برندگان “اسکار ساعت” در دبی به نمایش درآمد

برندگان “اسکار ساعت سازی” امسال با طیف وسیعی از قطعات زمانی که به دلیل کمال مهندسی و طراحی چشم نوازشان شناخته شده اند، انتخاب شده اند.

هیئت داوران صنعت، بهترین ساعت‌های جهان را در پانزده دسته مختلف از جمله ساعت‌های ورزشی، جواهرات و ساعت سفر انتخاب کردند و جوایز آن توسط جایزه Grand Prix d’Horlogerie de Genève (GPHG) در اوایل ماه جاری در ژنو ارائه شد.

جایزه بزرگ بهترین ساعت جهان، جایزه بزرگ Aiguille d’Or، به Chronomètre Ferdinand Berthoud FB 1 از فردیناند برتو تعلق گرفت.

این قطعه زمانی محدود از طلای سفید و تیتانیوم، که با قیمتی بیش از 200000 دلار به فروش می رسد، دارای بند چرمی است و با حرکت دستی متشکل از بیش از 1120 جزء نیرو می گیرد.

جایزه عمومی که با آرای ارسال شده در سطح بین المللی به صورت آنلاین و در نمایشگاه های بین المللی ساعت منتخب انتخاب شد، توسط Czapek Genève به 33 bis Quai des Bergues تعلق گرفت.

ساعت‌های برنده قبل از اینکه در 15 نوامبر به دبی برسند، در سئول، رم و ژنو به نمایش درآمدند تا در هفته دیده‌بان دبی آخرین مراسم خود را انجام دهند.

ساعت‌هایی از برندهای Audemars Piguet، Montblanc، MB&F، Piaget، TAG Heuer و Tudor به همراه Chanel، Eberhard & Co، Fabergé و Grönefeld نیز توسط هیئت داوران بین‌المللی 27 نفره امسال مورد تقدیر قرار گرفتند.

برای مشاهده لیست کامل برندگان این سال، گالری بالا را ببینید.