جدیدترین مدل موهای کوتاه مد روز برای صورت های گرد 2021

آیا به دنبال جدیدترین مدل مو کوتاه برای صورت های گرد هستید؟ بسیار خوبه شما خوش شانسید. ما مدل موهای کوتاه برای صورت های گرد را برای شما آورده ایم. در حالی که ما معتقد به قدرت بخشیدن به خود با هر نوع مو هستیم ، ما همچنین به شما پیشنهاد می کنیم که در کنار مشاوره حرفه ای نیز مشورت کنید. آنها می توانند در انتخاب مدل مویی که بهترین ویژگی های شما را برجسته می کند راهنمایی کنند.

مدل موهای کوتاه برای صورت های گرد

چون هدف نهایی این است که عاشق موهای خود شوید ، درست است؟ ما حداقل اینطور فکر می کنیم. اسکرول کنید و شیرجه بزنید تا همه مدل موهای کوتاه شگفت انگیز 2021 را ببینید.

نکاتی در مورد مدل موهای صورت گرد:

در اینجا چند نکته در مورد مدل موهای کوتاه برای کسانی که صورت گرد دارند:

از بریدن یک باب در یک طول خودداری کنید. متخصصان مو توصیه می کنند به جای آن لایه ها را انتخاب کنید تا به چهره شما شکل و ساختار دهد.

همیشه به دنبال مدل مویی باشید که صورت شما را بلندتر می کند. این سبک را می توان با ایجاد لایه های نرم زیر خط فک امکان پذیر کرد
همچنان در حال مطالعه آخرین مدل مو برای صورت های گرد امسال باشید و آنها را در سفر بعدی خود آرایش کنید.

چگونه بفهمیم صورت گرد داریم؟

چهره های گرد با خط فک نرم و اندازه های یکسان متمایز می شوند. به عنوان مثال ، استخوان گونه میانی وسیع ترین قسمت صورت شما است و خط فک شما طولانی و گسترده است. مدل های کوتاه کوتاه مد روز برای صورت گرد را در زیر مشاهده کنید و مدل موی خود را که فکر می کنید بیشتر مناسب شماست انتخاب کنید.

مدل موهای کوتاه جدید شیک مناسب برای صورت های گرد:

آیا به دنبال تغییر مدل مو در این فصل هستید؟ در اینجا ده مدل موی کوتاه بی عیب و نقص برای صورت فرم گرد آورده شده است.

1. طول چانه باب:

باب طول چانه یک مدل موی ایده آل است که برای صورت های گرد مناسب است. می توانید با خشک کردن موهای خود و با استفاده از کرم خشک کننده هوا ، ظاهر آن را ایجاد کنید. سپس یک اتوی صاف بردارید تا موهای خود را به شکل S بچرخانید. به معنای واقعی کلمه فقط 15 دقیقه طول می کشد.

برش مشابهی توسط لوسی هیل بازیگر PLL به تصویر کشیده شده است. این ستاره با شستشوی بدن خود با شامپوی بدن ساز بدن خود را در خانه ایجاد می کند. بعد از خشک کردن موهایش با حوله ، از موس یا اسپری ضخیم کننده استفاده می کند. هنگامی که موهایش در هوا خشک می شود ، تصمیم می گیرد موها را طبیعی نگه دارد یا فرها را اضافه کند. اگر می خواهد امواج اضافه کند ، از یک آهن صاف برای اضافه کردن کمی خم شدن استفاده می کند ، و سپس از آهن فر استفاده می کند. سپس ظاهر را با آبمیوه یا سرم به پایان برسانید.

طول چانه باب مو
منبع: hairstylehub.com

2. باب ساختار یافته:

این یکی دیگر از موارد مورد علاقه ما است. این یک مسابقه ایده آل برای کشیدن صورت های گرد است. به یک معنا ، مدل مو یک نوع باب است ، اما کوتاه تر از برش سنتی است. این مدل مو شیک برای تابستان و پاییز نیز مناسب است. به راحتی می تواند خط فک را برجسته کرده و کشیده به نظر برسد. افرادی که موهای نازک دارند نیز می توانند به این ظاهر یک جلوه بدهند تا حجم بیشتری به دست آورند.

