روش‌های DIY و روش‌های جراحی

گاهی اوقات، شما واقعاً انتخاب خوبی در مورد جوهر گرفتن خود نمی کنید. یک رابطه نامطلوب، هنر خالکوبی بد و انتخاب های اشتباه می تواند شما را در آغوش خالکوبی خود قرار دهد.

نحوه پاک کردن خالکوبی دائمی

نکته بد در مورد خالکوبی این است که وقتی صحبت از پاک کردن آن به میان می‌آید واقعاً دردناک است. روش‌های جدیدی هر روز در حال توسعه هستند، اما همه آنها یا بسیار دردناک هستند، بسیار گران هستند و چندین سال زمان می‌برند. اما اگر واقعاً نیاز به انجام آن دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه پاک کردن خالکوبی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

لیست 10 روش برای پاک کردن خالکوبی دائمی

در اینجا یک پست در مورد نحوه پاک کردن خالکوبی دائمی وجود دارد.

[Also Read: Aesthetic Tattoos]

1. Laser It Away

این رایج ترین و محبوب ترین راه برای پاک کردن خالکوبی دائمی است. اگرچه یکی از مؤثرترین فرآیندها است، اما دردناک و سنگین است. لیزر روی خالکوبی شما مشخص می شود و در طی چند بار نشستن (بسته به اندازه خالکوبی شما، نشستن ها ممکن است بیشتر یا کمتر باشد)، لیزر رنگدانه های خالکوبی شما را تجزیه می کند. این تکه های ریز رنگدانه ها توسط بدن دفع می شوند.

هزینه: 8000 روپیه در ساعت
درد: در مقیاس 1-10، تقریباً 11! (این دردناک است).

لیزر درمانی برای پاک کردن تاتو
منبع:wonderfulengineering.com

2. میکاپ Cover Up

اگر نمی توانید تصمیم خود را برای یک روش لیزر گران قیمت حذف کنید، می توانید از آرایش برای پوشاندن یک خالکوبی نادرست نیز استفاده کنید. تا زمانی که تصمیم خود را برای حذف لیزر بگیرید، می توانید آن را با یک کانسیلر استتار کنید. این یکی از راه هایی است که می توانید در صورتی که به نحوه پاک کردن خالکوبی دائمی فکر می کنید، استفاده کنید. اینها مانند کانسیلرهای معمولی نیستند، اما مخصوصاً برای پوشاندن تاتو ساخته شده اند. یکی از بهترین های موجود در بازار، فرموله شده توسط هنرمند معروف تاتو کت فون دی است. این کانسیلر Lock-it Tattoo نام دارد و در اکثر فروشگاه های Sephora موجود است. این یک راه آسان برای پاک کردن خالکوبی در خانه است.

هزینه: 1192 روپیه/-
درد: در مقیاس 1-10، 0

کرم پوشش تاتو
منبع:ebayimg.com

3. مومیایی کردن

این یکی خیلی خوب به نظر می رسد که درست باشد! این یک مومیایی است که می توانید از آن برای محو کردن آن تاتوی پشیمان کننده استفاده کنید. این یک محصول انقلابی برای کسانی است که به دنبال اصلاح خالکوبی هستند. متأسفانه، این کار زمان زیادی می برد. باید در این مورد متدین و کوشا باشید. کار می کند، اما کند و گران است. برای بدن شما دردناک نخواهد بود، اما مطمئنا برای جیب شما دردناک خواهد بود! بنابراین، یک راه دیگر در مورد نحوه پاک کردن خالکوبی!

[Also Read: Tattoo Designs for Women]

هزینه: هنوز در هند موجود نیست، اما می توانید آن را به صورت آنلاین در آمازون با قیمت 150 دلار سفارش دهید
درد: در مقیاس 1-10، 0

بهترین کرم پاک کننده تاتو
منبع:walmartimages.com

4. جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک سریع ترین راه حل موجود و همچنین یکی از کم هزینه ترین و دردناک ترین روش هاست. اگر نمی توانید تمام مراحل لیزر را طی کنید، می توانید از جراح پلاستیک خود بخواهید که لایه دیگری از پوست را در ناحیه خالکوبی خراب شما پیوند بزند. این یکی در بین بسیاری از مردم محبوب است.

هزینه: بسته به نیاز و منطقه از 10000 روپیه شروع می شود و تا 75000 روپیه افزایش می یابد.
درد: در مقیاس 1-10، 5، باید چند روز در بیمارستان بستری شوید.

