راه هایی برای شیک پوشی در این جشنواره دیوالی در سال 2021

دیوالی زمانی برای شاد بودن، مد روز و شیک بودن است. در طول این جشنواره شاد اطمینان حاصل کنید که همه شما با جدیدترین و عالی ترین روندهای مد آماده شده اید که ظاهر شما را تغییر می دهد و دیوالی بهتری نسبت به قبلی خواهید داشت. زیبایی دیوالی این است که یک جشنواره یک هفته ای است که به شما امکان می دهد زمان کافی برای انتخاب ظاهری داشته باشید که بیانیه سبک است. به خصوص اگر اهل مد نباشید ممکن است سنگین به نظر برسد. اما برای پوشیدن لباس‌های معمولی هندی یا نگاهی که در هر دیوالی بیرون می‌آورید، کشیده نشوید. دیوالی بعدی را انتخاب کنید تا برای شما منحصر به فرد باشد زیرا زیبا و مد روز لباس می پوشید. در اینجا چند نکته وجود دارد که چگونه می توانید در طول دیوالی با کمترین تلاش شیک به نظر برسید.

راه هایی برای شیک پوشی برای دیوالی

راه هایی برای شیک پوشی در این جشنواره دیوالی در سال 2021

انتخاب رنگ

در مورد فستیوال ها و جشن های هندی رنگ همه چیز است. این نه تنها لباس شما را اصلاح می کند، بلکه ظاهر کلی شما را نیز بهبود می بخشد. به عنوان مثال، انتخاب یک کورتیس بلند با طراحی ساده با برش جلو برای دیوالی خود در رنگ های درخشانی مانند نارنجی، صورتی، خردلی یا طلایی، شما را شیک و مد روز می کند. در طول هفته دیوالی، هدف خود را برای دریافت کد رنگی برای لباس های خود قرار دهید یا رنگ های منحصر به فرد را برای هر روز انتخاب کنید. این نشان می دهد که چگونه رنگ ها برای تقویت یک لباس، ظاهر و جشن نیز بهترین کار را دارند. فرقی نمی‌کند رنگ ثابت باشد، طرح‌های چاپی یا لباس‌های رنگی، فقط لبخند را به لباس شما اضافه کنید، این بخشی از شیک به نظر رسیدن است.

کورتیس بلند با برش جلو

نگاه سنتی

چه کسی گفته است که نمی توانید با لباس های سنتی هندی شیک به نظر برسید؟ همه چیز به نحوه جفت کردن آنها، انتخاب رنگ، پارچه، لوازم جانبی استفاده شده و میزان راحتی آنها بستگی دارد. بله، راحتی یک مزیت برای شیک بودن است. به یاد داشته باشید که دیوالی یک رویداد سالانه است و می‌توانید از جدیدترین ظاهر مدرن مد روز که همه می‌خرند دوری کنید و به دنبال لباس سنتی خود بروید. برخی از تیپ‌هایی که به این مراسم می‌آیند، ساری هستند، یا سرهمی زیبای پیتانی یا سرهمی زیبای کانجی‌وارام و اکسسوری‌هایی با جواهرات طلا. این قطعه مد به دلیل تابش خیره کننده شما برای ظاهر خیره کننده خود صحبت می کند.

نوع جواهرات

ظاهری با جواهرات و ظاهری بدون هیچ تفاوت زیادی دارد. این به این دلیل است که جواهرات به ظاهر کلی افراد زیبایی می بخشد. مهم نیست که چقدر ساده به نظر می رسد، فقط زیورآلاتی بپوشید که با لباس شما مطابقت دارد. یک فرد شیک پوش به راحتی می تواند به راحتی مورد توجه قرار گیرد، مخصوصاً به دلیل انتخاب جواهرات. یک جواهرات خاص مانند یک گردنبند درشت، گوشواره های تزئین شده به نوع بیندی که در آن دارید. این راهی است برای افزودن به ظاهر شیک شما. با این حال جواهرات را با توجه به لباسی که می پوشید به خوبی ست کنید. همه جواهرات با لباس های مدرن و قومی مطابقت ندارند. قبل از اینکه جواهرات شما به نظر برسید که در کمد لباس شما خراب شده است و جواهرات اشتباهی است به این نکته توجه کنید.

