ایده های حداقل لباس برای پاییز – YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

کلاه ، چکمه ، کاپشن و لباس بافتنی زیاد – چه چیزی در مد دنج و عاشقانه پاییزی دوست ندارد؟ اگر از نوجوانان و نوجوانان کوتاه قد هستید که در تلاش برای ایجاد لباس های مجلل برای فصل هستید ، در اینجا چند نکته سریع در مورد ظاهر پاییزی آورده شده است.

در بهار و تابستان ، چاپ های جسورانه حکمفرما هستند ، اما در پاییز ، قطعات معمولی لحظاتی شیک را تجربه می کنند. پوشیدن پاییزی شامل لایه های متعدد ، کت های بزرگ و بدون شکل و لوازم جانبی حجیم مانند روسری ، کلاه و دستکش است ، بنابراین بهتر است از قطعات ساده ای استفاده کنید که زیاد شلوغ به نظر نمی رسند. به هر حال ، مد پاییزی همه چیز در مورد پیچیدگی کم اهمیت است. راز ایجاد حداقل لباس های پاییزی که هنوز شیک هستند؟ هماهنگی رنگ برای ظاهر منسجم و هماهنگ-خواه به این معنی باشد که لباس هایی را در سایه های مختلف از یک رنگ انتخاب کنید ، یا کیف و کفش خود را با بقیه پوشاک خود مطابقت دهید.

لایه بندی یک راه ساده برای بالا بردن لباس های پاییزی با بستن همه چیز به هم است. جلیقه ژاکت کوتاه شده را به ظاهر خود اضافه کنید-آن را روی یقه یا شلوار آستین بلند بپوشید. لایه بندی همچنین به شما این امکان را می دهد که با استفاده از یک ژاکت کش دار بزرگ یا دکمه بالا روی آن ، تابلوهای اصلی خود را مانند تاپک و بلوزهای آستین کوتاه تغییر دهید.

inspo بصری بیشتری می خواهید؟ برای دیدن چهار ایده لباس پاییزی که می توانید به راحتی آنها را بازسازی کنید ، به پایین بروید!

لباس شماره 1

این لباس بر روی دو قطعه ضخیم پاییزی ساخته شده است: یقه یقه پشتی بافتنی آستری به رنگ آبی و جلیقه کابل بافتی در خاکی. لایه بندی نه تنها گرما و جذابیت بیشتری به بافت می بخشد ، بلکه ترکیب کلاسیک رنگ آبی و خاکی نیز در مقایسه با سایر اقلام B&W که جذابیت شیکی را ارائه می دهند ، تضاد خوبی دارد. شلوار مشکی پهن یک کمد لباس اصلی است و این جفت با پلیسه جلو به جلو و بسته شدن دو دکمه و همچنین یک کمر پشتی الاستیک برای راحتی طراحی شده است. یک کلاه سیاه روزنامه نگار و یک کیف سطل بوم دو رنگ طرح رنگی یکپارچه را تکمیل می کند و هاله ای بدون زحمت “it girl” به وجود می آورد ، در حالی که کفش های کتانی سفید معمولی ظاهر را خیره می کنند.

لباس شماره 2

این لباس جذاب پاییزی با الهام از یک لباس پوشیدنی و روزمره از لباس مدرسه ژاپنی ، با سایه های خاموش مختلف بازی می کند و یک بلوز آستین کوتاه رنگ بادام را با یک مینی دامن سفید برش سفید و یک ژاکت بافتنی بزرگ خاکی ترکیب می کند. ژاکت بافتنی ژاکت بافتنی دارای دکمه های لاک پشت و جیب های جادار است ، بنابراین هنگام پایین آمدن دما می توانید آن را جمع کنید. یک جفت کفش نازک قهوه ای با دست و پنجه نرم و یک مینی دستبند قهوه ای شگفت انگیز (که می توان آن را به عنوان کوله پشتی ، بدنه یا کیف دستی پوشید) به زیبایی دانش آموز دختر شاداب کمک می کند. اگر در منطقه سردتری زندگی می کنید ، با انتخاب جوراب شلواری ضخیم به جای جوراب های سفید رنگ سفید که در اینجا نشان داده شده است ، پاهای خود را گرم نگه دارید.

لباس شماره 3

این لباس که یک لباس مجلل تر و با تأثیرات ظریف پاریسی است ، شامل یک مخزن مشبک با گردن V با رنگ مشکی ، یک دامن میدی بافته شده با خط H بادام و یک دکمه بزرگ با رنگ سبز مایل به خاکستری کم رنگ است. دکمه بزرگ را می توان روی شانه ها انداخت تا ظاهری آرام و آندروژنیک داشته باشد ، یا در قسمت کمر با آستین های بسته قرار گیرد تا یک شبح ساعت شنی ایجاد کند. رنگهای پاستلی ملایم ظرافت ملایمی را به وجود می آورند ، در حالی که قاطرهای پاشنه دار (که به دو صورت قابل پوشیدن هستند) و یک کیف شانه ای سفید با قفل فشار دار ، لمس بکر و بکر را اضافه می کنند.

لباس شماره 4

این مجموعه شامل یک آستین بلند و یقه مشکی مشکی است که در زیر جلیقه بافتنی بادام قرار گرفته است ، شبیه به لباس اول ، اما در ساختاری سبک تر. این مدل ترکیبی با یک شلوار کادوروئی قهوه ای رنگ راست طراحی شده است. در مقایسه با شلوارهای جین ، شلوارهای کت و شلوار یک حالت جایگزین و هنری به شما می دهند و پالت رنگ پاییزی را با T مطابقت می دهند! یک کیف قهوه ای تپه ای قهوه ای رنگ با ظاهری زیبا و یکپارچهسازی با سیستمعامل ، یادآور کمد لباس Se-ri و Seo Dan از Crash Landing on Youبه از آنجا که این تنها قطعه طرح دار در هر چهار ظاهر است ، مناسب است که یکی از پرطرفدارترین چاپهای فصل را داشته باشد. سرانجام ، چکمه های رزمی کوتاه با بند مشکی ، سختی را تزریق می کنند ، در حالی که رنگ گردن را تکرار می کند.