جراحی پلاستیک پاک کردن تاتو قبل و بعد
منبع:lipadvisor.com

5. اسکراب نمک

این روش می تواند یک نجات دهنده باشد. اگر می‌خواهید بدانید چگونه یک خالکوبی را پاک کنید، در جای مناسبی هستید.

این روش شامل لایه برداری بیش از حد است. اگرچه پاک کردن پوست کار خوبی نیست، اما این آخرین راه حل برای خلاص شدن از شر چشم روی پوست شما است. برای پاک کردن خالکوبی می توانید از اسکراب نمک برای مدت طولانی استفاده کنید، اما باید مراقب باشید که آسیب زیادی به پوستتان وارد نشود. این یک روش ارزان است، اما می تواند آسیب های ماندگاری بر روی پوست شما بگذارد.

هزینه: اسکراب صاف کننده پوست نمک دریایی H2O Plus 1625 روپیه قیمت دارد.
درد: در مقیاس 1-10، 4

[Also Read: Watercolor Tattoo]

اسکراب نمک برای پاک کردن خالکوبی
منبع:norrisofhouston.com

6. نمک و آب لیمو

استفاده از نمک و آب لیمو یکی از راه های پاک کردن خالکوبی است. به جای انتخاب پاک کردن تاتو با لیزر، می توانید از این مواد برای پاک کردن خالکوبی خود به طور طبیعی استفاده کنید.

برای استفاده از این روش، 100 گرم نمک را با آب لیمو مخلوط کرده و یک تکه پنبه را در آن محلول خیس کنید. حالا این پنبه آغشته شده را به مدت 30 تا 60 دقیقه روی پوست پوشیده شده خالکوبی خود بمالید تا مخلوط عمیقاً جذب پوست شما شود. پس از اتمام، می توانید آن را با آب گرم بشویید.

لیمو و نمک برای محو کردن تاتو
منبع: thegoodhuman.com

7. کرم پاک کننده تاتو Profade

اگر به دنبال کرم پاک کننده خالکوبی هستید، می توانید کرم پاک کننده خالکوبی Profade که از سه کرم تشکیل شده است را امتحان کنید. این یکی از بهترین کرم های محو تاتو است. با ادعای پاک کردن خالکوبی در عرض 3-9 ماه، هر کرم هدف متفاوتی دارد.

کرم اول برای آماده کردن پوست شما برای دو کرم بعدی استفاده می شود. کرم دوم فرآیند شکستن ذرات جوهر حک شده بر روی پوست شما را آغاز می کند و کرم نهایی برای بهبود بیشتر روند از بین بردن خالکوبی از پوست شما استفاده می شود.

قیمت کرم پاک کننده تاتو پروفاد
منبع: ebay.com

8. پاک کردن تاتو سالین

می توانید این روش را برای پاک کردن تاتو ابرو امتحان کنید. حتما در مورد استفاده از آرایش دائمی شنیده اید، درست است؟ خوب، روش مشابهی است، اما به جای تزریق رنگدانه ها، محلول آب نمک / نمک در ناحیه ابرو تزریق می شود.

نمک تزریق شده به آرامی پوست را از پوست شما خارج می کند بدون اینکه درد زیادی برای شما ایجاد کند. پوست شما نیز دست نخورده باقی می ماند. ممکن است 4-6 هفته برای این روش طول بکشد.

روش پاک کردن تاتو با سالین
منبع: wordpress.com

9. عزیزم

یکی از بهترین مواد برای خلاص شدن از شر خالکوبی به طور طبیعی عسل است. دستورالعمل های زیر را برای تهیه بهترین کرم طبیعی پاک کننده خالکوبی دنبال کنید.

شما به ژل آلوئه ورا تازه، نمک، ماست بدون شکر و عسل نیاز دارید. همه مواد را با هم مخلوط کنید تا کرمی مانند خمیر در بیاید. قبل از استفاده از کرم، مطمئن شوید که ناحیه پوشانده شده تاتو را کاملا تمیز کرده اید. حالا کرم را بمالید تا کاملا جذب پوست شود تا بتواند جوهر تاتو را پاک کند.

عسل
منبع: thegoodhuman.com

10. لیمو

آیا پاک کردن تاتو دردناک است؟ بله همینطور است. به همین دلیل است که باید این پاک کردن طبیعی تاتو را بدون لیزر امتحان کنید. لیمو یکی از رایج‌ترین موادی است که در خانه‌های ما یافت می‌شود و می‌توان از آن برای پاک کردن خالکوبی به جای استفاده از برخی فناوری‌های پاک کردن خالکوبی استفاده کرد.

