بهترین روندهای آرایشی برای پاییز 2021 چیست؟ – THE YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

تابستان امسال همه چیز در مورد آرایش مجدد بود. حالا که پاییز اینجاست ، ما BOLD (با یا بدون ماسک) می رویم! چشم ها باید بیان دراماتیک داشته باشند ، گونه ها را می توان برجسته کرد و لب های پر جنب و جوش در حال بازگشت هستند. ظاهر آرایش بدون آرایش همه گیر از بین رفته است زیرا سبک های سنگین تر و مشخص تر همه مد روز هستند.

ورق بزنید تا بهترین گریم های آرایش پاییز امسال را بررسی کنید. طیف وسیعی از ظاهر آرایش پاییزی بسیار گسترده است ، بنابراین از دیدن ترکیبی از سبک های کلاسیک و ظاهر چشمگیر تعجب نکنید!

ظاهر آرایش سفالی

روند آرایش سفالی با الهام از رنگ های خاکی ، به روح گرم و برشته پاییز ادای احترام می کند. پالت آن تا حد زیادی متشکل از مس ، قهوه ای ، نارنجی ، برهنه و قرمز آجری است ، رنگهایی که جلوه ای درخشان می دهند. آرایش سفالی طعم و مزه ای را به ارمغان می آورد که توسط خاکی بودن کم رنگ شده است و ظاهر آن برای همه رنگ های پوست به خوبی کار می کند. برای زیبا کردن ظاهر ، ابتدا از پایه معمولی خود استفاده کنید. در مرحله بعد ، پودر هایلایت را روی استخوان گونه خود مخلوط کرده و سپس برای وضوح آن را درست زیر آن برنز کنید. با استفاده از همان برنزر روی پلک ها و سایه برنزه یا سفید رنگ در گوشه های داخلی چشم های خود را بیرون بیاورید. کار خود را با چوب قرمز آجری به پایان برسانید.

انفجار رنگ در اطراف چشم

با بازگشت به حالت عادی جهان ، بسیاری از بازگشت رنگ های پررنگ به آرایش چشم خود هیجان زده هستند. به جای ترجمه آب و هوای سرد و واضح پاییزی به ظاهر آرایش تیره ، انتخاب کنید هر کدام رنگ این فصل! با پالت پاییز/زمستان 2021 پنتون ، که دارای بنفشه های تیره ، بلوز نیلی ، قهوه ای و شاه بلوط است ، آزمایش کنید. ظاهر دودی چشم نیز در حال بازگشت است ، اما این بار برای سایه زدن به جای سایه های تیره معمولی ، به دنبال سایه چشم سبز یا آبی تیره باشید. برای پیتزافروشی اضافی ، از سایه چشم به عنوان خط چشم پایین استفاده کنید تا ظاهر شما عمیق تر شود.

خط چشم و خط گرافیکی بچه گربه

طیف گریم های آرایش پاییزی 2021 بسیار گسترده است و این در مورد خط چشم ها نیز صدق می کند. برای چیزی که تحت فشار قرار می گیرد و حداقل آن است ، از مدل چشم بچه گربه که فقط یک حرکت مچ دست است استفاده کنید. یا با خطوط گرافیکی مختلف خط چشم ، مانند خط روی هر پلک که به موازات چشم شما اجرا می شود ، جسورانه عمل کنید. متناوباً با ترسیم اشکال یا خطوط نامتقارن و هندسی خلاقیت ایجاد کنید. خط گرافیکی برجسته است و استعداد چشمگیری به ظاهر شما می بخشد. تکنیکی را انتخاب کنید که با شخصیت شما مطابقت دارد!

لب های پرپشت

حتی اگر دستور ماسک هنوز در حال اجرا است ، نیازی نیست از پاییز امسال از لیپی خودداری کنید. هر چه رنگ لب پررنگ تر باشد ، بهتر است. قرمزهای روشن کلاسیک ساس و شیک ترشح می کنند. سایه های آلو و توت هوای اسرار آمیزی را به وجود می آورد که مناسب فصل سرد است. خط لب را امتحان کنید که ظاهری لب کامل تر و منظم تر ایجاد می کند. انتخاب کنید و طعم آبدارترین سایه های این پاییز را بچشید.

ابروهای براق شده با ظاهر طبیعی

ابروهای پر پشت هنوز هم در روند هستند! به سمت درام متمایل شوید و با برس زدن به ابروهای وحشی خود اغراق کنید. در صورت لزوم ، ابروهای خود را با مداد ابرو پر کنید و سپس از ژل ابرو برای رام کردن موهای وحشی استفاده کنید. روند صابون پیش بینی می شود تا پاییز ادامه یابد. برای به دست آوردن ظاهر ، یک صابون و اسپولی در دست داشته باشید. سازمان ملل و ویراستار را تماشا کنید که در اینجا ابروهای صابون را امتحان می کنند. اگر قصد ندارید این مسیر را طی کنید ، از ژل ابرو و موم برای رسیدن به نتیجه مشابه استفاده کنید.

مربوط:

(1 بار بازدید شده ، 1 بازدید امروز)