کشف پنج طرح سرری طلایی مورد علاقه ما برای دیوالی

ما آن را دریافت می کنیم. برنامه ریزی برای لباس دیوالی ساده نیست. ممکن است چیزهای زیادی در ذهن خود داشته باشید، از پیدا کردن طرح مناسب گرفته تا سایه عالی تا نهایت راحتی. در حالی که بسیاری از شما ممکن است ایده خود را برای این مناسبت مرتب کرده باشید، تعداد کمی دیگر ممکن است چندان خوش شانس نباشند. علاوه بر این، اگر به طور خاص به دنبال چیزی مانند ساری طلا هستید، ممکن است بخواهید آن را در یک مکان جستجو کنید. خوشبختانه، ما بهترین پنج طرح سرهمی طلایی را انتخاب کرده‌ایم که شما را از خستگی انگشت شستتان از طومارهای بی‌پایان نجات می‌دهد. ادامه مطلب

طرح های ساری طلایی برای دیوالی

ساری های طلایی عالی برای جشن دیوالی به سبک

هر ساری از زن امروزی الهام گرفته شده است – زنانه و قوی. تمام خوبی های نفیس مواد و غنای سایه ها را دارد. در اینجا الهام شما برای طرح های سرهمی طلایی عالی برای دیوالی است:

1. ساری متالیک طلا

اگر به دنبال دوری از متریال های سنتی با بافت سنگین هستید، ورودی دیوالی خود را با این سرهمی طلایی متالیک بسازید. قطعه فلزی می تواند برای یک کوکتل یا یک مهمانی شام عالی باشد. ظاهر خود را با گوشواره های لوستری و پاشنه بلند برای یک روز بزرگ طراحی کنید.

ساری فلزی طلایی
منبع: vogue.in

2. سرهمی طلایی تزئین شده

اگرچه داشتن ساری های ساده و کلاسیک در کمد لباس ما خوب است، اما هنوز هم در لیست علاقه مندی های دیوالی شما فضایی برای یک ساری طلایی تزئین شده مدرن وجود دارد. برای مواقع نادر، یک لباس سرهمی شفاف با بلوز طلایی یکی از ملزومات آن مناسبت است. اگر دوست دارید جرقه ای به مجموعه خود اضافه کنید، یک جفت گوشواره نقره ای با آرایش برهنه انتخاب کنید، و همه چیز برای جشن آماده است.

ساری طلایی تزیین شده
منبع: shyamalbhumika.in

3. ساری دستبافت طلا

آیا می خواهید به سبک کلاسیک بروید، اما آیا انتخاب یک ساری برای همه موارد انجام شده است؟ این ساری دستبافت طلایی می تواند یک افزودنی عالی باشد. ظاهر خود را با جواهرات الماس، آرایش هلویی و چشمان سرمه تیره کامل کنید.

ساری دستبافت طلا
منبع: ogaanindia.com

4. ساری طلایی شامپاین

ساری طلایی شامپاین یکی دیگر از انتخاب های عالی برای دیوالی است. قطعه خالص به شما در هر نوع رویدادی کمک می کند و خرید خوبی است. این لباس دارای نخ پیچیده ای است که با نقره دوزی به پایان رسیده است که می تواند به هر ساری زیبایی ببخشد. اگر به یک کار تمیز علاقه دارید، گوشواره های دراپ و رنگ لب را به آن اضافه کنید.

ساری طلایی شامپاین
منبع: soshai.in

5. ساری طلای خالص دوزی شده

لباسی می خواهید که نفس راحتی بکشد، باکلاس و در عین حال شیک باشد. ساری طلای خالص گلدوزی شده زیر نمایانگر عالی است. مجموعه شفاف را با یک جفت گوشواره میخی طراحی کنید. با این قطعه می توانید شبانه روزی رقصید.

ساری طلای خالص دوزی شده
منبع: suneetvarma.in

نظر شما در مورد انتخاب ما از پنج ساری طلایی برتر برای جشن دیوالی چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.