لباس های زیبای زمستانی با الهام از کابوی بی باپ – THE YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تخمینی مطالعه: 3 دقیقه

“خوب، سه، دو، یک … بیا مربا!”

مجموعه انیمه 1998 ترکیبی از فضای دیستوپیایی و وسترن با حالات فیلم نوآر کابوی بی باپ سنگ محک فرهنگ پاپ است که نیازی به معرفی ندارد. از سکانس آغازین جذابش تا پایان پر اکشن و در عین حال غم انگیزش، این مجموعه انیمه هرگز تسلیم نمی شود، زیرا زندگی سه شکارچی جوایز فضایی را در جستجوی پول نقد و هدفمندی دنبال می کند، حتی در شرایطی که گذشته آنها تهدید می کند که به آنها برسد. . بیشترین ضربه زدن را زمانی که در بادترین حالت خود است، کابوی بی باپ به نوبه خود خنده دار، شریر و غم انگیز است – نه به ذکر است همیشه شیک، به لطف مد نمادین این سه نفر که از جذاب و جذاب تا دختر گاوچران تا کاملاً سودمند است.

با کابوی بی باپ بازسازی لایو اکشن که به زودی روی نتفلیکس قرار می گیرد، اکنون زمان مناسبی برای ادای احترام به سه نفر این مجموعه است که غریزه بقای مشتاقشان فقط با حس لباس قاتلشان مطابقت دارد. اگر به دنبال یک راهنمای لباس یا ایده های بازی برای بازی هستید، به جای اشتباهی آمده اید. اما اگر به‌دنبال سبک‌های inspo هستید که به قلب هر شخصیتی می‌پردازد، ادامه مطلب را بخوانید!

1. Spike Spiegel – The Space Dandy

در مجموعه‌ای که با ترس وجودی به تصویر کشیده شد، اسپایک اشپیگل شخصیتی است که با بی‌تفاوتی در مواجهه با هر بحرانی، مناسب‌ترین پاسخ را ارائه می‌دهد. اسپایک با پوشیدن یک کت و شلوار آبی نمادین (کامل با پیراهن و کراوات زرد) که معمولاً برای تی و شلوار جین پوشیده می‌شود، لباس‌های غیررسمی هوشمندانه را با نگرش کابوی القا می‌کند. راز موفقیت او در جنگجویان؟ او هرگز زیاد تلاش نمی کند، که تقریباً فلسفه زندگی او را خلاصه می کند.

من ظاهری در لباس زنانه ایجاد کرده‌ام که به جذابیت‌های بی‌نظیر اسپایک اشاره می‌کند. این لباس با یک کت شلوار چهارخانه بزرگ که روی یک یقه یقه اسکی بریده قرار گرفته و با یک شلوار کرفس آبی آسمانی ست شده است. آندروژن و در عین حال شیک، این مجموعه گاه به گاه آخر هفته عالی است. به خاطر داشته باشید که چند لبه خشن چیزی است که یک لباس را از شیک به نمادین تبدیل می‌کند، بنابراین با گوشواره‌های حلقه‌ای نامنظم، کفش‌های کتانی برزنتی بریده‌شده و لاک ناخن بریده‌شده به رنگ مشکی که به سبک دهه 90 می‌آید، این کار را ببندید. قبل از بیرون رفتن، این پارچه بوم را روی شانه‌های خود بیاندازید – کابوی فضایی مورد علاقه همه با حروف تاثیرگذار آن موافقت می‌کند، که طرفدار کاهش حداقل و سبک سفر است.

2. Faye Valentine – The Femme Fatale

فی ولنتاین به‌عنوان یک کلاهبردار فراموش‌شده با کمد لباسی به‌شدت سکسی وارد صحنه می‌شود، اما او آنقدر باهوش و خودآگاه است که نمی‌تواند یک بچه گربه جنس‌آمیز باشد. Faye در مجموعه‌ای قرمز و زرد که تا به امروز شگفت‌انگیز است، در این سری قدم می‌زند: یک جلیقه کوتاه با یقه‌ی V شکل، شورت فوق‌العاده کوتاه که روی ران‌ها می‌چرخد، و یک ژاکت برای همیشه دور کمرش بسته شده است. به این ترکیب، او جوراب‌های ظریف بلند تا ران، یک خلخال به رنگ طلایی و چکمه‌های سفید گاوچرانی را اضافه می‌کند، ترکیبی بعید که گویای استایل شیک و در عین حال سکسی اوست. دختر سرسخت؟ زن افسونگر؟ یک بازمانده خسته؟ فی همه موارد فوق است و همچنین انسان دوست داشتنی است، با تمایل به رفتار بی پروا در زمانی که غرایز زنده ماندن او وارد می شود. بی باپ تیم

