است. امروزه ، بسیاری از مارک های مبتکرانه K-Beauty مانند VT این ماده قهرمان را با سایر مواد فعال طبیعی تولید می کنند تا محصولات مراقبت از پوست مانند ماسک ، سرم ، اسانس ، پد تونر ، لکه های موضعی و حتی کرم های ضد آفتاب را تولید کنند! اگر از طرفداران پرطرفدارترین عنصر مراقبت از پوست centella asiatica (معروف به cica) هستید ، بهتر است خط VT’S Cica مارک K-Beauty را از دست ندهید!

مجموعه Cica VT مجموعه وسیعی از محصولات را برای انتخاب ارائه می دهد. این نام تجاری دارای ماده اختراع شده خود CICALIAO which (که شامل عصاره centella asiatica ، عصاره بره موم سبز و کمپلکس centella 4X است) است که ملایم و مناسب برای انواع پوست است.

به تازگی ، من وسواس زیادی برای مراقبت از پوست دارم که نواقص و لکه های پوستی را درمان می کند. ماه گذشته ، من خط پاک کننده پاک کننده AC Neulii را برای مشکلات پوستی بررسی کردم. این بار ، من این شانس را داشتم که آزمایش کنم پاک کننده ملایم فوم، خفیف پد تونر، ماسک تسکین دهنده روزانه و پچ نقطه ای از خط VT’S Cica.

ادامه را بخوانید تا دریابید که چگونه این چهار محصول cica پوست من را در یک آزمایش یک هفته ای پاک و شاداب نگه داشته است.

چه چیزی است: این پاک کننده حاوی عصاره سنتلا آسیاتیکای آرام کننده پوست و مواد نگهدارنده رطوبت مانند اسید هیالورونیک است که همگی در هنگام مرطوب سازی و تقویت سد پوستی برای پاکسازی پوست عمل می کنند.

برداشت من:

این تمیز کننده فوم ملایم VT Cica بلافاصله با طراحی بسته بندی عظیم توجه من را به خود جلب کرد. ظرف بزرگ 300 میلی لیتری تقریباً دو برابر پاک کننده های معمولی صورت موجود در بازار است. تمیز کننده فوم VT Cica ملایم شبیه به است نیولی پاک کننده ای که اخیراً امتحان کرده ام ، مخصوصاً از نظر بافت. بعد از چهارمین استفاده از پاک کننده ملایم فوم ، متوجه شدم که پوست من بسیار صاف و هیدراته تر شده است. هنگامی که کف شد ، این پاک کننده ملایم از کرم تا فوم ، پوست من را بدون ایجاد احساس خشکی و سفتی تمیز کرد. پاک کننده VT نه تنها به وعده های مرطوب کننده خود عمل کرد ، بلکه درخشش را پس از شستن پوست من نشان داد! من معمولاً طرفدار عطر در محصولات مراقبت از پوست نیستم ، اما رایحه متمایز و دلپذیر سنتلا در این فرمول بوی یک رویا را می داد و خیلی هم قوی نبود.

چه چیزی است: این پدهای تونر چند منظوره با ماده فعال BHA فرموله شده است تا با تجمع سلول های مرده پوست ، سبوم اضافی و مسدود شدن منافذ پوست مقابله کند. پد دو طرفه دارای یک برجسته است که بافت پوست را بهبود می بخشد و تمیزکاری دقیق را امکان پذیر می کند ، در حالی که قسمت صاف رطوبت را تامین می کند و پوست را آرام می کند.

برداشت من:

با فرمول ملایم آن ، پد تونر VT Cica به طور یکپارچه در جلسات لایه برداری هفتگی من قرار می گیرد. پد های تونر دارای طراحی دو طرفه هستند که اهداف مختلفی را ارائه می دهد ، بنابراین من از هر دو طرف برای حداکثر استفاده استفاده کردم. من قسمت برجسته را ابتدا روی صورتم کشیدم تا تمیز شود و به آرامی لایه برداری شود ، و سپس دوباره با سمت صاف آن را تکان دادم تا تمام رطوبت در آن قفل شود. پس از استفاده ، بلافاصله احساس افزایش هیدراته شدن کردم و پد تونر تأثیر آرام بخشی روی پوست من گذاشت. بسیار سبک و فوق العاده طراوت آور است و هیچگونه چسبندگی بر جای نمی گذارد. این پد های تونر قطعاً چیزی خواهند بود که بیشتر اوقات به عنوان بخشی از روال مراقبت از پوست قبل از خواب به سراغ آن می روم.

