روتین غنی از پروبیوتیک با مری و می – THE YESSTYLIST – بلاگ مد آسیایی

زمان تخمینی مطالعه: 3 دقیقه

با نزدیک شدن به فصل زمستان، وقت آن است که روال مراقبت از پوست خود را تغییر دهید، اگر هنوز این کار را نکرده اید. من هم مانند بسیاری از شما، آماده تعویض کرم های ژل سبک وزن با مرطوب کننده های قوی تر هستم. با این حال، متعهد شدن به یک روال مغذی تر، لزوماً به معنای انجام مراحل بیشتر مراقبت از پوست نیست. گاهی اوقات، می توانید تمام مواد مغذی مورد نیاز خود را از چند محصول نیروگاهی دریافت کنید.

اینجاست که MARY & MAY وارد می‌شود. یک برند زیبایی تمیز که به‌خاطر سرم‌هایش معروف است (که قبلاً بررسی کرده‌ایم)، این جواهر K-Beauty دارای طیف وسیعی از محصولات است که در روال‌های کاهش‌یافته به خوبی عمل می‌کنند. با توجه به فلسفه برند “کمتر، بیشتر” و استفاده از مواد طبیعی آن، تصمیم گرفتم دوتایی تقویت کننده پوست MARY & MAY را برای پوست های حساس امتحان کنم: تونر ویتامین B5 + بیفیدا و لوسیون ویتامین C + بیفیدا. هر دو دارای ماده لیزات تخمیر بیفیدا سوپراستار بر روی ویتامین ها هستند و به گونه ای طراحی شده اند که انعطاف پذیری پوست را تقویت کنند و در عین حال روشن کنندگی پوست را افزایش دهند.

با نادیده گرفتن سلامت پوستم در بیشتر دهه بیستم، به سختی یاد گرفتم که وقتی یک روال مراقبت از پوست را در اوایل به کار نگیرید، زیرا پوست من اساساً ضعیف شده است، چه اتفاقی می افتد. در نتیجه، دوره‌های جوان‌سازی را پشت سر می‌گذارد، اما پس از چند شب آخر و چند جلسه میان‌وعده خشن، قرمز و کم‌آب می‌شود. با تاکید محصولات MARY & MAY بر تقویت پوست به جای تقویت موقت، این روال نوید یافتن ریشه مشکل را می دهد.

بیایید ببینیم پوست من بعد از دو هفته استفاده اختصاصی چگونه عمل کرد!

به طور خلاصه: این تونر تسکین دهنده، آبرسان و تقویت کننده پوست که بدون الکل فرموله شده است، دارای برخی از ترکیبات قهرمان واقعی، از جمله 30000 پی پی ام لیزات تخمیر بیفیدا، 1000 پی پی ام ویتامین B5 و نیاسینامید است. ویتامین B5 پوست را هیدراته و آرام می‌کند، نیاسینامید پوست را صاف‌تر و روشن‌تر می‌کند، در حالی که لیزات تخمیر بیفیدا (نوعی پروبیوتیک) سد پوست را تقویت می‌کند و به آرامی سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد. بسته بندی بطری شیشه ای قهوه ای، که به جلوگیری از اکسید شدن مواد فعال کمک می کند، به همان اندازه که کاربردی است، زیبایی نیز دارد.

همه دات: این تونر با رایحه ملایم با بافتی که نه خیلی روان و نه چسبناک است، به سرعت در پوست من جذب می شود و بهبودهای ظریف و در عین حال قابل توجهی را به همراه دارد. اول از همه، پوست من پس از استفاده احساس آرامش و طراوت می کرد. همچنین به سرعت ظاهری حجیم به دست آورد که به قدرت آبرسانی تونر اشاره دارد. اگر چه اثر حجیم شدن به تدریج محو شد، اما با گذشت دو هفته متوجه شدم پوستم نرم تر، صاف تر و کمتر مستعد ماسک زدن می شود. به طور خلاصه، پوست اغلب مزاج من بالاخره در حال ته نشین شدن است.

در حالی که در این مرحله نمی‌توانم توانایی‌های طولانی‌مدت تقویت‌کننده و ضد پیری پوست تونر را تأیید کنم، به‌ویژه زمانی که با محصولاتی غیر از لوسیون ویتامین C + بیفیدا استفاده می‌شود، معتقدم که پوست نرم‌تر و سالم‌تر من نشان می‌دهد که همه چیز در جهت مثبت پیش می رود. در نهایت، من امیدوارم که من مجبور نباشم از بروز شکستگی ها جلوگیری کنم. بلکه پوست انعطاف پذیر من می تواند برای جلوگیری از چنین مسائلی از متجاوزان محیطی جلوگیری کند.

