طراحی زیبا Ganesh Mehndi برای Ganesh Chaturthi

همه طرفداران گانشا ، به ویژه زنان ، دلایلی برای لبخند زدن دارند. نه ، ما به Ganesh Chaturthi اشاره نمی کنیم که به صورت سالانه مشاهده می شود. یا رنگولی گانشا که خانه ها را طبقه بندی می کند تا شادی و رفاه را ایجاد کند. این طرح مهندی گانش است که دست خانم ها را تزئین می کند.

طرح گانش مهندی

لرد گانشا بر روی کف دست شما به شکل الگوی مهندی نشسته است و تأثیر منحصر به فردی دارد. این می تواند توسط یک عروس آینده و همچنین دختران دانشگاهی مورد استفاده قرار گیرد تا به ارتباط خود با خدای هندو احترام بگذارند. رنگهای مهدی درخشان که برای تزئین روی دست و انگشتان استفاده می شود ، تأثیر تصاویر گانپاتی مهندی را بیشتر می کند. زیبایی Ganesh Mehndi Design به حدی است که می توان از آن برای شانه ها و پشت نیز استفاده کرد. همچنین می توانید Ganpati را روی دست های کامل تا آرنج طراحی کنید.

در سنت هندوها ، تصاویری از رژه های ازدواج ، پالان عروسی ، آلات موسیقی و نوازندگان در حال نواختن آهنگهای معمولی را مشاهده کرده ایم. یکی از مهمترین شیوه های زیبایی که در عروسی هندی دنبال می شود ، به تصویر کشیدن تصاویر مقدس ، مانند om ، swastika و Lord Ganesha است. تمام دست عروس با طرح های عالی تزئین شده است و هیچ قسمتی از دست یا بازو شفاف باقی نمانده است.

[Also Read: Mehndi Artists in Bangalore]

طرح های مهندی
منبع: smugmug.com

گانشا نماد چیست؟

تصاویری که نشان دهنده خدایان مختلف مانند گانشا هستند ، به منظور برکت زوجین با ازدواج شاد است.

نماد گانشا به تنهایی مراقبت از آن است. چنین طیف وسیعی از مزایا به همراه دارد که عملاً به عنوان یک نیروی راهنما در زندگی عمل می کند.

آیا تا به حال طرح ترکیبی مهندی را مشاهده کرده اید که عروس و داماد ، گانشا دوست داشتنی و فیل را نشان می دهد؟ همه آنها به قدری زیبا در خمیر قرمز ساخته شده اند که نمی توان منکر تصور محکمی که از خمیر حنایی زیبا می شود ، شد.

لرد گانشا محترم ترین خدای هندو است که شانس می آورد. نشانه الهام و خلاقیت ، زیبایی بت گانشا و طرح های پیچیده آن به گونه ای است که دوست دارید در قالب ایمانی بی پایان به آن نگاه کنید. با ورود به طرح جدید ganesh mehndi ، وارد مرحله جدیدی از زندگی زناشویی شوید.

[Also Read: Ganesh Rangoli Designs]

Ganapathi Mehndi معنی طراحی
منبع: pinimg.com

مهندی در عروسی های هندی

از زمان تولد ، مهندی نقش گسترده تری را در زمینه ازدواج هندی بر عهده گرفته است. امروزه ، این نشان دهنده رفاه و خوشبختی است ، کاملاً شبیه لرد گانشا. به همین دلیل است که در عروسی های موضوعی و معمولی یک روز خاص به نام “mehndi ki raat” کنار گذاشته می شود. دوستان و اعضای خانواده ، صرف نظر از طبقه و موقعیت آنها ، گواه این سنت قدیمی مردمی هستند.

[Also Read: Mehndi Artists in Hyderabad]

مهندی از کلمه سانسکریت ‘Mendikha’ گرفته شده است ، خمیری است که از زردچوبه تهیه شده است و در عروسی ها و حتی جشنواره هایی مانند Teej و Karva Chauth بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. با گذشت زمان و روندهای در حال تحول ، طرح های مهندی از ساده به ساده تبدیل شده اند.

