برند تجاری: MACQUEEN نیویورک – THE YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

وقتی کلمات “Awesome Cosmetics” و “QUEEN” را با هم ترکیب می کنید ، نام تجاری K-Beauty MACQUEEN نیویورک را دریافت می کنید. مجموعه گسترده ای از اقلام شامل مراقبت از پوست ، آرایش ، ابزار آرایش ، درمان مو و مراقبت از آفتاب است. همه محصولات MACQUEEN نیویورک ساخت کره هستند و با ترکیباتی که برای پوست و محیط زیست ایمن هستند فرموله شده است. ماندگاری محصولات آن نیز به طور قابل ملاحظه ای کوتاه است تا اثر بخشی مواد را به حداکثر برساند.

در دنیای لوازم آرایشی کره ای ، MACQUEEN نیویورک ، که گاهی اوقات با نام اختصاری “MQNY” نامیده می شود ، رویکردی مستقیم و در عین حال م toثر در زمینه آرایش اتخاذ می کند. فلسفه نام تجاری این است که ویژگی های طبیعی کاربر را با محصولات بدون سر و صدا افزایش دهد که به هر کسی-از مبتدیان تا حرفه ای ها تا کسانی که سبک زندگی شلوغ و در حال حرکت دارند-اجازه می دهد آرایش بی نظیری را بدون زحمت ایجاد کنند. از زمان ویژگی مارک تجاری 2019 ما در MACQUEEN ، نام تجاری کره ای محصولات هیجان انگیز بیشتری را به زرادخانه خود اضافه کرده است.


خط چشم همه جانبه

این که آیا شما به دنبال چشم های گربه ای شیک هستید یا یک توله سگ با چشم دوزی ، MACQUEEN نیویورک تمام پایه ها را پوشش داده است. پرفروش ترین خط چشم ، خط چشم قلم ضد آب ، در رنگهای مشکی عمیق ، مشکی قهوه ای و قهوه ای عمیق ظاهر می شود. مجهز به یک برس فوق العاده باریک مناسب مبتدیان ، پوشش را از ابتدا تا انتها تضمین می کند.

اگر از نوار قلم مو استفاده نمی کنید ، خط ژل مداد ضد آب بزرگ را امتحان کنید ، که دارای بافت کرمی است و به آرامی روی پوست می لغزد. محصول چند منظوره همچنین می تواند به عنوان یک سایه چشم خامه ای عمل کند! این ژل آستری در ده رنگ موجود است ، از رنگ های خاکستری تیره گرفته تا کرم های روشن و صورتی ، برای برجسته سازی خطوط مژه پایین شما و روشن شدن چشم ها بسیار مناسب است.

به دنبال تسلط بر بازی خط چشم ژل خود هستید؟ خط چشم ژل Pro Fit Auto دارای رنگ درخشان با فرمولاسیون ژل خشک شدن سریع آن است که به پوست ضربه نمی زند و استفاده از آن را بسیار راحت می کند.


جواهرات چشم براق

مجموعه آرایش چشم زرق و برق دار نیویورک باعث می شود که ایجاد انواع گلام بدون زحمت به نظر برسد. در فرمول خشک شدن سریع و پوشیدن آسان ، جواهر چشم Jewel-Poten وعده می دهد خیره کننده ای با الهام از جواهرات به پلک های شما بیفزاید. سه گزینه رنگ آن عبارتند از طلای شامپاین (الماس بچه گربه 01) ، رز صورتی (شماره 02 قرمز یاقوتی) و نارنجی مسی (شماره 03 نارنجی توپاز) که متناسب با رنگ ها و ته رنگ های مختلف پوست است. براق دور چشم همچنین دارای اپلیکاتور پای دلفین برای کاربردهای بدون آشفتگی است.


اگر به دنبال سایه چشم براق و درخشان هستید ، MACQUEEN نیویورک Jewel-Prism Jelly Balm Shadow همه جعبه ها را علامت می زند. غنی شده با مواد مغذی پوست مانند روغن دانه جوجوبا ، روغن نارگیل و کره شی ، این فرمول قابل ساخت به شما این امکان را می دهد که فقط با یک محصول ، ظاهر روزمره ملایم و آرایش شب پر زرق و برق داشته باشید.


