بیانیه نشانه شما چاپ بر اساس شخصیت های SEX EDUCATION – YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
علائم و لباس

فقط چند روز به فصل سوم باقی مانده است آموزش جنسی در Netflix کاهش می یابد! بر اساس تیزرهای فاش شده ، به نظر می رسد که دانش آموزان دبیرستان مورداله با ظاهر رنگارنگ خود به سال تحصیلی جدید باز نخواهند گشت. بنابراین من امور را به دست خود گرفتم و این مجموعه های پر جنب و جوش را با الهام از بازیگران نمایش طراحی کردم. برای خواندن کدوم به ادامه مطلب بروید آموزش جنسی شخصیت دوقلوهای زودیاک شما است ، و من تصور می کنم که آنها روز اول بازگشت در محوطه دانشگاه لباس می پوشند!

هشدار اسپویلر: موارد زیر ممکن است حاوی اسپویل های فصل اول و دوم باشد آموزش جنسیبه


علائم آتش نشانی

علامت آتش انتخاب کنید

علائم زمین

باکره
Oنگاه tis

تاپ بافتنی راه راه
شلوار پهن Corduroy
جوراب ساده
کتانی Platform Canvas Inside Out

بله ، من بمب گذار امضای او را حذف کردم ، اما این اولین بار نیست که قهرمان مشکل دار ما بدون کاپشن خود دیده می شود. خلاصه لباس اوتیس – شلوار مشکی ، ژاکت راه راه و جوراب هایی که با رنگ خاکی هماهنگ است – به شخصیت او وفادار است و بر اساس قطعاتی است که او در دو فصل گذشته پوشیده است.

برج اسب
ویو نگاه کن

مانتو بلند دوتکه با کلاه دو سر و روپوش
تی شرت آستین کوتاه چاپ
شلوار جین پاهای راست پریشان
کیف بوم چاپ شده با تم گل
کفش ورزشی پلت فرم

Viv مسئولیت پذیر ، متمرکز و فوق العاده سخت کوش ، ویژگی های کهن الگوی یک برج برج را در خود جای داده است. لباس پوشاک او بر عملکرد تأکید می کند ، و هنگامی که به چاپ می پردازد ، ویو معمولاً قطعاتی با شعار می پوشد که نشان دهنده دلایل خوب یا علاقه هایی است که او به آن اهمیت می دهد. من مدل Viv را با شلوار جین ، یک پیراهن سفید با چاپ گیاهی ، و کفش های کتانی مشکی ، همراه با یک ترکیب کوچک کت و کت که او را برای آب و هوای غیرقابل پیش بینی بریتانیا آماده می کند ، طراحی کردم. ظاهر کامل با یک کیف دستی قابل اعتماد است که آثار هنری روی تی شرت Viv را تکرار می کند و در نتیجه یک لباس بدون هیاهو و در عین حال متفکرانه ایجاد می کند.


علائم هوایی


علائم آب

سرطان
نگاه ژان

بلیزر دو نفره
بدون آستین چاپ شده با روکش کشیده بالا
دامن پلیسه ای چاپ شده Midi A-Line
چاپ کیف بوم کیف دستی
صندل قرقره ای-پاشنه پاشنه پا

ژان از کیمونوی زرد رنگ دوزی شده اش تا بلوز ابریشمی شیک و لباس های مجلسی ، با انتخاب کمد لباس های شیک خود ، از اعتماد به نفس شدید و حسی برخوردار است. من با یک رنگ بندی نسبتاً مینیمال ، ظاهر را با یک کت و شلوار زرد آفتابگردان متمرکز کردم و با پاشنه های کمربندی همخوانی داشت. یک روکش بدون آستین با چاپ هندسی با یقه V ملایم و یک بند کششی در مرکز ، کاملاً منحنی های ژان را هنگامی که با دامن پلیسه ای ساتن گلدار طراحی شده است ، برجسته می کند. من همچنین یک کیف دستی چاپ شده با فرم زنانه آبرنگ انداختم که با علاقه ژان به هنر مطابقت دارد.

مربوط:

(8 بار بازدید ، 6 بازدید امروز)