با برداشتن صفحه‌ای از تفسیر لایو اکشن موردانتظار دانیلا پیندا از Faye، لباس نمادین او را برای فصل F/W سخت‌تر کرده‌ام و در عین حال به حال‌وهوای هشیارانه‌اش وفادار مانده‌ام. من همچنین با تقویت رنگ قرمز، کاهش رنگ زرد، و معرفی بیشتر مشکی، با پالت اصلی بازی می کنم. نتیجه یک برداشت ساده است که ترکیبی از ژاکت سکسی و برش برجسته و مینی چین دار با یک کت چرم بزرگ است. این مجموعه دراماتیک و در عین حال پوشیدنی با چکمه های سفید براق که به جفت نمادین قهرمان ما اشاره دارد، کامل می شود. یک کمربند زرد رنگ و حلقه‌های رزین قرمز، لباس‌هایی را که بخشی از لباس‌های اکشن و تا حدی پین‌آپ هستند، جذاب می‌کند.

3. جت بلک – فیلسوف

سنتی ترین و عدالت محور ترین عضو این سازمان بی باپ تیم جت بلک دارای مهارت های رزمی است که تنها با اشتیاق او به بونسای مطابقت دارد. جت با حضور خشن، هسته ملایم و سخنان خردمندانه‌اش، نزدیک‌ترین فرد به شخصیت پدری خدمه‌ای است که اعضای آن اساساً برای منافع خود بیرون آمده‌اند. لباس نمادین او از یک سه راهی شرابی و کت و شلوار پرواز خاکستری – مفید در تضاد با شیک پوش فضایی اسپایک – بهترین گزینه برای زندگی مشایی در میان ستاره ها است.

برای هدایت حال و هوای سخت و در عین حال هیجان‌انگیز لباس این شکارچی فضل‌فروشی، جدایه‌های گرانجی را که عمدتاً مشکی هستند، اما در پارچه‌های مختلف رندر شده‌اند، انتخاب کرده‌ام. این ژاکت درشت به خوبی با شلوار جین دو رنگ در جین رنگ‌پریده ست می‌شود، مخصوصاً زمانی که یک کت کلاسیک کاربردی در ترکیب قرار می‌گیرد. برای گسترش حالات دهه 90 اما در جهتی جسورانه تر و عجیب تر، قبل از پوشیدن گل میخ های نقره ای به شکل میله، به سراغ چکمه های رزمی با رنگ قرمز کم رنگ بروید. با یک کوله پشتی چرم جعبه ای که به نقطه ای شیرین بین براق و سودمند برخورد می کند، قرارداد را ببندید. به همان اندازه که از کابوی بی باپ این مجموعه الهام گرفته از جت، همانطور که ممکن است به دست بیاید، برای افرادی که آماده اکشن هستند، ضروری است.

جایزه!
ادوارد – نابغه گوفبال

چه کسی می تواند در برابر جذابیت های هکر نوجوان رادیکال ادوارد (نام کامل: ادوارد وونگ هاو پپلو تیوروسکی چهارم) مقاومت کند؟ علیرغم عجیب و غریب بودن و عشق به پوچ، او (همراه با “داده سگ” این) اغلب سرنخ‌زده‌ترین عضو این گروه است. بی باپ تیم، در حالی که بزرگسالان می جنگند و عصبانی می شوند، راه حل هایی برای مشکلات ارائه می دهند. این لباس نهایی ادای احترام به یونیفرم جنسیتی ادوارد با تی و شورت دوچرخه‌سواری دارد و ظاهر را در جهتی شیک‌تر به‌روز می‌کند. این مجموعه ساده اما هرگز خسته کننده نیست، این مجموعه جایگزینی برای بقیه کمدهای پرزرق و برق خدمه است.

می بینمت، کابوی فضایی.

کابوی بی باپ در جهانی بدون قطعیت‌های اخلاقی اتفاق می‌افتد، و این لحن تیره‌ای است که به سریال زیبایی‌شناختی بدی می‌دهد، از صحنه‌های مبارزه همراه با صداهای گروه بزرگ تا مناظر شهری در یک پالت محو و تقریباً تیره. بیشتر از همه، این سریال با مضامین تنهایی و نوستالژی هدایت می شود، همانطور که با تم پایان مالیخولیایی “The Real Folk Blues” نشان داده شده است. در سمت روشن، کابوی بی باپ همچنین امکان انتخاب خانواده را جشن می گیرد و در عین حال نیاز به رویارویی با گذشته را برجسته می کند، حتی اگر هزینه داشته باشد. همانطور که قوس داستانی اسپایک اشپیگل نشان می‌دهد، «شما آن وزن را تحمل خواهید کرد»، اما این کار را به سبک خودتان انجام دهید – این که آیا لبه‌های سفت یا ضعیف به شما بستگی دارد.