حال و هوای کابین علامت زودیاک شما (قسمت اول) – THE YESSTYLIST – بلاگ مد آسیایی

زمان تخمینی مطالعه: 2 دقیقه

علائم و لباس

ناتوانی در سفر باعث شده است که به رسانه های اجتماعی روی بیاورم تا هوس سرگردانی خود را تامین کنم، از دنبال کردن مذهبی #travelgram برای تماشای تصاویر منظره از سراسر جهان، تا اختصاص ساعاتی از هفته به گشتن در حساب @cabindiaries. این اکانت IG مملو از تصاویری است که ارزش سرگردانی از کابین‌های جنگلی و خانه‌های درختی دارند که حسادت سفر را تحریک می‌کنند. جای تعجب نیست که بسیاری از ما در روندهای نوستالژی محور به دنبال محبوبیت ویروسی cottagecore، و اکنون cabincore، آرامش پیدا می کنیم. یک جستجوی ساده در ویکی زیبایی‌شناسی نشان می‌دهد که کابین‌کور معادل زمستانی کلبه‌کوه است، و جایگزین طرح‌های گل‌آلود مناسب برای پیک‌نیک‌های تابستانی در کنار دریاچه با لباس‌های دنج زمستانی است که برای سفرهای کابین کوچک در جنگل مناسب‌تر است. همانطور که هوا سردتر می شود، برای علامت زودیاک خود در کمد لباس کابینت بخوانید!


قوس: انرژی پسر همسایه

از آنجایی که کمان‌ها ماجراجوی علائم زودیاک هستند، حال و هوای کابین شما باید عشق شما به فضای باز را تجسم کند، بدون اینکه راحتی را فدای سبک کنید – و حتی شاید طنزی در آن وجود داشته باشد! برای شما، لباس‌های گرم و دنج اغلب شامل نگه داشتن بخشی از لباس خوابتان (یعنی لباس‌های جامی فلانل امضا شده که ادعا می‌کنید «با همه چیز می‌روید») و انداختن یک ژاکت روی آن است. قبل از بیرون آمدن از کابین کوچک خود، فراموش نکنید که کفش های قابل اعتماد در فضای باز، یک ژاکت پشمی و یک پارچه بافتنی متناسب برای گرم نگه داشتن خود بپوشید!

JOGUNSHOP – ژاکت مصور “The Duck”, chuu – [NO ONE ELSE] شلوار چهارخانه دار کمربند، کفش SouthBay – کفش‌های کتانی چهارخانه‌دار، HARPY – کتانی بافی چکر، دروش – ژاکت زیپ‌آپ رنگی پشمی، هوم Oknana – سبد غذایی پلاستیکی


برج جدی: قدردانی از لباس بافتنی پدربزرگ

خاطرات شاد دوران کودکی از معاشرت با پدربزرگ و مادربزرگ ممکن است بر تمایلات روحی قدیمی برج جدی تأثیر گذاشته باشد. پدربزرگ نه تنها حکمت های دنیوی را با شما به اشتراک می گذارد، بلکه انتخاب های کمد لباس های بی دردسر خود را نیز با شما به اشتراک می گذارد. بافتنی‌های طرح‌دار کلاسیک، استعداد وینتیج پیش‌رویی دارند، که در طرح رنگ‌های خاکی نمی‌تواند اشتباه باشد. زیبایی کابینت الهام گرفته از پدربزرگ خود را با عینک های طلایی و کفش های کتانی جیر کامل کنید!

Aisyi – عینک گرد، LIPHOP – پلیور یقه گرد، LIPHOP – شلوار کادوی کمری قابل تنظیم، جلیقه یقه V شکل، FROMBEGINNING – کفش راحتی جیر اصل، جوراب کرکی – ست 5 عددی:


Aquarius: Raiding Dad’s Wardrobe

در حالی که برج جدی امیدوار است تعدادی از بافتنی‌های مورد علاقه پدربزرگ به آنها هدیه داده شود، دلوها احتمالاً قبلاً به کمد لباس پدر حمله کرده‌اند. هیچ‌کس نمی‌تواند شما را سرزنش کند، زیرا کمد لباس‌های اکثر پدران سابقه‌ای را در خود دیده‌اند، و جواهرات بالقوه‌ای پنهان در آن وجود دارد که فضای کابینت را فریاد می‌زند! اگر سایزبندی نگران کننده است، با در نظر گرفتن نقوش کلیدی از لباس های مردانه گاه به گاه دهه 80 و 90، ظاهر پدر خود را انتخاب کنید.


ماهی ها: شخصیت هنری

فرار یک نقطه قوت ماهی است، به همین دلیل است که زیبایی شناسی کابین شما شامل پوشیدن یک شخصیت رویایی است. شاید خودتان را به عنوان یک دانشجوی ادبیات یا هنر تصور کنید که تعطیلات زمستانی را در یک کلبه کوچک در جنگل می گذراند. در داخل چمدان شما پینافورهای فلانل روان و روان، یقه‌های یقه‌پوش آجدار و جوراب‌های بلند تا ران شما وجود دارد تا شما را گرم نگه دارند. همیشه یک دفترچه یا دفترچه یادداشت همراه خود داشته باشید و یک لیوان عجیب و غریب که مطابقت داشته باشد!


برج حمل: فاز کالج ورزشی

یکی از چیزهایی که یک برج حمل هرگز فدا نمی کند راحتی به نام روند مد است، همانطور که در زیبایی شناسی کابینت شما که شبیه لباس های غیررسمی دانشجویان کالج است منعکس می شود. هود، شلوار گرمکن و کفش‌های کتانی راحت از ضروریات هستند و شما آن‌ها را در رنگ‌های ساده دوست دارید. در روح آتش نشان واقعی، شما نمی توانید در کمد لباسی که فقط با قطعات سیاه، خاکستری و سفید تسلط دارد زندگی کنید. برای القای حس شخصیتی به ظاهرتان، به رنگی پر جنب و جوش نیاز است، مانند اکسسوری های کوچک قرمز تند یا تکه های برجسته!

JOGUNSHOP – کانگورو هودی گرافیکی بسکتبال، زوسو – شلوار گشاد، MUMUTO – لیوان آبی، SHINSHIN – جوراب چاپ کارتونی، Fromhere – کفش ورزشی ورزشی با پلتفرم رنگی


ثور: دسته … نوشیدنی داغ است

برج ثور موجودات راحتی هستند، و این در شخصیت است که کمد کابینت خود را بر اساس پالت رنگ نوشیدنی زمستانی مورد علاقه خود بسازید! خواه کاکائو داغ باشد یا موکا، نکته کلیدی این است که به حداقل تعداد رنگ ها پایبند باشید. تصور کنید خنک شدن در کنار شومینه با لباسی که با فنجان داغ در دستان شما مطابقت دارد چقدر زیباست.

LIPHOP – لباس مکسی حروف زیپ دار یقه دار، GOROKE – جلیقه دمبله بلند جلو باز، استودیو 4.4 – روسری بافتنی آرگیل، SIMPLY MOOD – کراوات موی مخملی، جاستون – دستکش بافتنی ترکیبی پایه پشمی، موناپ – ست لیوان سرامیکی: , SIMPLY MOOD – چکمه های برفی مچ پا با خط پشمی


مربوط:

(6 بار بازدید شده، 5 بازدید امروز)