چه چیزی است: این جعبه از ماسک های ورق با مواد امضا شده از VT-CICALIAO ™ و Cicahyalon ™ آغشته شده است تا هیدراتاسیون شدید و مراقبت های آرامبخش را برای پوست های خشک و تحت فشار ایجاد کند. ماسک ورق نازک 0.2 میلی متر به راحتی روی صورت قرار می گیرد تا جذب سریع مواد فعال را ترویج کند. جعبه دارای طراحی کشویی است و شامل 30 ماسک ورق است.

برداشت من:

من همیشه به سمت بسته بندی زیبا و ماسک تسکین دهنده روزانه VT Cica از این قاعده مستثنی نیست ، زیرا در ظرفی شبیه جعبه بافت های مرطوب قرار دارد. ظرف با دوام ، راحت و سازگار با محیط زیست است! پس از باز شدن ، بوی سیکا فوراً حواس مرا آرام کرد ، درست مانند آنچه با پاک کننده خفیف فوم احساس کرده بودم. اولین چیزی که در مورد ماسک تسکین دهنده روزانه Cica به آن توجه کردم این بود که بسیار نازک تر و محکم تر از ماسک ملحفه معمولی بود و به آن اجازه می داد تا محکم و قوی به پوست من بچسبد. احساس می کردم که پوست دوم روی صورت من است و جوهر آن اصلاً چکه نمی کند ، این ماسک را به گزینه ای ایده آل تبدیل می کند اگر دوست دارید در حین ماسک زدن ورق چند کار را انجام دهید. پس از گذاشتن آن به مدت 15-20 دقیقه طبق توصیه ، پوست من تمام خوبی های ماسک را جذب کرد و هیدراته و چاق شد.

چه چیزی است: این لکه های آکنه نازک و شفاف با جذب ناخالصی ها و در عین حال آبرسانی مداوم ، خطر عفونت روی جوش شما را به حداقل می رساند. لکه های لکه ای برای درمان لکه ها و جوش ها طراحی شده اند تا از ایجاد زخم در آینده جلوگیری شود. این پچ جدا از اثرات درمانی ، از پوست مستعد آکنه و مشکل در برابر عوامل استرس زای خارجی محافظت می کند. یک بسته دارای سه صفحه است که درمجموع 48 تکه دارد.

برداشت من:

در مقایسه با وصله های نقطه ای Neulii که اخیراً نیز امتحان کردم ، ترجیح می دهم وصله های نقطه ای VT از آنجا که آنها خواص آرام بخش ، ترمیم کننده و ضد باکتریایی را برای درمان جوش و لک ارائه می دهند ، علاوه بر این به عنوان یک لایه محافظ در برابر عوامل مهاجم خارجی عمل می کنند. کارایی این پچ سریع و قابل توجه بود – این کار را یک شبه انجام داد! من یک تکه لکه را روی یکی از جوش های تازه ام چسباندم و صبح روز بعد سفید شد (نشانه این که سبوم اضافی و ناخالصی های جوش را جذب می کند). اگرچه کمی ضخیم تر از نسخه Neulii بود ، اما تکه نقطه VT به طور محکم و محکم به پوست من چسبیده بود و به هیچ عنوان از بین نمی رفت. اگر به دنبال وصله های موضعی هستید که نه تنها لکه ها را می پوشاند بلکه ناحیه مورد نظر را نیز درمان می کند ، نسخه VT را امتحان کنید!

حکم نهایی

هر چهار محصول VT cica به همان اندازه خوب بودند و مزایای مطابق ادعا را به همراه داشتند. آنها مرا بیشتر عاشق سنتلا کردند! من فقط یک هفته از آنها استفاده کردم و در حال حاضر بهبودهای تدریجی و در عین حال قابل توجهی روی پوست من دیده ام – بافت پوست صاف ، پوست روشن و شفاف – همه به لطف centella asiatica! من خودم را می بینم که از این چهار محصول به صورت چرخشی در روال شبانه ام استفاده می کنم.

(249 بار بازدید شده ، 9 بازدید امروز)