مدل هانا کلیت ظاهر مشابهی دارد و ویژگی های او را بسیار برجسته می کند. اگر باب کمی بزرگ شده دارید ، این برش مناسب است. تنها چیزی که نیاز دارید این است که موهای خود را اتو کنید ، یک جداکننده جانبی ایجاد کرده و موها را پشت گوش خود جمع کنید.

ساختار مو باب
منبع: clubsister.com

3. Textured Crop And Choppy Fringe:

داشتن محصول با بافت به معنی داشتن موهای صاف نیست. با استفاده از محصول مو می توانید به راحتی انرژی و حرکت را اضافه کنید.

به رشته های کوتاه و بلند خواننده ونسا هادگن نگاهی بیندازید. حاشیه خرد شده او همیشه در قلب ما جایگاه ویژه ای خواهد داشت.

موی حاشیه ای بافت دار و خرد شده
منبع: ourhairstyles.com

4. موهای فرانسوی دختر:

مدل مو دخترانه فرانسوی با لایه ها بسیار دور از انتظار است. این ترکیبی پیش بینی نشده از موج های ساحلی سست و فرهای تند و زننده است. ترفند ایجاد ظاهر این است که حاشیه را درست بالای ابروها ببرید اما در معابد کمی بیشتر طول بکشید. این مدل مو برای کسانی که می خواهند ظاهری جسورانه و شیک داشته باشند عالی است.

تصویر زیر مربوط به متولد تگزاس ، پرورش دهنده کلمبیا و مدل فرانسوی تیلور لاشا است. در روزهای تنبل ، او فقط کمی روغن بیو اضافه می کند و آن را از طریق انگشتان خود عبور می دهد. الهام زیاد است ، اینطور نیست؟

موهای فرانسوی دخترانه
منبع: instagram.com/taylorlashae

5. زاویه ای باب:

امسال ، مدل موی مورد نظر برای صورت های گرد در همه جا ، بدون شک ، باب زیبا و بافت دار است. در ماه های اخیر ، چندین فرد مشهور روی زاویه بریده اند. و بازیگر زن میلا کونیس یکی از آنهاست.

برای ایجاد باب Kunis ، می توانید به دنبال یک برش کوتاهتر در پشت با انتهای خرد شده در جلو باشید. به نظر می رسد سبک Thos bob یک برش ساده است و تصویر کاملی را برای امواج فوق العاده براق ارائه می دهد.

مو زاویه ای باب مو
منبع: pinterest.ca/salseraandrea

6. بلانت ، چانه-طول باب:

این مدل موی کوتاه قوی ، زیبا و جاودانه به نظر می رسد. باب دوست داشتنی و بلندی که تا چانه بلند است ، بسیار کم نگهداری می شود. این می تواند اجازه دهد خط فک کشیده به نظر برسد.

هنرپیشه جنا دیوان مدل باب تا چانه واقعا نکات برجسته کاراملی خود را به نمایش می گذارد. اگر به دنبال یک ظاهر تابستانی تازه هستید ، به دنبال این مدل باشید.

مو چانه-طول باب
منبع: health.com

7. بالای شانه ها باب:

برشی که دقیقاً بالای چانه قرار دارد ، برای صورت گرد خوشایندتر است. بنابراین برشی را که درست بالای شانه ها اما زیر چانه است امتحان کنید تا به صورت شما طول بیاورد.

بالای شانه باب مو
منبع: camilacoelho.com

8. امواج نرم بلانت:

برخلاف موهای ضخیم و نازک ، امواج نرم و ملایم بر صورت گرد نمی نشیند. ایجاد این برش بدون افزودن حجم به بافت می افزاید. امواج نرم ساحل برای هر طول مو مناسب است.