مهندی با آسیاب کردن برگهای خشک حنا به صورت پودر خوب با استفاده از آب ساخته می شود. خمیر نیمه مرطوب را برای استفاده روی مخروط ها روی دست ، پا و سایر قسمت های بدن زنان قرار می دهند. حتی گاهی از چوب کبریت برای ایجاد نقاط روی الگوی مهندی استفاده می شود. هنگامی که خمیر خشک شد ، به آرامی برداشته می شود تا الگوهای مهدی خیره کننده روی پوست نمایان شود.

طرح مهدی عروس هندی
منبع: adorn-henna.com

هنرمندان حرفه ای mehndi در طراحی نقوش گل ، الگوهای انتزاعی و هندسی متخصص هستند. برخی از خانم ها ترجیح می دهند نام شوهر را در طرح مهندی پنهان کنند. این زیبایی این هنر است!

[Also Read: Mehndi Artists in Mumbai]

اکثر عروسی های هندی با Ganesh Puja شروع می شود که نماد خوشبختی و خوشبختی است.

هنرهای گانش مهندی
منبع: hennalounge.wordpress.com

پوشیدن طرح mehendi روی دست نیز مانند این است که همیشه خوش شانس باشید.

طرح گانش مهندی
منبع: thebridalbox.com

در حال حاضر این روند طراحی گانش mehendi در پشت بیشتر شبیه یک خال کوبی موقت است که با گذشت زمان محو می شود.

خالکوبی گانش مهندی
منبع: mehandi.rajasthantraditional.com

طرح های گانش mehendi بیشتر در بالای بازوها برای عروس ها با dulha – dulhan mehendi در کف دست انجام می شود.

طرح حنا گانش
منبع: bestmehndistyles.com

همیشه اطمینان حاصل کنید که طراحی mehendi با استفاده از یک مخروط بسیار برش ایجاد شده است ، بنابراین طراحی پیچیده به نظر می رسد و جزئیات زیادی را می توان در داخل آن انجام داد.

طراحی حنا لرد گانش
منبع: stylishandtrendy.com

طراحی های دقیق ایجاد شده به صبر نیاز دارد. طراحی چنین گانش ، باید کاملاً ایجاد شود ، در غیر این صورت وقتی حنا خشک شود و خراشیده شود ، بد به نظر می رسد.

طرح های گانش مهندی برای عروس
منبع: picssr.com

اکنون این طرح حنا گانش کمابیش به سبک عربی مهندی ایجاد شده است.

حنا گانشا
منبع: weetnow.com

مطمئن شوید که ماهندی را توسط یک متخصص انجام می دهید ، مخصوصاً اگر برای عروس یا مادرش باشد. جزئیات باید کامل باشد!

گانش مهندی
منبع: weheartit.com

این روزها ، بسیاری از زنان باردار نیز به دنبال این هستند که طرح گانش مهندی روی شکم آنها ایجاد شود تا برای نوزادشان خوش شانسی باشد.

حنا گانشا
منبع: kissmytattoo.ru

این طرح مهندی گاناپاتی چقدر زیبا است که روی دست کشیده شده اما روی انگشتان حک شده است؟ چه بهتر از این که تمام روز به خدا نگاه کنی.

طراحی آسان Ganapati Mehendi
منبع: youtube.com

این طرح سنتی mehendi شامل هر جنبه ای از سنت در طراحی است و برجسته است. اگر شما نیز از انواع سنتی هستید ، ضروری است.

تصاویر طراحی گانش مهندی
منبع: maharaniweddings.com

این طرح mehendi هندی با هر دو کف دست غرق در معنویت یک ژست ساده و در عین حال عمیق است. هنر Mehendi عمق بسیار بیشتری نسبت به آنچه فکر می کنید دارد.

گانش مهندی روی کف دست
منبع: stylishandtrendy.com

دیدن این طرح زیبا mehendi برای سرخپوستان لذت بخش است. این طرح بیشتر از ریشه های هندی گرفته شده است و گیلاس روی کیک است.

گاناپاتی مهندی
منبع: weddingz.in

آخرین طرح mehendi امسال ، این طرح ganapati در پشت است ، که طراحی خیره کننده ای برای تیم خواهد بود.

Ganapati Mehendi در پشت
منبع: facebook.com/AlliebeeHenna

بنابراین آماده شوید تا طرح Ganesh mehndi را روی دست و پای خود انجام دهید و بگویید Ganpati Bappa Maurya!

[Also Read: Ganesh Rangoli Designs]