یکپارچهسازی با سیستمعامل: آرایش چشم 1960 – THE YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

دهه 1960 راه را برای مدرنیته در دنیای زیبایی و مد هموار کرد. سایه های دور کمر و دامن کامل که کاتالوگ ها را تزئین کرده بود با فیگورهای براق ، چاپ های روانگردان و رنگ های جسورانه جایگزین شد. شاید نمادین ترین محصول اصلی دهه 60 آرایش چشم توییگی باشد. از هیچ چیز در ناحیه چشم صرفه جویی نشده است: سایه چشم آبی آبی و خط چشم بالدار در پلک بالا و پایین ، همراه با فلج های بزرگ. آرایش صورت ساده بود تا همه چشم ها را به خود جذب کند.

این روندهای آرایش مد دوباره روی صفحه و روی فرش قرمز ظاهر شده است. از لیلی کالینز در مت گالای 2019 تا مدی پرز در مجموعه تلویزیونی رضایت، آرایش چشم های جسورانه همه چیز را در دهه های 20 ساله غوغا می کند. اگرچه این ظاهر ممکن است ترسناک به نظر برسد ، در اینجا سه ​​ایده اصلی آرایش چشم از دهه 1960 و نحوه تسلط بر آنها آورده شده است.

یکی از برجسته ترین ویژگی های آرایش دهه 1960 ، چین برش mod است. در حالی که ظاهر دودی چشم امروز بر روی چین و چروک تأکید می کند و سایه چشم را تیره تر می کند و آن را با رنگ پایه روشن ترکیب می کند ، چین و چروک بریده شده ترکیب را به کلی کنار می گذارد. در عوض ، یک قوس تیره بر روی چروک کشیده می شود تا بر عمق چشم تأکید شود.

برای یک چین برش کلاسیک ، چین خود را که باید قوس در قسمت حفره چشم باشد ، مشخص کنید. تا زمانی که به چین و چروک نرسیدید ، یک رنگ پایه روشن را روی پلک های خود بمالید. سپس ، از خط چشم مایع مشکی ، مانند خط چشم Pen TSW استفاده کنید و یک قوس از گوشه داخلی چشم ، در امتداد چین ، به گوشه بیرونی چشم بکشید. به تدریج فشار وارد کنید تا خط ضخیم تر به سمت گوشه بیرونی شود. مقدار کمی سایه چشم پایه قبلی را روی استخوان ابرو بمالید تا خط بیشتر برجسته شود.

برای داشتن ظاهری ظریف و ملایم ، خط چشم مایع را با خط چشم مداد عوض کنید ، مانند خط ژل ضد آب MACQUEEN’s The Big Waterproof Gel Liner که ترکیب رنگدانه های آن آسان است. خط چشم مداد قهوه ای را انتخاب کنید و تا زمانی که از تعریف خط راحت نیستید ، آن را کمی لکه کنید.

ظاهر دهه 60 بدون استفاده از سایه چشم آبی کامل نخواهد بود. این رنگ بحث برانگیز سایه چشم هم با ترس و هم با استقبال روبرو شده است. امروزه بیش از آنچه از آن تصور می شد استقبال می شود. در حالی که رنگهای پررنگ معمولاً یک قمار هستند ، اما در صورت استفاده صحیح آنها تا حد زیادی پیش می روند.

برای یک ظاهر ساده سایه چشم ، یک سایه پر جنب و جوش انتخاب کنید و آن را در سراسر پلک خود ترکیب کنید. با ترکیبی از آن در گوشه های بیرونی چشم ، می توانید ظاهری شیب دار ایجاد کنید. آن را با مقداری ریمل حجم دهنده پر کنید!

برای تأکید بر چین و چروک ، سایه پاستلی مانند آبی بچه یا بنفش را انتخاب کنید. سایه چشم Kanebo’s Media Grade Color طیف گسترده ای از رنگ ها ، از سایه های غبارآلود روشن تا رنگدانه های پررنگ را برای تعداد بیشماری از سایه چشم های دهه 1960 ارائه می دهد!

اگر عکسهای مدلها و بازیگران زن در دهه 1960 را مرور کنید ، مژه های بلند و چشمگیر مرکز آرایش بودند. مژه های عروسکی ، طبیعی ، نادرست یا کشیده ، هرگونه ظاهر را برای ماجراجویی جذاب می کنند.

برای بازآفرینی این ظاهر ، مژه های بالا و پایین خود را با یک ریمل بلند کننده یا حجم دهنده بپوشانید تا آنچه را که دارید جلوه دهید! ریمل Han all Fix romand باعث می شود مژه ها در طول روز فر بمانند ، در حالی که ریمل قطبی سحرآمیز HOLIKA HOLIKA 2X ضخیم شده و باعث بلند شدن هر مژه بدون وزنه زدن آنها می شود.

برای موارد خاص ، مژه های مصنوعی خود را مانند مژه های مصنوعی لاکتاکیا تقویت کنید. اگر می خواهید همه چیز را از بین ببرید ، از یک خط چشم مایع برای کشیدن هشت تا ده مژه مصنوعی زیر خط مژه پایین خود استفاده کنید.

(342 بار بازدید ، 1 بازدید امروز)