رنگ لب MLBB

وقتی صحبت از آرایش لب می شود ، رنگ لب های MACQUEEN نیویورک به دلیل بسته بندی بطری شیشه ای منحصر به فرد از دیگران قابل تشخیص است. یکی از پرفروش ترین برندهای این برند ، کرمی لب لب به دلیل فرمولاسیون بدون لکه و رنگهای برجسته مشهور است. یکی دیگر از اقلام پر تقاضا ، Air Cotton Tint است که به دلیل تناسب سبک و جلوه مات و صاف آن مشهور است.


Serum Tint که نسبتاً جدید در این مجموعه است ، بازدهی رنگی واضح و جلایی درخشان و درخشان بالا را ارائه می دهد. همانطور که از نامش مشخص است ، فرمول Serum Tint به لطف روغنهای گیاهی و عصاره تمشک و عسل دارای مزایای مراقبت از پوست است که تغذیه شدیدی را ارائه می دهد و توانایی پوست را در حفظ رطوبت تقویت می کند.


همه چیز درباره ظاهر لب شور؟ رنگ آب ژله ای دارای قوام ژل آب است که رنگ قوی را در یک لایه نچسب و مرطوب کننده ارائه می دهد. موجود در پنج رنگ آبدار ، از طیف قرمز تا صورتی مرجانی ، رنگ آب ژله ای پس از ساعت ها پوشیدن ثابت می ماند. این محصول با ولوفیلین و هیالورونیک اسید تزریق شده و لب ها را صاف و آبرسان می کند و از پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری می کند.

طرفداران لیپی مخملی از رنگ مخملی پخته قدردانی می کنند. در شش سایه MLBB با الهام از میوه های پاییزی ، رنگ لب حتی بدون پرایمر لب نیز جلوه ای رنگی دلپذیر را ارائه می دهد. فرمول طولانی مدت حاوی عصاره های مغذی و احیا کننده میوه است و لب ها را برای ساعت ها تازه و صاف می کند.



بالم لب و روغن های دوست داشتنی

یک بالم لب مطمئن برای تکمیل آرایش بدون آرایش ضروری است. MACQUEEN نیویورک محصولات مراقبت از لب را با مزایای مراقبت از پوست فرموله می کند و در بسته بندی زیبا با مضمون زیبایی ظاهر می شوند! بالم لب Loving You Tint با فرمول ضد لک و ساختنی خود فوراً لب های شما را در رنگ طبیعی جلوه می دهد. غنی از کره شی ، آووکادو و روغن دانه ماکادمیا ، بالم لب با پوست مرطوب شده غیر چسبنده و ماندگار به پوست نزدیک می شود.

برای هدیه دادن ، Better Than Kiss Lip Balm در دو نسخه برای او و او موجود است. گزینه های مردانه در بسته بندی مشکی و براق عرضه می شود ، در حالی که نسخه زنانه در بسته بندی صورتی صورتی عرضه می شود. مرطوب کننده لب به آرامی رنگ آمیزی و آغشته به سرامید ، لایه ای مغذی و محافظ را بر روی لب ها قرار می دهد و بوی نارگیل آرامش بخشی به لب می بخشد.

اگر به دنبال لب های براق و براق هستید ، MACQUEEN نیویورک شما را با روغن لب ضروری Volume Fix Essential Lip Oil پوشانده است. این روغن لبنی که حاوی روغن های مرطوب کننده در کنار عسل ، سرامید ، ویتامین E و گلیسیرین است ، باعث می شود لب های ظاهری سالم به راحتی در یک ضربه تند وشدید به دست آید. این محصول دارای نوک سیلیکونی است که به راحتی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

بالم لب رنگ آمیزی شده Heart Plumper Tint Glow نیز شایسته ذکر است. با یک مرکز سبز روشن ، به شکل قلب ، Tint Glow مجهز به فناوری رنگ توهم نوری است تا لب ها را پرتر نشان دهد.


مربوط:

(1 بار بازدید شده ، 1 بازدید امروز)