هدیه تأثیرگذار اکتبر – YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

بعد از خواندن بسیاری از نظرات محصول ما ، آیا تا به حال به این فکر کرده اید که خود را بسازید؟ در حال حاضر ، شما فقط می توانید با پیوستن به محصولات ، محصولات رایگان را برای بررسی دریافت کنید برنامه Influencer YesStyle! برای لذت بردن از همه مزایای تأثیرگذار بودن ، کافی است به این صفحه سر بزنید و با حساب Instagram یا کانال YouTube خود ثبت نام کنید.

هنگامی که شما یک Influencer YesStyle شدید ، محصول خود را با کلیک روی پیوند مربوطه در صفحه Influencer یا بنر مربوطه در برنامه YesStyle ، ادعا کنید و نظر خود را با هشتگ های مورد نیاز در کانال خود به اشتراک بگذارید – به همین سادگی!

در این ماه ، برنامه YesStyle Influencer این محصولات را برای بررسی به شما می دهد:


مواد اصلی:
77٪ آب دانه جو دوسر ، اسکوالان ، پانتنول ، بتا گلوکان

آن چیست:
این کرم ژل گیاهی ، فاقد ظلم و ستم و بدون اسانس و عطر ، به لطف فرمول ملایم و طراوت بر روی انواع پوست از جمله پوست های چرب و حساس قابل استفاده است. فرمول ضد قارچی حاوی آب دانه جو دوسر و بتا گلوکان است که باعث تسکین فوری پوست ناراحت شده و اسکوالان برای افزایش خاصیت ارتجاعی و رطوبت پوست می شود. همچنین با پانتنول تزریق می شود تا یک سد محافظ در برابر التهاب و کم آبی بدن ایجاد کند. درپوش از 100٪ پلاستیک قابل بازیافت و لوله از 58٪ مواد کاغذی ساخته شده است.

نحوه استفاده:
1. پس از استفاده از تونر و سرم روی پوست تمیز شده بمالید. برای افزایش جذب به آرامی ضربه بزنید.
2. برای آبرسانی بیشتر ، کرم صورت را دنبال کنید.

مواد اصلی:
فیلتراسیون حلزون ، کلاژن هیدرولیز شده ، عصاره لوبیا سیاه

آن چیست:
با این کرم دور چشم ، که با فیلتراس حلزون و کلاژن هیدرولیز شده برای سفت شدن و مرطوب کردن پوست ، کشسانی را بازیابی کرده و خطوط ریز اطراف ناحیه ظریف چشم را کاهش می دهد. همچنین حاوی مواد روشن کننده مانند نیاسینامید و عصاره لوبیا سیاه ، کنجد ، برنج و کاکائو است. مواد تسکین دهنده مانند کامو کامو ، عصاره آلوئه و بامبو ؛ و ترکیبات ضد پیری مانند عصاره جینسنگ پاناکس ، ادلویاس و آکای بری.

نحوه استفاده:
با استفاده از انگشت حلقه ، به اندازه یک نخود در اطراف ناحیه چشم ماساژ دهید. به آرامی برای افزایش جذب ضربه بزنید.


مواد اصلی:
روغن دانه گلابی خاردار صحرا ، بتا گلوکان ، اسید هیالورونیک ، عصاره سیکا

آن چیست:
این ماسک خواب مغذی با روغن دانه گلابی خاردار غنی از آنتی اکسیدان پوست را آبرسانی و احیا می کند و صبح روز بعد پوست نرم و درخشان را نمایان می کند. فرمول ژل غیر چسبنده دارای یک عطر درمانی است که با همکاری شرکت عطر سوئیسی LUZI ساخته شده است. فرمول فاقد رنگهای مصنوعی ، روغنهای معدنی و پارابن است. برای پوست های خشک ، خشن ، خسته و کدر توصیه می شود.

نحوه استفاده:
1. پس از تمیز کردن و تقویت رنگ ، مقدار مساوی به اندازه نخود را روی صورت پخش کنید. برای افزایش جذب به آرامی ضربه بزنید.
2. بگذارید یک شب بماند و صبح روز بعد با آب ولرم بشویید.
3. برای برنامه هفتگی آبگرم سه مرحله ای در خانه ، بعد از ماسک اسکراب هاکسلی ماسک شیرین درمانی و ماسک شفا دهنده هاکسلی آرام باشید.


مواد اصلی:
آکواکسیل ، هیالورونیک اسید ، دی اکسید تیتانیوم

آن چیست:
این چوب ضد آفتاب در سفر یا هنگامی که شما نیاز به استفاده مجدد از کرم ضد آفتاب در حین حرکت دارید بسیار مفید است. این محصول دارای SPF 50+ PA ++++ محافظت در برابر آفتاب با هر دو فیلتر UV فیزیکی و شیمیایی ، و یک اثر روشن کننده فوری در هنگام استفاده است. فرمول حاوی آکواکسیل و سه نوع اسید هیالورونیک برای آبرسانی به پوست ، همراه با عصاره قلب ، سیکا و خرفه برای تسکین قرمزی ، بثورات و آکنه است. چوب آفتابی ابریشمی باعث طراوت و مرطوب شدن پوست می شود.

نحوه استفاده:
دستگیره را در قسمت پایین بچرخانید تا 1 سانتی متر محصول آزاد شود و روی پوست بغلتد. 30 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب استفاده کنید.


مواد اصلی:
96٪ فیلتر حلزون ، AC Cica Pure Complex ، عصاره توت ، هیالورونیک اسید

آن چیست:
مجهز به مجتمع AC Cica Pure Complex حاوی عصاره سیکا ، آسیاتیکوزید ، اسید ماد کاسیک ، اسید آسیاتیک و مادکاسوزید ، این عصاره مراقبت آرام بخشی را ارائه می دهد در حالی که علائم پیری و بهبود زخم ها را با 96٪ فیلتراسیون حلزون به تأخیر می اندازد. کلاژن گیاهی ، اسید هیالورونیک و عصاره های انار ، هیبیسکوس و ده نوع توت با هم کار می کنند تا سطح الاستیسیته و رطوبت پوست را بهبود بخشد. فرمول سبک و طراوت به احیای پوست خسته ، حساس و مشکل کمک می کند.

نحوه استفاده:
1. بعد از تمیز کردن و تقویت پوست استفاده کنید. برای افزایش جذب به آرامی ضربه بزنید.
2. برای نتایج مطلوب ، همزمان با کرم حلزون Cica Repair NEOGEN استفاده کنید.


*محصولات ارائه شده در برنامه Influencer YesStyle بدون اطلاع قبلی قابل تغییر هستند. YesStyle ممکن است نتواند محصولات را به مقاصد خاصی ارسال کند و ممکن است هزینه حمل و نقل اعمال شود. برای سوالات ، لطفا پست الکترونیک یا یک پیام مستقیم به حساب رسمی اینستاگرام برنامه ارسال کنید!

مربوط:

(23 بار بازدید ، 18 بازدید امروز)