به طور خلاصه: این لوسیون صورت همه منظوره با 30000 پی‌پی‌ام لیزات تخمیر بیفیدا برای ایجاد سد قوی‌تر پوست و 1000 پی‌پی‌ام ویتامین C برای روشن‌تر کردن پوست کدر، دارای مزایای سرم ویتامین C و قدرت آبرسانی یک مرطوب‌کننده در طول روز است. همچنین به ترویج بازسازی سلول های پوست کمک می کند و پوستی جوان تر نشان می دهد.

همه دات: در مجموع، لوسیون به پوست من کمک کرد تا خودش را دوباره تنظیم کند. اگرچه لکه های خشک مداوم روی پوست من به طور کامل ناپدید نشدند، اما عمدتاً عقب نشینی کردند، که یک علامت دلگرم کننده است. من چند بار کمی خارش را تجربه کردم که به سرعت محو شد، اما معتقدم خارش به دلیل آب و هوای خشک بود تا واکنش به محصول. و در حالی که تا رسیدن به درخشش تعطیلات فاصله زیادی دارم، با گذشت روزها پوستم کمتر کدر و خاکستری به نظر می رسید.

من یک قیچی دارم – مطمئن نیستم که این فرمول برای پوست های خیلی خشک و برای استفاده در زمستان به اندازه کافی مغذی باشد. اما لوسیون ویتامین C + بیفیدا به عنوان یک مرطوب کننده در طول روز که به راحتی می تواند با تونرها و سرم های آبرسان ترکیب شود تا اثری بیشتر داشته باشد، این کار را به خوبی انجام داد. توانایی های روشن کنندگی آن به پوست من ضربه اضافی داد. با گذشت زمان، خواهم دید که آیا ترکیبات فوق ستاره آن واقعاً می توانند در تقویت پوست من کار کنند یا خیر، اما در حال حاضر، من از روشی که رنگ پوستم در حال افزایش است راضی هستم./p>

حکم نهایی من:

هر دو تونر ویتامین B5 + بیفیدا و لوسیون ویتامین C + بیفیدا فواید هیجان انگیز زیادی دارند. من عاشق این هستم که هر دو محصول روی پوست ملایم هستند بدون اینکه قدرتشان را از بین ببرند. وقتی با هم استفاده می‌شوند، به جای اینکه پوست من را با آبرسانی کوتاه‌مدت تقویت کنند، موفق شدند پوست من را در جهت سالم‌تری تنظیم کنند. در پایان آزمایش دو هفته ای من، پوست من به وضوح صاف تر، روشن تر و کمتر قرمز شد. این محصولات با هم بهترین عملکرد را دارند، بنابراین مطمئن نیستم که اگر به صورت جداگانه از آنها استفاده می کردم، نتایج دلگرم کننده باشد، به خصوص که این لوسیون کمی کمتر از آنچه انتظار داشتم مرطوب کننده بود. با این حال، من خوشحالم که آنها را در چرخش مراقبت از پوست خود استقبال می کنم و در نهایت آنها را با سرم MARY & MAY جفت می کنم.

در چند سال گذشته، محصولات مرطوب‌کننده‌ای را امتحان کرده‌ام که انواع اثرات را به کار می‌گیرند، مانند کرم‌های تزریق شده با آب بتولا آلبا برای مبارزه با رادیکال‌های آزاد، و همچنین سرم‌های مملو از مواد پپتید برای ارائه مراقبت‌های ضد پیری. بسیاری از آنها برای مدتی در تسکین و آبرسانی پوست من عالی بودند، اما تنها تعداد انگشت شماری واقعاً فواید طولانی مدت برای نجات پوست من از حالت ضعیف آن ارائه کردند. با توجه به تخصص Mary & MAY در ایجاد انعطاف‌پذیری پوست، و میزان لذت بردن من از ویتامین B5 + تونر بیفیدا ویتامین B5 + تونر بیفیدا و ویتامین C + لوسیون بیفیدا، من مطمئن هستم که این دوتایی تقویت‌کننده پوست ارائه خواهد شد. نتایج طولانی مدت!/p>

(5 بار بازدید شده، امروز 2 بازدید)