نوع جواهرات

نگاه هند و غربی

اگر قصد دارید در این دیوالی شیک به نظر برسید، ظاهر هند وسترن یا تلفیقی یک انتخاب عالی است. در اینجا شما برای انتخاب بسیاری از گزینه های یک ظاهر طراحی شده از بین آنها غمگین هستید. همچنین، می‌توانید یکی را با هم ترکیب کنید که شخصیت شما را به تصویر می‌کشد و همه آن‌ها را اغوا می‌کنند. ظاهر Indowestern برای اصلاح سبک دیوالی شما تازه، پر جنب و جوش و منحصر به فرد است. این نه تنها از زنان بلکه از مردان نیز می باشد. با یک شلوار جین و یک ژاکت نهرو برای مردان بازی کنید. برای خانم‌ها، یک دامن گلدوزی شده سنتی و یک تاپ باندو مدرن انتخابی جذاب و در عین حال زیبا برای دیوالی است.

نگاه هند و غربی

تم دیوالی را بررسی کنید

اگرچه دیوالی در سراسر هند و برخی از نقاط جهان جشن گرفته می شود. مهم است که تم دیوالی را بررسی کنید که چه روزی را جشن می گیرید یا کجا دعوت شده اید. مشکل پیروی نکردن از یک موضوع این است که وقتی به جشن می‌رسید ظاهری نامتناسب خواهید داشت. این همچنین باعث می‌شود شما یک فرد شیک نباشید، نه اینکه خوب لباس نپوشیدید، بلکه به دلیل عدم ترکیب آن‌ها. از این رو، لباس پوشیدن مطابق با موضوع، بخشی از شیک به نظر رسیدن است. به عنوان مثال، یک مهمانی دیوالی که تماماً در مورد رقصیدن و شادی است، نمی توانید کت و شلوار ساری یا انارکالی بپوشید. یک نکته عالی این است که اگر کد رنگ مشخص شده است، با آن ترکیب کنید، اگرچه لباس شما با دیگران در مهمانی متفاوت است.

لباس مهمانی دیوالی

سنگ و فلز

برای سنگ ها، یک سنگ زیبا به عنوان یک جواهر یا سنگی که روی لباس شما تعبیه شده است، تمام ظرافت را به ظاهر شما می بخشد. برخی از سنگ هایی که می توانید انتخاب کنید زمرد، یاقوت و مروارید هستند. یا انتخاب می کنید آنها را با لباس سنتی بپوشید یا مدرن. ناامید نخواهد کرد اما شما را فوق العاده شیک نشان می دهد. در حالی که فلز یک افزودنی عالی برای لباس قومی شماست زیرا ظاهر شما را چه یک گوشواره یا یک گردنبند ضخیم افزایش می دهد.

جواهرات بیانیه

کفش

نوع مناسب کفش، آرایش بی عیب و نقص، و لباس پر زرق و برق، ترکیبی عالی برای جشنواره دیوالی است. حس مد و استایل خود را از طریق کفش خود به نمایش بگذارید. آن‌ها می‌توانند دمپایی‌هایی باشند که سنگ‌های براق دارند، چاپال‌های جودپوری یا یک جفت پاشنه راحت. با این حال، این بستگی به لباسی دارد که در مهمانی دیوالی خود می پوشید. برخی از کفش‌ها مانند کفش‌های رکابی به خوبی جفت نمی‌شوند و مهمانی با آن‌ها راحت نیست، مگر اینکه غیر از این باشد. پدیکور کنید و ناخن هایتان را با لباستان هماهنگ کنید. به صورت اختیاری آنها را در رنگ‌های غیر متعارفی بپوشید که اکثر مردم از آن اجتناب می‌کنند، مانند نئون و به شما نگاه می‌کند.

کفش

با توجه به نکات بالا، این دیوالی را در قطعات شیک خود تکان دهید. و عشق، با هم بودن و شادی را جشن بگیرید. هنگام معاشرت، بازی، خوردن میان وعده و رقصیدن در طول جشنواره، مطمئن شوید که در میان عزیزان خود هستید. مهم است که لباس بپوشید تا تحت تأثیر قرار بگیرید زیرا شیک به نظر می رسید و خاطرات زیبایی در حین گرفتن سلفی و لذت بردن از غذاهای خوش طعم خواهید داشت. جشنواره دیوالی شاد و شیک!