کمد لباس F/W با الهام از زیبایی شناسی فیلم ترسناک – THE YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

فصل هالووین در راه است ، این بدان معناست که وقت آن رسیده است حتی اگر فیلم های ترسناک به طور معمول بخشی از صف Netflix شما نباشند ، زیبایی فیلم های ترسناک می تواند مقدار زیادی برای ظاهر F/W ارائه دهد. بهترین سینمای ترسناک که از عروسکهای شیطانی گرفته تا گربه های سیاه گرفته تا بدجنس های شوم بسته بندی شده است ، نه تنها جیغ ، بلکه کمد لباس کشنده را نیز الهام می بخشد.

ادای احترام به چهار فیلم ترسناک مدرن – از هیجانات مستقیم آنابل به طرح لذت های پر از پیچ و خم از ما – در اینجا چهار گروه برای نمایش جنبه های شیک شما بدون قربانی پوشیدنی مناسب است.

طرفداران وحشت ، برای برخی از لرزهای جدی آماده شوید!

1 آنابل – وحشی ویکتوریا

قسمتی از The Conjuring جهان سینمایی ، آنابل این مجموعه درباره عروسک شیطانی است که دارای روح شیطانی است و در پی آن اثری آغشته به خون باقی می گذارد. یک میلیون مایل دورتر از باربی های کودکی شما و برخلاف قاتلان سریالی معمولی که روی صفحه می بینید ، آنابل با یک عکس خنده دار شیطانی را با زرادخانه ای از نیروهای ماوراء طبیعی ترکیب می کند ، از کنترل ذهن گرفته تا تله کینز. لباس او ، که از یک لباس سفید ساتن با یقه بلند تشکیل شده است و احساسات ویکتوریا را می تاباند ، اگر جزئیات نگران کننده ای وجود نداشت ، مانند یک روزت بزرگ در کمر و لوله های قرمز خون در کنار نیم تنه ، شیرین خواهد بود.

برای وفادار ماندن به ریشه های گوتیک لباس آنابل ، اما کاهش وحشتناک و اضافی ، تصمیم گرفتم پالت قرمز و سفید را حفظ کنم در حالی که لباس را در جهت پیچیده تری قرار می دهم. یک بلوز ساتن برش خورده در کرم و یک دامن آکاردئونی ملایم با مواد آماده برای زمستان ، رمانتیسیسم ذاتی را در لباس آنابل نشان می دهد. در این ترکیب ، من مری جینز قرمز رنگ و یک اسکرچی مخملی را برای لباسی که تیره و تار است یا به طرز خوشمزه ای وحشتناک بسته به نوع انتخاب شما انداختم.

2به ما – لباس کار شوم

برخی استدلال می کنند که در تاریخ سینمای وحشت و هیولاهای فیلم ، هیچ چیز نمی تواند ترس را بیشتر از تهدیدکنندگان تهدیدآمیز ایجاد کند. آنها شبیه ما هستند ، مانند ما لباس می پوشند و به نظر می رسد مانند ما آسیب می بینند ، اما آنها قطعاً ما نیستند … یا اینطور هستند؟ که در ما، فیلم ترسناک روانشناختی 2019 ، خانواده تنگاتنگ ویلسون با نسخه های عجیب و غریبی از خود روبرو می شوند ، بدخواهان بدخواه که تنها هدف آنها جایگزینی همتایان خود است. “خانواده دیگر” به تنهایی با لباس های قرمز روشن که ترکیبی از احساسات یکدست سازمانی و یک شبح زیبا است ، به آرامی نشان می دهد که وحشت در درون نهفته است.

برای کمد لباس F/W ، در اینجا لباسی است که به آن اشاره می کند ماپیراهن قرمز رنگ نمادین و پالت متمایز قرمز و سفید بدون اینکه به cosplay برود. برای یک مجموعه روزانه با لبه ، من یکی دیگر از لباسهای مورد علاقه خود – dungarees جین – را انتخاب کردم تا روی یک ژاکت قرمز ضخیم قرار گیرد تا کنتراست جسورانه ایجاد شود. کفشهای کتانی پلتفرم آن احساسات سبک خیابانی را عمیق تر می کند و یک کیف چلیپایی چین دار با رنگ سفید ظاهر یک نت زنانه را تمام می کند.

3. بازداشت – شبح دختر مدرسه ای

فیلم بازداشت بر اساس بازی ویدئویی با همین نام ، ژانر وحشت را دچار پیچیدگی سیاسی می کند. داستان در تایوان دهه 1960 در دوران ترور سفید است ، داستان روی فانگ ری-شین ، دختری دختر چشم دوزخی است که پس از بیدار شدن در محوطه متروکه پر از جنایات ، به دنبال معلمان و همکلاسی های گمشده خود می گردد. با حرکت در یک چشم انداز فزاینده خطرناک ، فانگ در لباس دختر دانش آموز خود پیراهن سفید نشاسته دار و دامن کمربند و آبی A خط مشکی را بریده و در تلاش برای جمع آوری خاطرات خود-و حقیقت است.

برای لباسی که به ظاهر اصلی نیش ، شبح دخترانه دبیرستانی و همچنین زبان بصری تند و طراحی دکوراسیون پیچیده فیلم ، این پیراهن سفید غریب را با یک دامن باری به ظاهر مفید با بند و حلقه های فلزی ست می کند. یک جلیقه بافتنی تزیین شده با دکمه هایی با رنگ طلایی و آکسفوردهای انگشت شصت ، که هر دو آنها را در کنار اضافه کردن لبه های اضافی ، به طور دقیق محفوظ می دارد.

4 بدن جنیفر – Y2K Classics with Edge

https://www.youtube.com/watch؟v=C8azftM5puI

کلاسیک فرقه ای 2009 بدن جنیفر ترکیبی از فیلم های ترسناک سنتی با عناصر کمدی دوران دبیرستان و دوز سالم فمینیسم. مرد جنیفر ، مردی خوار با اشتهای مفرط ، در حالی که لباسهای ضروری Y2K را می پوشد که میخ بین خون آشام و دختر همسایه می زند ، در میان راهروهای مدرسه به دنبال طعمه می گردد. بهترین لباس های او معمولی و در عین حال با اکتان بالا هستند-فکر کنید ژاکت های چاپ شده روی قلب با یقه های کش دار ، دامن های کوچک تکمیل شده با جوراب شلواری توری با طرح تار عنکبوت و در صحنه های پایانی ، یک لباس مجلسی تک رنگ که احساسات دهه 80 را نشان می دهد. جنیفر حتی در میان افزایش تعداد بدن و لحظات وحشتناک بسیار باورنکردنی به نظر می رسد ، عفونی و غیرقابل توقف است.

یک صفحه از کتاب سبک جنیفر را بردارید و با این لباس ترکیبی از ساس Y2K با ملکه زنبور شیک ، زیبایی ترسناک را بر روی سر خود بگذارید! به ژاکت های پرپیچ و خم نه بگویید و این مدل نوک تکه ای برش دار را انتخاب کنید که دارای طرح موج دار است. آن را با شلوارهای جین کمر بلند با چاپ قلب روی هر دو زانو ست کنید ، قبل از اینکه دخترانه را با یک ژاکت تسمه ای پر کنید. برای دوز اضافی از احساسات سخت دخترانه ، لباس را با چکمه های مچ پا چرم مصنوعی به رنگ مشکی تکمیل کنید.

(15 بار بازدید ، 3 بازدید امروز)