پیش سفارش تقویم ظهور YesStyle 2021 به زودی آغاز می شود! – THE YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی خواندن: 1 دقیقه

برای آمادگی برای کریسمس هرگز زود نیست!

پیش سفارش برای YesStyle’s Mission KB-021 Beauty Advent Calendar 2021 به طور رسمی آغاز می شود 27 سپتامبر (دوشنبه) ساعت 8 شب به وقت اقیانوس آرام. موجودی محدود است بنابراین مطمئن شوید که زنگ هشدار خود را تنظیم کرده اید! راه ساده تر این است که برنامه YesStyle را بارگیری کرده و اعلان ها را برای دریافت هشدار ده دقیقه قبل از شروع پیش سفارش روشن کنید.

تقویم ظهور امسال شما را به سفری زیبا فراتر از جو دعوت می کند. این جعبه چهار طبقه با دارا بودن 24 وسیله بزرگ مراقبت از پوست و آرایش کره ای ، دارای تصاویر بین ستاره ای زیبا و محفظه های شماره گذاری شده ای است که هر روز باز می شود.

تقویم ظهور دارای بیش از 350 دلار محصول است ، اما می توانید این مجموعه را فقط با قیمت 189.90 دلار آمریکا تهیه کنید. انتظار داشته باشید هم محصولات پرفروش تاریخ و هم نسخه های جدید از مارک های محبوب K-Beauty از جمله COSRX ، SOMY BY MI ، Isntree ، MACQUEEN و Dear، Klairs در حال شمارش برای کریسمس باشید!

اگر نمی خواهید شگفت زده شوید ، این نیز بسیار خوب است – کافی است به صفحه محصول بروید یا برای مشاهده لیست کامل محصولات اینجا را کلیک کنید.

تاریخ رسمی راه اندازی یک هفته پس از شروع پیش سفارش خواهد بود. تقویم خود را اکنون علامت گذاری کنید:

13 سپتامبر (دوشنبه) ، ساعت 8 شب PST پیش سفارش اختصاصی اعضای طلا و نقره
27 سپتامبر (دوشنبه) ، ساعت 8 شب PST 4 اکتبر (دوشنبه) ، ساعت 8 شب PST
4 اکتبر (دوشنبه) ، ساعت 8 شب PST راه اندازی رسمی

برای برنده شدن در تقویم ظهور ، از صفحه محصول دیدن کرده و شانس خود را امتحان کنید. یا برای پیوستن به مسابقات هدیه ، حسابهای رسمی YesStyle در اینستاگرامYesStyle وYesStyleInfluencers را دنبال کنید. اشتراک خبرنامه YesStyle را برای آخرین به روز رسانی فراموش نکنید!

(47 بار بازدید شده ، 1 بازدید امروز)