با تمیز کردن ناحیه خالکوبی با آب گرم شروع کنید، مقداری آب لیمو را فشار دهید و آن را روی ناحیه خالکوبی بمالید. بعد از مالیدن آب خربزه صبر کنید تا خشک شود و پوستتان سفت شود. پس از خشک شدن، می توانید آن را با آب گرم بشویید. قطعا یک راه مقرون به صرفه برای پاک کردن خالکوبی در خانه.

تصویر زیر را قبل و بعد از پاک کردن خالکوبی با استفاده از آب لیمو ببینید.

لیمو
منبع: blogspot.com

بهترین و کم هزینه ترین و دردناک ترین روش برای پاک کردن خالکوبی دائمی، بدون شک تصمیم به “تاتو بد نکردن” است. عاقلان می گویند قبل از اینکه تصمیم به خالکوبی دائمی بگیرید، باید یک خالکوبی موقت انجام دهید و ببینید چقدر به شما می آید! به یاد داشته باشید، این بدن شماست و قطعاً باید قبل از تصمیم به جوهر کاری در مورد آن یک انتخاب بسیار عاقلانه داشته باشید.

3 بهترین کرم پاک کننده خالکوبی

کرم های پاک کننده خالکوبی به دلیل تصمیمات نابخردانه خالکوبی سریعتر از چیزی که فکرش را می کنید به فروش می رسند. این کرم ها روند پاک کردن خالکوبی شما را آسان تر و موثرتر می کنند، آنها ارزش خرید دارند. چند کرم پاک کننده خالکوبی که به دلیل نتایج مثمر ثمر خود محبوبیت زیادی به دست آورده اند عبارتند از:

1. Tat B Gone

Tat B Gone یک کرم با رتبه خوب و بررسی شده برای تغییرات پوستی است. به محو شدن موثر خالکوبی روی پوست کمک می کند. این کرم به دلیل قیمت مناسب و بهره وری، بازار گسترده ای را برای خود به فروش رسانده است. این در یک فرآیند سه مرحله ای کار می کند، اما شناخته شده است که بهتر از بسیاری از آن فرآیندهای 3 مرحله ای موجود است.

طرفداران:

  • مقرون به صرفه
  • آسان
  • نتایج تضمین شده

معایب:

  • برای کار زمان می برد
  • عرضه یک ماهه

هزینه: 65 دلار

Tat B رفته است

2. اقدام 3 مرحله ای Profade

این کرم در سه مرحله تولید می شود. مرحله اول آماده سازی، مرحله دوم فعال سازی، مرحله سوم حذف است. بنابراین، مرحله اول پوست را برای این فرآیند آماده می کند، مرحله دوم فرآیند حذف را آغاز می کند و مرحله آخر تاتو را پاک می کند.

طرفداران:

  • کرم ملایم
  • کم هزینه
  • مواد تشکیل دهنده طبیعی

معایب:

  • برای نمایش نتایج کامل زمان می برد

هزینه: 56 دلار

اکشن 3 مرحله ای Profade

هم اکنون خریداری کنید

3. کیت لایه برداری پوست خانگی TCA

این محصول صرفاً به پاک کردن خالکوبی تعلق ندارد، بلکه به طیف گسترده ای گسترش می یابد. این بر روی علائم کشش، اسکار، چین و چروک، خال، آکنه، کک و مک و موارد دیگر کار می کند. یک کیت همه در یک، قطعا ارزش خرید و امتحان کردن را دارد! استفاده آسان در خانه و بسته ایده آل آن به شما امکان می دهد در زمان کار بر روی مشکلات خود در زمان خود صرفه جویی کنید.

طرفداران:

  • مناسب برای انواع پوست
  • باعث می شود احساس جوانی کنید
  • پوست را بهبود می بخشد

معایب:

  • گاهی اوقات باعث احساس سوزش می شود

هزینه: 49 دلار

کیت لایه برداری پوست خانگی TCA

[Also Read: Least Painful Place to Get a Tattoo]

در حالی که راه هایی برای پاک کردن خالکوبی های دائمی وجود دارد، خالکوبی های ظریفی که انجام می شود، مانند تاتو ابرو، لب یا تاتوهای آرایشی ممکن است کمی دشوار باشد. بنابراین مطمئن شوید که در مورد تصمیم گیری برای انجام یک خالکوبی دائمی و سپس حذف یک خالکوبی دائمی فکر کنید.

امیدوارم از این پست در مورد نحوه پاک کردن خالکوبی دائمی لذت برده باشید. لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.