ردیاب مگنتی (یک ماه شارژ)GM2500

ردیاب مگنتی مدل AS3 با ظرفیت باطری داخلی 5000 میلی آمپری یکی از پرطرفدارترین ردیابهای آهنربایی دنیا است که بدلیل ابعاد کوچک خود به راحتی میتوانید آنرا برای انواع خودرو و موتورسیکلت استفاده کتید همچنین به شما این امکان را میدهد تا وسیله نقلیه ، بار، کانتینر، کایت، کشتی، قایق، کیسه،ساک، خودروهای وارداتی و… این ردیاب کوچک از برخی گزارش های دیگر مانند سرعت ، محلهای توقف خودرو، مسیر تردد شده ، زمان و موقعیت آنلاین موردنظر و…

این ردیاب به یک باطری بسیار پر توان مجهز است و می تواند با یکبار شارژ بمدت 14 الی 20 روز شارژدهی داشته باشد و در مدت زمان خیلی کوتاهی 4 الی 12 ساعت دستگاه بصورت کامل شارژ میشه، و اندازه بسیار کوچک اون باعث شده است که بتوانید بدون دردسر در قسمتی از خودرو اون رو مخفی کنید. از مهمترین قابلیتها و امکانات ردیاب خودرو GM2500 این است که هیچگونه چراغ و صدایی برای جلب توجه ندارد و به صورت کاملا مخفی در هر خودرو و وسیلهای قابل نصب است؛ ویژگیهایی که برشمردیم همگی در کنار هم باعث شده که ردیاب مگنتی GM2500 به یکی از بینقصترین و بهترین ردیاب در ایران تبدیل شود.

بهره مند شوید. بدنه ضد ضربه، ضد رطوبت، و ضد حرارت این ردیاب باعث شده به یکی از پرفروشترین ردیاب های دنیا تبدیل شود. از طرف دیگر زمانی که ردیاب در مناطق فاقد پوشش دهی مناسب قرار می گیرد و امکان ردیابی آنلاین وجود ندارد، اطلاعات ردیابی در حافظه 64 مگابایتی ردیاب ثبت می شود. آنها به یک اتصال داده ثابت برای انتقال داده ها در زمان واقعی نیاز دارند. این ردیاب مگنتی ضد آب بوده و در این رابطه از اصول استاندار IP-66 در طراحی استفاده کرده و موفق به دریافت این استاندارد شده است که طبق آن، طراحی دستگاه آن را قادر میسازد تا از قطعات داخلی خود در برابر آب، روغن، نفت و سایر سیالات غیرخورنده محافظت کند.

دارای استاندارد IP-67 ، که امکان کار کردن دستگاه در شرایط بد جوی را فراهم می کند. این مواقعی است که ممکن است بخواهید او را زیر نظر داشته باشید تا بررسی کنید که آیا قوانین و مقررات را رعایت می کند یا خیر. این حالت سبب حفظ شارژ باتری لیتیمی می شود. در این شرایط، ردیاب های مغناطیسی که باتری قدرتمندی دارند، میتوانند کمک بسیار زیادی به مکان یابی خودرو کنند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ردیاب آهنربایی چیست وب سایت خود باشید.