[sc:mediad]

افزودن حجم به موهای کوتاه مانند موهای زیر ، صورت گرد را بسیار خوشحال می کند.

موهای ملایم بلانت مو
منبع: instagram.com/taylorlashae

9. جانب فک خط باب:

آیا باب شما درست در خط فک بریده است تا صورت شما کشیده شود؟ باب کناری که ساختار استخوان را برش می دهد می تواند به خط فک ابعاد داده و توهم صورت کشیده را ایجاد کند.

خط فک جانبی باب مو
منبع: pinterest.ca/caseyvickers

10. سبک الهام گرفته از Pixie:

ساختار صورت خود را با یک برش صاف و پیکسی مانند شکل زیر نشان دهید. زنانی با چهره گرد که به دنبال مدل مویی هستند که جنبه های پرپشت صورت را به حداقل برساند ، می توانند از این ظاهر فوق مدرن استفاده کنند.

مدل موی الهام گرفته از پیکسی
منبع: hairstylefix.com

سوالات متداول:

س 1. آیا صورتهای گرد با موهای کوتاه خوب به نظر می رسند؟

آ. اکثر خانم ها تمایل دارند موهای کوتاه خود را بنویسند و فکر می کنند که صورت گرد آنها برجسته نمی شود. اما در حقیقت ، درست برعکس است. شما می توانید با کمی الهام گرفتن از Celeb و توصیه های متخصص یک مدل موی کوتاه انجام دهید. اگر برش باب را دوست دارید ، چند اینچ بیشتر از برش معمولی انتخاب کنید تا حالت گرد صورت شما متعادل شود. به جای انتخاب لایه ها ، به سراغ لایه های مربع بروید. الهام گرفته شده توسط سلنا گومز ، اما استون و میراندا کر است.

س. 2. آیا موهای صاف مناسب صورتهای گرد است؟

آ. آرایش موهای بلند ، صاف و براق برای صورت های گرد به خوبی کار می کند و حجم مو را افزایش می دهد تا ساختار صورت شما کشیده شود.

س .3 آیا برش پیکسی در صورت های گرد خوب به نظر می رسد؟

آ. برش پیکسی یکی از محبوب ترین مدل موهای صورت گرد است. برای پوشاندن کامل صورت ، پیکسی هایی با چتری کشیده کنار انتخاب کنید.

س 4. موهایم را برای صورت گرد کجا باید جدا کنم؟

آ. اگر صورت گرد دارید ، قسمت وسط یا قسمت عمقی را انتخاب کنید. انجام این کار می تواند توهم چهره طولانی تر را ایجاد کند و تقارن ایجاد کند.

س. 5. جذاب ترین فرم صورت برای یک خانم چیست؟

آ. همه شکل های صورت منحصر به فرد و زیبا در نوع خود هستند. اما یک شکل صورت که به طور جهانی جذاب است ، شکل صورت بیضی شکل است.

س 6 – چه مدل مویی برای صورت های گرد مناسب است؟

آ. مدل موهایی که برای صورت های گرد مناسب هستند عبارتند از: موهای چسبان جانبی ، موج های نرم میانی ، لوب لایه ای ، برش پیکسی بافت دار ، موج کامل ، موج ساحل ، موهای بلند و براق.

Chad Wood ، متخصص موهای Celeb ، آن را در مورد اشکال صورت گرد بیان می کند. او می گوید- “لایه برداری در اطراف صورت باریک می شود و شکل صورت را از بین می برد. این کار چشم را به صورت افقی ترسیم می کند و تمرکز را روی چشم ها ، گونه ها و لب ها می آورد. “

امیدوارم همه این نکات به شما در مورد مدل موهای کوتاه برای صورت های گرد بینش بهتری بدهد. در صورت داشتن هرگونه سوال یا بازخورد در قسمت نظرات زیر ، برای ما بنویسید.